Form of Work
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(82)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(15)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(10)
Wypożyczalnia Czarnków
(23)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(16)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(4)
Author
Wołkowicz Iwona
(3)
Wołkowicz Marcin
(3)
Chmielowski Marcin
(2)
Pawski Miłosz
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Augustynek Kacper
(1)
Barefoot Darren
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Budweil Filip
(1)
Błaszkiewicz Anna
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Fadecka Anna
(1)
Fedorowicz Dariusz
(1)
Fidelman Mark
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Górka Marek
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kuras Leszek
(1)
Liberska Hanna
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Machnik Marcin
(1)
Majkowski Grzegorz
(1)
Malina Alicja
(1)
Mendelson B. J
(1)
Milewski Stanisław
(1)
Miotk Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Muyshondt Faye de
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Niekrewicz Agnieszka Anna
(1)
Oleśniewicz Piotr
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Parker Carey
(1)
Pawlak Małgorzata
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pezda Aleksandra
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Racław-Markowska Mariola
(1)
Reich Tomasz
(1)
Reiter Małgorzata
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Spławska-Murmyło Monika
(1)
Stachowiak Beata
(1)
Stoch Bartosz
(1)
Stoch Kacper
(1)
Strumińska-Doktór Anna
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Szabo Julie
(1)
Teodorczyk Marcin
(1)
Ulrich Jakub
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Walczak Bogdan
(1)
Wawryszuk Anna
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żuchowska-Skiba Dorota
(1)
Żurawska-Chaszczewska Jowita
(1)
Year
2010 - 2019
(36)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Portal społecznościowy
(34)
Internet
(23)
Facebook
(19)
Media społecznościowe
(14)
Strony WWW
(12)
Cyberkultura
(9)
Młodzież
(6)
Społeczności internetowe
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Cyberprzemoc
(5)
Dziecko
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Blogi
(4)
Godzina wychowawcza
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Uzależnienia medialne
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Edukacja medialna
(3)
Portale internetowe
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Fonoholizm
(2)
Informatyka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Mentoring
(2)
Nałóg
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Telewizja
(2)
Uczniowie
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Bezsenność
(1)
Biznes
(1)
Centra handlowe
(1)
DVD
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Digitalizacja
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Google
(1)
Gramatyka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry wideo
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Memy internetowe
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Mieszkania
(1)
Mowa
(1)
Mózg
(1)
Młodociane matki
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neologizmy
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Niepowodzenie
(1)
Notebooki
(1)
Obrzędy
(1)
Ojcostwo
(1)
Otępienie
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Portal internetowy
(1)
Prostytucja nieletnich
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przekleństwa i wulgaryzmy
(1)
Przemoc
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Subject: time
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Poradniki
(5)
Film edukacyjny
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Dokumenty audiowizualne
(3)
Opracowanie
(3)
Blogi
(2)
Film polski
(2)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
E-booki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół muzycznych
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
38 results Filter
Authority data
Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Media społecznościowe (hasło przedmiotowe)
zob. też Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe) ; Społeczności internetowe (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Facebook (hasło przedmiotowe) ; Instagram (hasło przedmiotowe) ; Nasza Klasa (portal społecznościowy) (hasło przedmiotowe) ; Twitter (hasło przedmiotowe) ; YouTube (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Serwis społecznościowy
Book
In basket
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40583 (1 egz.)
Book
In basket
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40109 (1 egz.)
Book
In basket
W pracy prezentowana jest analiza sieci społecznościowych w ujęciu strukturalnym, przyczynowo-skutkowym, systemowym i konkretnych przypadków. W ponad 20-letniej historii internetu w Polsce sieci społecznościowe zajmują mniej niż połowę tego czasu, dlatego jest to obszar badawczy nadal pełen zaskakujących możliwości interpretacyjnych oraz podporządkowany dynamice współczesnych przemian zarówno w skali lokalnej, jak i globalnej. Ten dwojaki wymiar rozwoju ma daleko idące konsekwencje dla przemian społecznych, technologicznych, ekonomicznych i politycznych w XXI wieku. Ucyfrowienie i usieciowienie nie tylko procesów gospodarczych, ale także stosunków międzyludzkich to nowe warunki kształtujące dalszy rozwój cywilizacyjny, w którym sieci społecznościowe odgrywają coraz istotniejszą rolę.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107480 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49423 (1 egz.)
Book
In basket
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40571 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40541 (1 egz.)
Book
In basket
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40544 (1 egz.)
Authority data
Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
zob. też Blogi (hasło przedmiotowe) ; Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing w mediach społecznościowych ; Portal społecznościowy - stosowanie - marketing ; Social media - marketing ; Blogi - stosowanie - marketing
Book
In basket
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40572 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44075 (1 egz.)
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46229 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to publikacja, która doradzi Ci, jakie działania możesz podjąć, by mimo niżu demograficznego zainteresować uczniów i rodziców ofertą edukacyjną Twojej szkoły. Dowiesz się z niej m.in.: Ľ Jak dostosować ofertę edukacyjną do potrzeb uczniów i ich rodziców; Ľ Jakimi elementami można wzbogacić ofertę szkoły; Ľ W jaki sposób szkoła powinna dbać o swój wizerunek; Ľ Kogo warto powołać w skład zespołu do spraw promocji szkoły; Ľ Jak planować działania promocyjne z uwzględnieniem terminarza pracy szkoły; Ľ W jakim zakresie można współpracować z instytucjami działającymi w środowisku lokalnym; Ľ Targi edukacyjne - jak dać się zauważyć i jak się wyróżnić; Ľ Czy warto inwestować w ulotki informacyjne, gazetki szkolne, stronę internetową, profil na serwisie społecznościom, produkcję filmu promującego szkołę, czy reklamę w lokalnych mediach.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109926 (1 egz.)
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114570 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51209 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41241 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47711 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67023 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48324 (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45457 (1 egz.)
Book
In basket
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze rozumienie siebie oraz, co najważniejsze, na los młodych ludzi. Za pośrednictwem przejmujących historii prawdziwych osób, ujawniła głębię tego międzynarodowego zjawiska, pozwalając nam zajrzeć pod jego powierzchnię i zrozumieć istotę skutków oddziaływania tego narzędzia społecznościowego. Nie możemy cofnąć czasu. Facebook już z nami jest. Ale za pośrednictwem spostrzeżeń dr Flores, podanych z humorem, z którego autorka słynie, możemy zrozumieć konsekwencje bycia uzależnionym i pochłoniętym przez internetowe narzędzie, jakie skrzywdziło wiele osób. Doktor Flores potrafi inteligentnie wypowiedzieć się na temat, w który jesteśmy zaangażowani i nadmiernie od niego zależni.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51164 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33906 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47452 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66195 (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : "Helion", copyright 2017. - 330 stron : ilustracje, rysunki ; 21 cm.
(Onepress.)
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 114590 (1 egz.)
Book
In basket
Jak uczyć, kiedy uczniowie nie stawiają pytań, bo mają Wikipedię? Czy fizyka może być ciekawsza niż kolejny odcinek "Mam talent"? Nie ma wątpliwości, że dziś trudniej być nauczycielem niż kiedykolwiek wcześniej. Dużo trudniej także być uczniem. To szkoła powinna nauczyć, jak przetrwać w natłoku informacji i zbyt prostych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Nauczyciel może być przewodnikiem i wskazywać, jak sobie radzić w świecie nieustannych zmian. Bez tej wiedzy nowe pokolenia wychodzą w świat, biegle posługując się Googlem, ale bezbronne. Aby być wzorem, nauczyciel powinien nauczyć się internetu jak języka obcego. Facebook, YouTube, Wikipedia świetnie nadają się do szkoły. Aleksandra Pezda wyjaśnia nie tylko to, dlaczego warto z nich korzystać. Opisuje także tych, którzy już to robią z sukcesami - od nauczycielki nauczania przedszkolnego po profesora uniwersytetu. Ta książka jest dowodem na to, że wraz z rozwojem nowych technologii rola nauczyciela... rośnie. Przed wami, nauczyciele, wielki sprawdzian - spróbujcie go nie oblać!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103737, 103736 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44387 (1 egz.)
Book
In basket
Specjaliści pracujący z młodzieżą oraz rodzice często nie zdają sobie sprawy z tego, jak wygląda nastoletnia rzeczywistość. Nie jest to prosta sprawa, gdyż nastolatki skutecznie zamykają dorosłym dostęp do swojego świata - a jest on nieograniczony jak Internet, który stanowi główne narzędzie funkcjonowania. Dzięki tej książce rodzice, opiekunowie, nauczyciele, wychowawcy i pracownicy socjalni...
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110108 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40614 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33654 (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113945 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41236 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 47708 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again