Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(115)
Forma i typ
Książki
(65)
Artykuły
(50)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje fachowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(109)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(21)
Wypożyczalnia Chodzież
(16)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(25)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(13)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(11)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Świć Anna
(6)
Borowiecka Agnieszka
(4)
Fabicka Patrycja
(4)
Sarna Katarzyna
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Cieślak Piotr
(3)
Stańdo Jacek
(3)
Turski Władysław Marek
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Figus Valentina
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Kids Coder
(2)
Leszczyńska Barbara
(2)
Payne Bryson
(2)
Puścińska Anna
(2)
Sikorski Witold
(2)
Spławska-Murmyło Monika
(2)
Anderson Scott
(1)
Antani Ved
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bauer Friedrich L
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borowiecki Marek
(1)
Borys Szymon
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Brzykcy Grażyna
(1)
Chechłacz Krzysztof
(1)
Cichorski Jarosław
(1)
Cieślar Tomasz
(1)
Cybulka Jolanta
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Donat Wolfram
(1)
Druczak Katarzyna
(1)
Dyrek Andrzej
(1)
Ford Gabriel
(1)
Ford Melissa
(1)
Ford Saide
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Gnatz Rupert
(1)
Greene Jennifer
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Grzywna Marek
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Hatter Clyde
(1)
Henson Mike
(1)
Hill Ursula
(1)
Hlebowicz Marlena
(1)
Holland Eva
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jakubicka Małgorzata
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jurkiewicz Adam
(1)
Kaczmarek Wojciech
(1)
Kessel Dariusz
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kowalczyk Dorota (informatyka)
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Lachowski Lech
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Majczak Adam
(1)
Majkowska Jolanta
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiak Wioletta
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Matwin Stanisław
(1)
Małuszyński Jacek
(1)
McFedries Paul
(1)
Michalec Katarzyna
(1)
Michalec Katarzyna. Zabawy w kodowanie
(1)
Minnick Chris
(1)
Mizerska Anna
(1)
Myers Glenford J
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowik Tadeusz
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Oterman Marzena
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Paroń Paweł
(1)
Pasterska Maria
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pontus Sebastian
(1)
Prądziński Jacek
(1)
Puchałka Beata
(1)
Płoski Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(115)
Język
polski
(113)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(31)
Nauczyciele
(25)
9-13 lat
(21)
6-8 lat
(17)
Pedagodzy
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(13)
Nauczyciele informatyki
(11)
Bibliotekarze
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Rodzice
(5)
14-17 lat
(4)
Młodzież
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Programiści
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(90)
Informatyka
(20)
Nauczanie
(12)
Nauczanie początkowe
(11)
Biblioteki szkolne
(10)
Python (język programowania)
(9)
Programowanie (informat.)
(8)
Kody
(7)
Scratch
(7)
Technologia informacyjna (IT)
(6)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(6)
Automatyka
(5)
Komputery
(5)
Metody nauczania
(5)
Programowanie
(5)
Algorytmy
(4)
Gry komputerowe
(4)
Internet
(4)
Języki programowania
(4)
Promocja czytelnictwa
(4)
Scratch (język programowania)
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Gry i zabawy
(3)
Innowacje
(3)
JavaScript
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Minecraft
(3)
Minikomputery i mikrokomputery
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Programowanie - nauczanie
(3)
Baltie
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry online
(2)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(2)
Informatyka - nauczanie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
JavaScript (język programowania)
(2)
Kodowanie
(2)
Kompetencje informacyjne
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Myślenie matematyczne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Ozoboty
(2)
PASCAL (język programowania)
(2)
Programiści
(2)
Programy komputerowe
(2)
Szyfry
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
.NET
(1)
Amiga
(1)
Animacja komputerowa
(1)
BASIC
(1)
Baza danych
(1)
Bit by Bit
(1)
Box Island
(1)
Branża informatyczna
(1)
C (język programowania)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Czytelnictwo
(1)
Drukarka 3D
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
HTML
(1)
Hamilton, Margaret Heafield (1936- )
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka - nauczanie - szkoła podstawowa
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje audiowizualne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konkursy informatyczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Lightbot Jr
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matematyka
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Podstawa programowa
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Pomieszczenia dydaktyczne
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Robot edukacyjny
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Roboty mobilne
(1)
Roboty ręczne
(1)
Robotyka
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Scratch Junior
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Temat: dzieło
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(49)
Artykuł z czasopisma fachowego
(30)
Podręcznik
(16)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(12)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(10)
Poradniki
(9)
Książka do wypełniania
(8)
Opracowanie
(7)
Scenariusz zajęć
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Broszura
(3)
Gry i zabawy
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(2)
Scenariusz
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Informatyka i technologie informacyjne
(40)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Meritum
