Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(15)
Artykuły
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(10)
Wypożyczalnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Pecyna Maria
(2)
Sieczyński Tadeusz
(2)
Stec Jacek
(2)
Łuba Małgorzata
(2)
Allen David
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Duhigg Charles
(1)
Folga Agnieszka
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Hagemejer Helena
(1)
Halicka Ewa
(1)
Januś Ewa
(1)
Józwiak Wojciech
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczorowska Joanna
(1)
Kapela Marcin
(1)
Klepacka Anna M
(1)
Klonowicz Stefan
(1)
Koziolek Adam
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kucia-Guściora Beata
(1)
Lendzion Jarosław Piotr
(1)
Lewis William W
(1)
Malcherek Monika
(1)
Michalak Robert
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy
(1)
Minakowska-Koca Bernadeta
(1)
Mirkowska Zofia
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Paliga Mateusz
(1)
Polcyn Jan
(1)
Radanowicz Ewa
(1)
Rink-Przybylska Mariola
(1)
Rusiński Michał
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Stanek Piotr
(1)
Suchodolski Bogdan
(1)
Szczebyło Agata
(1)
Taszarek Bożena
(1)
Ulatowska Irena
(1)
Wołoszyn Ewelina
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Ziomek Agnieszka
(1)
Ziętara Wojciech
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Żółkiewski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(2)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(9)
Pedagodzy
(9)
Bibliotekarze
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Temat
Produktywność pracy
(27)
Nauczyciele
(9)
Praca
(7)
Efektywność nauczania
(5)
Zarządzanie
(4)
Kadry
(3)
Motywacja pracy
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Uczniowie
(3)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Nadzór pedagogiczny
(2)
Nauczanie
(2)
Ocena pracowników
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Płaca
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkoły
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Zatrudnienie
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Benchmarking
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coaching
(1)
Czas pracy
(1)
Efekty uczenia się
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Emigracja
(1)
Ewaluacja wewnętrzna
(1)
Gospodarka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Innowacje
(1)
Konflikt
(1)
Koszty pracy
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura pracy
(1)
Kultura szkoły
(1)
Kupcy
(1)
Ludzie starzy
(1)
Metoda DEA
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Organizacje
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Personel
(1)
Pieniądz
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Postawy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Regulaminy wynagradzania
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samoocena (ocenianie)
(1)
Samorząd gminny
(1)
Stres zawodowy
(1)
Sukces
(1)
Transport
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczenie się
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Współdziałanie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarząd
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Świadczenia pracownicze
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Poradnik
(3)
Ankieta
(2)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Psychologia
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(9)
Pedagogika Społeczna
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52431 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09186 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14468 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauki o Pracy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07806 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12551 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102932 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12587 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17949 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12632 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, a także na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor "Mądrzej, szybciej, lepiej. Sekret efektywności" Charles Duhigg udowadnia, że najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie działają inaczej. Ale to nie wszystko. Oni zupełnie inaczej widzą świat i inaczej podejmują decyzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112151 (1 egz.)
Książka
W koszyku
([Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego] ; 4061)
W niniejszym opracowaniu podjęty został temat satysfakcji z pracy i wydajności pracy. W sposób kompleksowy przedstawiono wiodące perspektywy, teorie i modele opisywanych zjawisk, analizowane dotychczas głównie w literaturze zagranicznej. Zaprezentowane badania stanowią próbę odnalezienia relacji łączącej satysfakcję z pracy i wydajność, a uzyskane wyniki rzucają nowe światło na związek, który okazuje się bardziej skomplikowany, niż dotychczas zakładano. Książka jest propozycją dla praktyków zarządzania, w tym menedżerów, liderów zespołów i specjalistów oraz doradców zarządzania zasobami ludzkimi. Może być również cennym źródłem wiedzy dla studentów psychologii i nauk o zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: * lepiej mierzyć efektywność * skuteczniej nagradzać pracowników * zastąpić oceny okresowe * efektywniej motywować zespoły * tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117817 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych? Samoświadomość, motywowanie siebie i innych oraz rozwiązywanie konfliktów w zespole - to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie wzmocnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116186 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52566 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42241 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67738 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; [przekład Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 22 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR.)
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy. Praca została podzielona na dwie części.W pierwszej z nich opisane zostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania oraz kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy. Druga część ma charakter praktyczny, autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53149 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32745 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45147 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64453 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63843 P 16,3 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Wypalenie zawodowe. // Głos Pedagogiczny. - 2015, nr 66, strony 33 - 40.
(Narzędziownia)
Dokument nadrzędny: Głos Pedagogiczny.
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 rozsz. i zaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 599 s. : il. ; 24 cm.
(HR)
W obecnym, drugim, zaktualizowanym i znacznie rozszerzonym wydaniu tej książki szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach; zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy; kształtowanie, racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia; motywowanie w organizacji; systemy wynagradzania i zasady ich budowy; wymiarowanie pracy i ocena pracowników; kultura i etyka organizacji w kontekście ZZL; najważniejsze wyzwania ZZL - także w kontekście globalizacji i wniosków ze światowego kryzysu. Książka łączy cechy profesjonalnej monografii i podręcznika. Adresowana jest raczej do osób już zaawansowanych w problematyce ZZL niż do początkujących. Jest przeznaczona dla zarządzających organizacjami, menedżerów i specjalistów personalnych, konsultantów, pracowników naukowych specjalizujących się w tej problematyce, studentów i słuchaczy wydziałów zarządzania i ekonomii na studiach trzeciego, drugiego i pierwszego stopnia, a także dla innych osób, poważniej zainteresowanych ZZL. Autorowi udało się pogodzić szerokie i głębokie ujęcie z przystępną formą i klarownością wywodu przy opisie zagadnień często złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem jest obszerny słownik wyjaśniający pojęcia związane z ZZL, umieszczony na końcu książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 104166 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38736 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44417 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej