Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(138)
Forma i typ
Książki
(137)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(437)
wypożyczone
(44)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(87)
Czytelnia Piła
(21)
Wypożyczalnia Chodzież
(75)
Wypożyczalnia Czarnków
(73)
Wypożyczalnia Trzcianka
(69)
Wypożyczalnia Złotów
(68)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(41)
Czytelnia Wągrowiec
(30)
Informatorium
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(8)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(8)
Autor
Kierczak Urszula
(5)
Gawrońska Beata
(4)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(4)
Raczek Emilia
(4)
Tanajewska Alicja
(4)
Zielińska Ewa
(4)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(3)
Krukowska Małgorzata
(3)
Sawiński Julian Piotr
(3)
Sterna Danuta
(3)
Łomża Justyna
(3)
Bigott Danuta
(2)
Bronikowski Michał
(2)
Bąbel Przemysław
(2)
Czelakowska Danuta
(2)
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Garstka Tomasz
(2)
Grudziewska Ewa
(2)
Iwasiewicz Mirosława
(2)
Kamińska Dorota
(2)
Karpińska-Szaj Katarzyna
(2)
Knapik Irmina
(2)
Lenartowska Józefa
(2)
Lisicki Michał
(2)
Mach Cecylia
(2)
Piasta-Siechowicz Joanna
(2)
Skura Małgorzata
(2)
Styn Ludwika
(2)
Wiśniak Marzena
(2)
Łukasik Joanna Małgorzata
(2)
Adamczewska Maria
(1)
Andrzejczak Rościsław
(1)
Aquilar Marcela
(1)
Arkabus Agata
(1)
Artero Roberto
(1)
Banasiewicz Andrzej
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bartosik Łukasz
(1)
Basińska Anna
(1)
Beadle Phil
(1)
Bednarska Barbara
(1)
Berczyński Mariusz
(1)
Blanco Laura
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Breaux Annette L
(1)
Broekere Hanna de
(1)
Brookhart Susan M
(1)
Brudzewski Julian
(1)
Brylińska Iwona
(1)
Carbonell Silvia
(1)
Ciborowska-Lipko Bożena
(1)
Cierniak Krzysztof
(1)
Clariana Anna
(1)
Cousins Lynn
(1)
Curto Rosa Maria
(1)
Czubak Joanna
(1)
Derenowski Marek
(1)
Derezińska Ida
(1)
Diouf Mamadou
(1)
Dirksen Julie
(1)
Domagała Agnieszka
(1)
Dudek Sandra
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dzięcioł-Kurczoba Barbara
(1)
Ednir Madza
(1)
Fatyga Anna
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Fitzgerald Michael
(1)
Frołowicz Tomasz
(1)
Gajdzik Monika
(1)
Gajos Katarzyna
(1)
Gispert Carlos
(1)
Glapa Agata
(1)
Golanko Jolanta
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Grondas Marek
(1)
Grzesiak Jan
(1)
Gutowska Helena
(1)
Gwóźdź Jolanta
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Głowacz Arkadiusz
(1)
Halbartschlager Franz
(1)
Harpur John
(1)
Hoffman-Lipska Ewa
(1)
Hubbell Elizabeth Ross
(1)
Huntley Alison
(1)
Jadczak-Nowacka Małgorzata
(1)
Jagielska Gabriela
(1)
Jankowski Bogdan
(1)
Janota Janusz
(1)
Jaroszewska Monika
(1)
Jastrząb Bogusława
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Kaczorowska Maria
(1)
Kantanista Adam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(121)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(138)
Język
polski
(129)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(21)
Dziecko
(18)
Nauczanie
(17)
Język polski
(14)
Wychowanie przedszkolne
(14)
Wychowanie fizyczne
(13)
Ocenianie kształtujące
(12)
Wychowanie
(12)
Matematyka
(11)
Gry i zabawy
(10)
Uczenie się
(9)
Nauczyciele
(8)
Czytanie
(7)
Uczniowie
(7)
Dziecko zdolne
(6)
Gry i zabawy ruchowe
(6)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(6)
Motywacja uczenia się
(6)
Mowa
(6)
Pisanie
(6)
Przyroda
(6)
Dziecko głuche
(5)
Gry edukacyjne
(5)
Nauczanie zintegrowane
(5)
Oceny szkolne
(5)
Poczucie własnej wartości
(5)
Wychowanie obywatelskie
(5)
Wychowawstwo
(5)
Agresywność
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Internet
(4)
Języki
(4)
Kompetencje kluczowe
(4)
Multimedia
(4)
Nastolatki
(4)
Odpoczynek
(4)
Rytmika
(4)
Sport
(4)
Sztuka
(4)
Turystyka
(4)
Umuzykalnianie
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dojrzałość szkolna
(3)
Dyscyplina szkolna
(3)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(3)
Edukacja międzykulturowa
(3)
Edukacja regionalna
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Kara (psychol.)
(3)
Klasa szkolna (socjol.)