(11)
TIK w Edukacji
(10)
Życie Szkoły
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(2)
Bliżej Przedszkola
(2)
Dyrektor Szkoły
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Matematyka
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
115 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania. Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51821 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Podręcznik pomocniczy dla rodziców i nauczycieli. Przewodnik dla dorosłych. Ostatnia część serii prezentuje i wyjaśnia wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4. Dzięki dodatkowym informacjom i szczegółowo wyjaśnionym pojęciom można pomóc dziecku w nauce. Przewodnik strona po stronie przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia, a dodatkowe zadania pozwalają dzieciom pogłębić wiedzę. Książka zawiera porady techniczne na temat każdego języka omawianego w serii: Logo, Scratcha, Pythona, HTML-a i JavaScriptu, oraz wskazówki, jak radzić sobie z problemami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij od Pythona : programowanie dla młodzieży w praktyce / Zofia Matusiewicz. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 119, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie chcesz się uczyć programowania. To świetnie! Ta umiejętność z pewnością Ci się przyda ... choćby do tego, by już dziś znakomicie się bawić "w towarzystwie” komputera, ale też jako inwestycja w przyszłość, podjęta z myślą o studiach i pracy. Jednym z najpopularniejszych, a równocześnie dość prostych do nauki języków programowania jest Python. Możliwe, że nie jest Ci obcy. Jeśli jednak stykasz się z nim po raz pierwszy, podstawowe komendy tego języka możesz opanować między innymi dzięki poprzedniej książce Zofii Matusiewicz ... Zacznij od Pythona. Pierwsze kroki w programowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka programowania to świetny pomysł, ale musimy Cię ostrzec: programowanie wciąga! Jeśli nauczysz się porozumiewać z komputerem w jego języku, szybko zorientujesz się, że napisanie własnej gry, skryptu do złożonych obliczeń czy funkcjonalnej aplikacji do codziennego użytku daje wielką satysfakcję i sprawia mnóstwo radości. Co więcej, programowania można nauczyć się niemal w każdym wieku. Wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwencji! Trzymasz w ręce chyba najlepszy podręcznik do nauki programowania dla osób absolutnie początkujących — nawet takich, które komputera używają wyłącznie do przeglądania stron i obsługi poczty. W sposób szczególny nadaje się on dla dzieci, ale skorzystają z niego również dorośli, którzy chcą poznać podstawy programowania. Jasno i klarownie przedstawiono tu wszystkie niezbędne informacje, a liczne (bardzo zabawne) przykłady pozwalają na głębsze zrozumienie prezentowanych treści. Nauka odbywa się w języku Python. Jest to język łatwy w nauce, a przy tym bardzo popularny i wciąż rozwijany. Co więcej, przyswojenie sobie Pythona pozwala na szybką naukę innych języków!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113641 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51206 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33980 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47502 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baw się kodem : twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak. - Gliwice : Helion, 2017. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę; jak zaprogramować złudzenie optyczne; jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114573 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51432 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41580 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34263 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
C# jest uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały, rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Nic nie stoi na przeszkodzie, by C# był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koduj z nami, dzieciakami : - Konin : Wydawnictwo Ibis, 2022 - 48 stron : ilustracje ; 23 cm
(Młody informatyk)
Młody informatyk. Koduj z nami, dzieciakami! to wyjątkowa propozycja pełna zabaw i zadań dla dzieci, która zainteresuje je kodowaniem. Książeczka, którą trzymasz w ręku jest fantastyczną alternatywą dla komputera, telefonu i tabletu, a jednocześnie doskonałym wstępem do nauki programowania! Młody informatyk znajdzie w niej szyfry, wzory, kody i schematy. Zawarte tu ciekawe zabawy, ćwiczenia i łamigłówki rozwijają spostrzegawczość i logiczne myślenie, a także doskonalą zdolności matematyczne i umiejętności grafomotoryczne dzieci. Koduj z nami... w domu, w szkole i w podróży, bo każde miejsce jest dobre na naukę poprzez zabawę! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35976 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117296 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115644 A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 91, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 2)
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114418 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52233 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67167 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115642 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!Dzięki tej książce: poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe nauczysz się tworzyć algorytmy stworzysz niejedną grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116628 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć! Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35863 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49449 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy programowania / Chris Minnick i Eva Holland ; tłumaczenie: Wojciech Usarzewicz. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 128 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Dla Młodych Bystrzaków)
(Septem)
Stwórz swojego robota Nadaj mu styl Wpraw robota w ruch Poznaj język komputerów Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądarkowego robota. W książce : kod, który tworzy ciało i strukturę robota, zmiana kolorystyki i kształtu maszyny, uczymy robota tańczyć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35187 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej