Form of Work
Książki
(19)
Status
available
(38)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(9)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(3)
Author
Wołkowicz Iwona
(3)
Wołkowicz Marcin
(3)
Chmielowski Marcin
(2)
Pawski Miłosz
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Augustynek Kacper
(1)
Barefoot Darren
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Budweil Filip
(1)
Błaszkiewicz Anna
(1)
DeTienne Kristen Bell
(1)
Fidelman Mark
(1)
Gadalińska Elżbieta
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kacprzak Kamila
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Krawczyński Edward
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Leppert Roman
(1)
Levinson Paul
(1)
Niekrewicz Agnieszka Anna
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Pawlak Małgorzata
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Reiter Małgorzata
(1)
Stoch Bartosz
(1)
Stoch Kacper
(1)
Syguła Andrzej
(1)
Szabo Julie
(1)
Talaga Zbigniew
(1)
Ulrich Jakub
(1)
Walczak Bogdan
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Wilk Maria
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żebrowski Michał
(1)
Żurawska-Chaszczewska Jowita
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Subject
Internet
(12)
Portale internetowe
(11)
Portal społecznościowy
(9)
Facebook
(6)
Społeczności internetowe
(6)
Uzależnienie od komputera
(4)
Godzina wychowawcza
(3)
Media społecznościowe
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Strony WWW
(3)
Blogi
(2)
Cyberkultura
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Edukacja medialna
(2)
Erotomania internetowa
(2)
Fonoholizm
(2)
Informatyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Ankieta
(1)
Anoreksja
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Biznes
(1)
Bulimia
(1)
Cyberseks
(1)
Digitalizacja
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dysmorfia mięśniowa
(1)
Dziennikarze
(1)
FTP
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
HTML
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Innowacje
(1)
Interet
(1)
JavaScript
(1)
Języki programowania
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komputery
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Kulturyści
(1)
Linux
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Memy internetowe
(1)
Miłość
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nałóg
(1)
Partie polityczne
(1)
Pedofilia
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Portal internetowy
(1)
Prostytucja
(1)
Prostytucja nieletnich
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przeglądarki internetowe
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
SQL
(1)
Samorząd
(1)
Samotność
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Steroidy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizja
(1)
Transmisja danych
(1)
Twitter
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Film edukacyjny
(3)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Film polski
(2)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół muzycznych
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Podręczniki dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
20 results Filter
Book
In basket
Media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. ...bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach. Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga BuzzMachine: Wiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu, znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka ta zdecydowanie warta jest rekomendacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102623 (1 egz.)
Authority data
Portale internetowe (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Strony WWW (hasło przedmiotowe)
zob. też Moodle (hasło przedmiotowe) ; Przedsiębiorstwo internetowe (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Media społecznościowe (hasło przedmiotowe) ; Web 2.0 (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Portal WWW ; Portal internetowy ; Serwis internetowy ; Serwis WWW ; Witryna internetowa ; Witryna WWW ; World Wide Web, portal ; World Wide Web, serwis ; World Wide Web, witryna ; WWW, portal ; WWW, serwis ; WWW, witryna
Book
In basket
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40109 (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45457 (1 egz.)
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46229 (1 egz.)
Book
In basket
Książka porusza ważne zagadnienie społeczne jakim jest obecnie nawiązywanie, tworzenie i utrzymywanie przez młodych ludzi relacji partnerskich za pomocą internetu. Twórcy pozwalają nam zapoznać się z mechanizmami wpływającymi na decyzję o wyborze partnera z punktu widzenia psychologicznego i społecznego. Pokazują zarazem jak wyglądało to zjawisko na przestrzeni wieków. Szczególnie dużo miejsca poświęcają portalom randkowym, miejsca gdzie nawiązuje się nowe znajomości, ale także buduje swój wizerunek oraz zaspakaja swoje potrzeby. Pokazują perspektywy rozwoju portali randkowych oraz ukazują zagrożenia związane z poszukiwaniem miłości w sieci. Autorzy opisując cyberprzestrzeń nie zaniedbują opisu tradycyjnego funkcjonowania związków osób próbujących zrozumieć współczesny świat, który jest dzisiaj równocześnie światem online i offline, a zarazem samego człowieka próbującego znaleźć bliskość, szczęście i zrozumienie w związku z drugim człowiekiem. Książka zawiera bogatą bibliografię oraz netografię.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107026 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45404 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 99851, 99850 (2 egz.)
Book
In basket
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40572 (1 egz.)
Book
DVD
In basket
(Zagrożenia cyfrowego świata ; 01)
Film opowiada historię dwójki bohaterów - braci, którzy wspólnie uczą się zasad bezpieczeństwa związanych z korzystaniem z portali spolecznosciowych. Pretekstem do poznania w/w zasad staje się sprytny plan młodszego z braci - Kacpra, który usiłuje zabrać Bartoszowi zeszyt z matematyki, zeskanować lekcje i umieścić link z lekcją na portalu społecznościowym. Niestety zostaje przyłapany na gorącym uczynku. Bartosz korzysta z okazji, by uświadomić bratu pewne reguły korzystania z portali, m.in. jak ważne są ustawienia własnego profilu na portalu społecznościowym, posiadanie odpowiedniego loginu i hasła, jakich informacji należy unikać przy wpisywaniu postów, komentarzy, itp. na portalu i dlaczego, jak bezpiecznie komunikować się z innymi, Całość wzbogacona została animacjami. Roli narratora podjął się znany krakowski aktor Filip Budweil. Czas trwania: 12 minut Płyta zawiera: film DVD oraz scenariusz lekcji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. DVD. 2613 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43794 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103213, 103212 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47284 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 38002 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44238 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63247 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook w edukacji Ľ Facebook na co dzień Ľ Facebook w badaniach „Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak popularny w Polsce, ani pewności, że w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wieszczono rychły upadek tego portalu społecznościowego, jednak prognozy się nie sprawdziły, a popularność Facebooka stale rośnie. [...] Polska zajmuje drugie miejsce na świecie, po Indiach, pod względem liczby rekrutowanych programistów przez Facebooka. Jednym z najważniejszych powodów popularności tego serwisu społecznościowego jest jego wielokontekstowa struktura pozwalająca na łączenie różnych funkcji i ról społecznych, w tym sfery prywatnej i publicznej”. „Zespół autorów Fenomenu Facebooka pod red. G. Penkowskiej otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. Szkicują mapę problemów, których bazą są niewielkie przedsięwzięcia badawcze związane z tym portalem społecznościowym. Są to przedsięwzięcia udane, z dobrze opracowaną koncepcją badawczą, rzetelnymi analizami i bardzo ciekawymi wynikami”. prof. Lucyna Kopciewicz
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110068 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 46218 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65552 (1 egz.)
Book
In basket
Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej - brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT. Książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38725 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44465 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64137 (1 egz.)
Book
In basket
(Media Początku XXI wieku ; T. 28)
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40738 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Problematyka książki dotyczy funkcjonowania rodziny w Polsce w XXI wieku pod wpływem technologii cyfrowej (np. Internet, komunikatory, smartfony). Oprócz bezspornych korzyści dotyczących komunikowania się w cyberprzestrzeni dzieci i młodzieży występują jednak, i to często, bardzo poważne zagrożenia dla ich aktualnego oraz przyszłego rozwoju psychicznego i społecznego (np. więzi koleżeńskie), a także rozwoju moralnego (zachowania nieetyczne). Internet jest bowiem również narzędziem bardzo niebezpiecznym, narzędziem np. przemocy psychicznej Autor ukazuje przyczyny, skutki oraz informacje, jak zapobiegać tej patologii w rodzinach i w szkołach.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109005 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49401 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 39652 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32735 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46035 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 64626 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 108000 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49098 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39636 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32603 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45571 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64420 (1 egz.)
Book
DVD
In basket
“Pułapki nowoczesnych technologii” to pakiet 3 filmów edukacyjnych, adresowanych do uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. W obecnym świecie korzystanie z telefonów komórkowych, tabletów, Internetu itp. stało się czymś naturalnym, praktycznie – nieodłącznym elementem codzienności, zarówno dorosłych, jak i młodych ludzi. Kiedy więc możemy mówić o uzależnieniu od gier komputerowych, telefonu komórkowego, portali społecznościowych? Gdzie przebiega ta cienka granica? film 1: Uzależnienie od gier komputerowych film 2: Uzależnienie od telefonu komórkowego film 3: Portale społecznościowe – czy można się uzależnić? Pierwsze dwa filmy, czyli “Uzależnienie od gier komputerowych” oraz “Uzależnienie od telefonu komórkowego” zostały zrealizowane w konwencji filmów popularnonaukowych. Wiedza na temat korzystania z nowoczesnych technologii, zagrożeń, jakie może nieść za sobą wirtualny świat, została przekazana w klarowny i atrakcyjny sposób. Tak, by młody człowiek miał świadomość pułapek, jakie mogą na niego czyhać z powodu nadmiernego korzystania z telefonu komórkowego czy też grania w gry komputerowe. Filmy zostały wzbogacone wypowiedzią eksperta: psychologa Małgorzaty Reiter z FreeMind Centrum Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej. Oba filmy zawierają: – wypowiedź psychologa przeznaczoną dla uczniów (czas trwania ok. 5-6 minut) – wypowiedź psychologa przeznaczoną dla rodziców, opiekunów dzieci, które są uzależnione od telefonu lub gier komputerowych. Wypowiedź zawiera wskazówki, jak należy postępować w takiej sytuacji. (czas trwania ok. 4-5 minut) Trzeci film “Portale społecznościowe – czy można się uzależnić?” został zrealizowany w konwencji filmu dokumentalnego. W filmie zostały przedstawione trzy różne historie młodych ludzi, którzy opowiadają o wpływie portali społecznościowych na ich życie. Każda z tych historii została skomentowana przez eksperta – psychologa Małgorzatę Reiter. Nowa wersja została wzbogacona o kilkuminutowy wstęp.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. DVD. 3100/cz.4, DVD. 3099/cz.3, DVD. 3098/cz.2, DVD. 3097/cz.1 (4 egz.)
Book
In basket
PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE - CZY MOŻNA SIĘ UZALEŻNIĆ?” Film przeznaczony dla uczniów szkół gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych. Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji oraz wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Film porusza problem uzależnienia (zależności) od portali społecznościowych. W filmie zostały przedstawione trzy różne historie młodych ludzi, którzy opowiadają o wpływie portali społecznościowych na ich życie. Każda z tych historii została skomentowana przez eksperta - psychologa. Do filmu został dołączony również dodatkowy komentarz Pani Małgorzaty Reiter - psychologa oraz psychoterapeutki, założycielki Centrum Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej FreeMind w Warszawie. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Obecnie oczekuje na egzamin certyfikujący po zakończeniu 4-letniego szkolenia w Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Dorosłych w CTPB przy Oxford Cognitive Therapy Centre. Scenariusz do przeprowadzenia zajęć z młodzieżą opracowała merytoryczne Pani dr. Ewa Tokarczyk, psycholog, kryminolog, absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca Pedagogium − Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. DVD. 3006 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again