(3)
Komputery
(3)
Lekkoatletyka
(3)
Metoda Sherborne
(3)
Muzyka
(3)
Nagrody
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Piłka nożna
(3)
Socjalizacja
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Stres
(3)
Słuch
(3)
Twórczość dzieci i młodzieży
(3)
Uczucia
(3)
Współdziałanie
(3)
Zachowanie
(3)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(3)
Zdolności
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Edukacja globalna
(2)
Edukacja zdrowotna
(2)
Gry planszowe
(2)
Historia
(2)
Indywidualny tok nauki
(2)
Innowacje
(2)
Lęk
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Młodzież głucha
(2)
Podstawa programowa
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedszkola
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Rewalidacja
(2)
Rodzice
(2)
Samodzielność (psychol.)
(2)
Socjoterapia
(2)
Szkolnictwo ponadgimnazjalne
(2)
Technika
(2)
Teoria ograniczeń
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Zespół ADHD
(2)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Afryka
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Sudan Południowy
(1)
Tanzania
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(133)
Poradniki dla rodziców
(14)
Scenariusze zajęć
(13)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Programy nauczania dla szkół podstawowych
(3)
Programy nauczania początkowego
(3)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(3)
Programy nauczania dla szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Blogi
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dramat
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Programy nauczania dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla żłobków
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Sprawdziany i testy dla szkół zawodowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół specjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
138 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Projektowanie metod dydaktycznych : efektywne strategie edukacyjne / Julie Dirksen. - Wyd. 2. - Gliwice : Helion, 2017. - 295, [1] strona : ilutracje ; 24 cm.
Efektywne i atrakcyjne przekazywanie wiedzy innym jest trudnym zadaniem. Nawet ekspert w swojej dziedzinie może mieć problem z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć edukacyjnych, dzięki którym nauczane osoby przyswoją podane informacje i będą umiały się nimi posłużyć. Większość osób w jakimś stopniu zajmuje się edukacją: wygłasza prezentacje, wdraża nowych pracowników, omawia nowe produkty czy choćby pomaga własnym dzieciom w nauce! Niniejsza książka dotyczy planowania doświadczeń edukacyjnych - jednej z najskuteczniejszych metod nauczania. Znalazły się tu również wyczerpujące informacje na temat koncentracji, pamięci i samego procesu uczenia się. Zaprezentowano wyniki najnowszych badań nad procesem uczenia się i zapamiętywania oraz informacje o nowych technikach uczenia się społecznego i nieoficjalnego. Podano też wskazówki umożliwiające planowanie doświadczeń edukacyjnych, które pozwolą na przekazanie wiedzy i wyrabianie pożądanych nawyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113679 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50867 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41148 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34001 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47442 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internetowe chat roomy, imprezy z nocowaniem dla chłopców i dziewcząt, reality TV. Tematów do rozmowy jest więcej niż kiedykolwiek przedtem. Czy żyjąc w czasach, w których kultura masowa zachęca dzieci, aby były seksy, zanim jeszcze osiągną dojrzałość płciową, możemy wyjaśnić im istotę seksualności w sposób, który wykształci u nich zdrowe i odpowiednie do ich wieku zachowania? Jest to nowatorski poradnik uczący rodziców oraz wychowawców, jak rozmawiać z dziećmi o seksie oraz seksualności. Powołując się na realne sytuacje, dr Sharon Maxwell pokazuje, jak dramatycznie zmienił się sposób zdobywania przez dzieci i nastolatki wiedzy o seksie. Autorka podpowiada, jak opiekunowie mogą przekazać swoim dzieciom informację na temat zachowań seksualnych oraz jak tę wiedzę modyfikować wraz z dorastaniem dziecka. Przyjmując za podstawę, że w relacjach z drugim człowiekiem najważniejsze są miłość i bliskość, dr Maxwell pomaga rodzicom zastanowić się, jakie wartości chcą przekazać swoim dzieciom, oraz wskazuje konkretne sposoby dzielenia się tymi wartościami z nastolatkami. Książka radzi, jak: ustanowić rodzinne zasady bezpiecznego korzystania z internetu; rozmawiać o potencjale, jakim jest bycie seksy, o społecznych konsekwencjach takiego zachowania oraz o odpowiedzialności, jaką ponosi każdy człowiek za właściwe korzystanie z tego potencjału; rozmawiać o moralnych aspektach seksualności w sposób zrozumiały dla nastolatków; pomóc dzieciom zrozumieć różnicę pomiędzy seksualnym pożądaniem a miłością; ustalić z dziećmi zasady, które pomogą im zorientować się, kiedy seksualne zachowanie wobec innej osoby jest w porządku, a kiedy nie jest. Dr Maxwell omawia zagadnienia takie jak prokreacja, atrakcyjność bycia seksy, seksualne pożądanie, emocjonalna bliskość oraz duchowy wymiar seksualności. Oferując innowacyjne podejście do seksualności człowieka, książka ma wszelkie dane, aby znacząco wpłynąć na powszechną dyskusję o wychowaniu seksualnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102840 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47130 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44299 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, ISSN 0303-5107 ; nr 66)
Przygotowanie do aktywnego stylu życia wymaga dobrze przemyślanego procesu edukacyjnego. W ostatniej dekadzie 1999-2009 wprowadzone zostały dwie reformy, których celem było nie tylko podniesienie poziomu kształcenia, ale również dostosowanie polskiej szkoły do ustaleń tzw. procesu bolońskiego. Zmiany wynikające z tych reform dotyczą nie tylko struktur organizacyjnych (pojawił się nowy etap edukacji - gimnazjum), ale również środków, treści, a przede wszystkim sposobów realizowania celów ogólnych edukacji. Zmiany edukacyjno-społeczne zainspirowały autora do podjęcia próby nowego spojrzenia na dość tradycyjną dotychczas formułę realizowania zajęć wychowania fizycznego. Dzisiaj edukacja, nastawiona na strategię oferowania, potrzebuje nowych rozwiązań metodyczno-organizacyjnych. W przypadku aktywności fizycznej, podejmowanej w ramach obowiązkowych lekcji WF wydaje się, że nie jest ona wystarczającym powodem podtrzymywania takich zachowań w przyszłości. Rozwijanie u dzieci zdolności i rozbudzanie zainteresowania podejmowaniem wysiłków fizycznych powinno być nakierowane na działalność długoterminową. Być może dobrym rozwiązaniem jest odpowiednie motywowanie za pomocą systemu nagród przeznaczonych dla różnych kategorii wiekowych za utrzymywanie określonego stanu zdrowia i powiązanie z tym np. ulgi w podatku zdrowotnym. Wychowanie młodzieży do aktywności fizycznej wymaga jednak nie tylko prawidłowej stymulacji, rozwijającej w odpowiednim kierunku, ale również dobrej znajomości tradycji kultury fizycznej społeczności, w której jest wychowywana. W nauczaniu bardzo często zakłada się, że wyniki procesu edukacyjnego zależą od zastosowanych strategii i metod [Rink 2001]. Jednak czynniki, które determinują proces nauczania, są różne: świadomość, style nauczania, sposób przekazywania instrukcji, rozmiar przekazywanej informacji czy chociażby warunki przebiegu tego procesu. W wyniku realizacji europejskiego projektu Świadomość zdrowia (ang. Health(a) ware) powstał model, który koncentruje się wokół człowieka, jako podmiotu wspólnych działań nauczyciela i uczniów. Model ten nazwano prozdrowotnym modelem edukacji fizycznej, a jego głównymi założeniami jest nauczanie i uczenie się przez doświadczanie w czterech wyszczególnionych modułach tematycznych. W podręczniku opisano podstawowe modele oraz nowatorskie rozwiązania, których celem jest zmiana zachowań prozdrowotnych młodych Polaków. Podjęta została również autorska próba ukazania cech wspólnych dotychczasowych rozwiązań metodycznych w nauczaniu WF na tle zmian zachodzących w wychowaniu fizycznym w innych rejonach świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108594, 108595 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110425 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49891 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32948 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46344 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64866 P 2,6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przewodnik metodyczny nauczyciela przedszkola zawiera: scenariusze zajęć na wszystkie dni roku szkolnego (ułożone zgodnie z kalendarzem przedszkolnym), propozycje zapisu w dzienniku, rozkład materiału, przewidywane osiągnięcia dziecka. Dodatkowo – 10 scenariuszy pracy metodą projektów oraz cykl wychowawczy (scenariusze zajęć o trudnych emocjach dzieci).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107549/1, 107550/1, 109326/1 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107552/2, 109327/2, 107551/2 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107553/3, 107554/3, 109328/3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109329/4, 107556/4, 107555/4 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Więcej niż połowa polskich dzieci wykazuje się uzdolnieniami matematycznymi już w przedszkolu, ale po ośmiu miesiącach nauki w szkole już tylko co ósme dziecko przejawia wysokie uzdolnienia matematyczne. Osiem miesięcy nauki w szkole wystarcza, aby dzieci straciły radość uczenia się matematyki, poczucie sensu i stawały się mniej twórcze. Jednocześnie co czwarte dziecko jest zepchnięte na ścieżkę klęski szkolnej i doznaje niepowodzeń w nauce matematyki. Czy można to wszystko zmienić na lepsze? Na to i inne pytania odpowiadają autorki „Edukacji matematycznej w klasie I”.?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Metodyczna - Edukacja Obywatelska.)
(Biblioteka Metodyczna - Edukacja Obywatelska.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00654 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01393 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02008 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10863 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28017 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15511, 15509 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23624 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49558, 45956 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja powstała z myślą o nauczycielkach i nauczycielach oraz wszystkich osobach zaangażowanych w działalność oświatową, które są zainteresowane tym, w jaki sposób realizować edukację globalną na wybranych przedmiotach w ramach podstawy programowej. Prezentujemy w niej koncepcję edukacji globalnej, wyjaśniając zagadnienia, jakie obejmuje, przyświecające jej wartości, postawy i umiejętności, które pomaga rozwijać, a także odniesienie do działania na rzecz zmiany w skali globalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45594, 45593 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50706 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76493, 76492 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76491 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30719, 30919 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28500, 28501 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53322 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej