Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(9)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Artykuły
(7)
E-booki
(4)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Pawlak Mirosław
(2)
Bukowska Edyta
(1)
Czetwertyńska Grażyna
(1)
Konopka Hanna
(1)
Kwiatkowska Wioletta
(1)
Myczko Kazimiera
(1)
Młynarczuk-Sokołowska Anna
(1)
Panfil Violetta
(1)
Sarczyńska Anna
(1)
Szedzianis Elżbieta
(1)
Waniek-Klimczak Ewa
(1)
Woźniak Ireneusz
(1)
Łojek Jadwiga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Portfolio
(3)
Elektroniczne portfolio
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Nauczanie
(2)
Biologia
(1)
CV
(1)
Dyskusja
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z doświadczeniem migracji
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Innowacje
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Mapa mentalna
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Mikropoświadczenia
(1)
Nauczanie - metody - portfolio
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Potwierdzanie efektów uczenia się (PEU)
(1)
Praca w grupie
(1)
Projekt edukacyjny
(1)
Przystanki tematyczne
(1)
Samoocena (ocenianie)
(1)
Stoliki eksperckie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoła Edukacji (Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności ; Uniwersytet Warszawski)
(1)
Sztuka pisania
(1)
Waga decyzyjna
(1)
Wycieczka edukacyjna
(1)
Ścieżki edukacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(7)
Portfolio
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Trendy
(1)
Wiadomości Historyczne
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
13 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43273 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29803 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41748 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
The paper presents the results of research on the evaluation of Non-Financial Statements (Reports), drafted pursuant to the SIN standard (the Polish Non-Financial Information Standard) by a hypothetical investor. The research question was defined of whether the Non-Financial Statements (Reports), which — according to the declarations of the listed companies — are drafted in concordance with the SIN standard, fulfil the requirements set forth by the standard, and thus provide useful non-financial information for the interested parties. The research covered all reports fulfilling the indicated criterion, i.e. 20 listed companies. In the majority of cases, the research results indicate that there are considerable deviations from the SIN standard guidelines. There were five heterogeneity levels in the approach to the SIN standard. In order to carry out the goal, content analysis, descriptive and comparative analysis, as well as the induction method were employed.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej