Form of Work
Książki
(396)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Druki ulotne
(3)
Filmy i seriale
(3)
Ebooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(1015)
unavailable
(151)
only on-site
(48)
unknown
(8)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(229)
Czytelnia Piła
(38)
Wypożyczalnia Chodzież
(184)
Wypożyczalnia Czarnków
(167)
Wypożyczalnia Trzcianka
(188)
Wypożyczalnia Złotów
(173)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(134)
Czytelnia Wągrowiec
(66)
Informatorium
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(17)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(24)
Author
Kruk Bartosz
(13)
Kowalski Artur
(10)
Tanajewska Alicja
(10)
Hoffman-Lipska Ewa
(8)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(7)
Stacewicz Regina
(6)
Zielińska Ewa
(6)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(5)
Kierczak Urszula
(5)
Krukowska Małgorzata
(5)
Gawrońska Beata
(4)
Gorzelańczyk Piotr
(4)
Kołakowski Artur
(4)
Naprawa Renata
(4)
Raczek Emilia
(4)
Banasiewicz Andrzej
(3)
Bigott Danuta
(3)
Brudnik Edyta
(3)
Budweil Filip
(3)
Chmielowski Marcin
(3)
Dix Paul
(3)
Figarski Władysław
(3)
Garstka Tomasz
(3)
Grudziewska Ewa
(3)
Lisicki Michał
(3)
Mach Cecylia
(3)
Masłowska Joanna
(3)
Pikiel Sylwia
(3)
Przychodzińska Maria
(3)
Sawiński Julian Piotr
(3)
Skarbek Karolina
(3)
Skura Małgorzata
(3)
Sterna Danuta
(3)
Styn Ludwika
(3)
Szczegóła Hieronim
(3)
Wołkowicz Iwona
(3)
Wołkowicz Marcin
(3)
Wrońska Irmina
(3)
Łomża Justyna
(3)
Baranowska-Jojko Ewa
(2)
Baron-Cohen Simon
(2)
Bartosik Jolanta
(2)
Blok Beata
(2)
Bronikowski Michał
(2)
Brzeska Zofia
(2)
Bąbel Przemysław
(2)
Czelakowska Danuta
(2)
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Dudek Sandra
(2)
Erkert Andrea
(2)
Falski Marian
(2)
Fechner-Sędzicka Iwona
(2)
Frejlich Agnieszka
(2)
Grondas Marek
(2)
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia
(2)
Iwasiewicz Mirosława
(2)
Janicka-Szyszko Renata
(2)
Kamińska Dorota
(2)
Karpińska-Szaj Katarzyna
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Kiełczewska Anna Katarzyna
(2)
Kiełpińska Iwona
(2)
Knapik Irmina
(2)
Kołodziej Lidia
(2)
Lenartowska Józefa
(2)
Leśniewska Katarzyna
(2)
Machałek Małgorzata
(2)
Marszałek Małgorzata
(2)
Pasich Lidia
(2)
Piasta-Siechowicz Joanna
(2)
Pisula Agnieszka
(2)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(2)
Rigall Grażyna
(2)
Sikorska Iwona
(2)
Skalska Małgorzata
(2)
Sobótka Mariola
(2)
Steblecka Magdalena
(2)
Wiśniak Marzena
(2)
Wolańczyk Tomasz
(2)
Włodarczyk Aneta
(2)
Zgondek Elżbieta
(2)
Łukasik Joanna Małgorzata
(2)
Śnieżkowska-Bielak Elżbieta
(2)
Święcicka Joanna
(2)
Adamczewska Maria
(1)
Andrzejczak Rościsław
(1)
Angiel Joanna
(1)
Aquilar Marcela
(1)
Arciszewska-Binnebesel Alina
(1)
Arkabus Agata
(1)
Artero Roberto
(1)
Babik Marek
(1)
Banaś Bernardyna
(1)
Bartosik Łukasz
(1)
Basińska Anna
(1)
Bator Agnieszka
(1)
Batorowicz Zdzisław
(1)
Baś Joanna
(1)
Beadle Phil
(1)
Year
2010 - 2019
(321)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(17)
1980 - 1989
(11)
1970 - 1979
(9)
1960 - 1969
(10)
1950 - 1959
(6)
Time Period of Creation
2001-
(11)
2001 -
(1)
Country
Poland
(404)
Language
Polish
(377)
unknown (po)
(16)
Audience Group
Szkoły podstawowe
(4)
0-5 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Gimnazja
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele
(3)
Przedszkola
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Demographic Group
Film polski
(3)
Subject
Język polski
(41)
Dziecko
(37)
Nauczanie
(29)
Matematyka
(28)
Nauczanie początkowe
(25)
Wychowanie przedszkolne
(24)
Gry i zabawy
(23)
Uczniowie
(22)
Dziecko zdolne
(20)
Gry edukacyjne
(17)
Muzyka
(17)
Nauczyciele
(16)
Wychowanie fizyczne
(16)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(15)
Przyroda
(15)
Ocenianie kształtujące
(14)
Gry i zabawy ruchowe
(13)
Wychowanie w rodzinie
(13)
Czytanie
(12)
Wychowanie
(12)
Zachowanie
(12)
Diagnoza pedagogiczna
(11)
Rodzice
(11)
Uczenie się
(11)
Wychowanie obywatelskie
(11)
Dziecko trudne
(10)
Mechatronika
(10)
Motywacja uczenia się
(10)
Mowa
(10)
Poradniki dla nauczycieli
(10)
Uczucia
(10)
Agresywność
(9)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(9)
Historia
(9)
Niepowodzenia szkolne
(9)
Pisanie
(9)
Zdolności
(9)
Stosunki interpersonalne
(8)
Słuch
(8)
Wychowawstwo
(8)
Dysleksja i dysgrafia
(7)
Dziecko niepełnosprawne
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Internet
(7)
Język rosyjski
(7)
Języki
(7)
Poczucie własnej wartości
(7)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(7)
Współdziałanie
(7)
Dojrzałość szkolna
(6)
Dziecko autystyczne
(6)
Edukacja zdrowotna
(6)
Geografia
(6)
Informatyka
(6)
Komputery
(6)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(6)
Nastolatki
(6)
Przemoc w szkole
(6)
Rytmika
(6)
Socjalizacja
(6)
Sztuka
(6)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(6)
Zespół ADHD
(6)
Dziecko głuche
(5)
Edukacja globalna
(5)
Kara (psychol.)
(5)
Klasa szkolna (socjol.)
(5)
Kompetencje kluczowe
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Multimedia
(5)
Nagrody
(5)
Nauczanie zintegrowane
(5)
Oceny szkolne
(5)
Pamięć
(5)
Twórczość dzieci i młodzieży
(5)
Arteterapia
(4)
Autyzm
(4)
Bhp
(4)
Czas wolny od pracy ucznia
(4)
Dyscyplina szkolna
(4)
Dziecko niedosłyszące
(4)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(4)
Dziecko z ADHD
(4)
Edukacja międzykulturowa
(4)
Globalizacja
(4)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(4)
Język angielski
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Myślenie
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Młodzież
(4)
Odpoczynek
(4)
Podstawa programowa
(4)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Produkcja
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Sport
(4)
Stres
(4)
Szkolnictwo
(4)
Subject: work
Biblia
(1)
Subject: time
2001-
(7)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Subject: place
Afryka
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Indie
(1)
Sudan Południowy
(1)
Tanzania
(1)
ZSRR
(1)
Genre/Form
Poradniki dla nauczycieli
(382)
Poradniki dla rodziców
(39)
Scenariusze zajęć
(23)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(13)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(7)
Dokumenty elektroniczne
(6)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Film edukacyjny
(4)
Programy nauczania dla szkół podstawowych
(4)
Dokumenty audiowizualne
(3)
Film polski
(3)
Literatura
(3)
Opowiadanie dziecięce polskie
(3)
Programy nauczania dla szkół ponadgimnazjalnych
(3)
Programy nauczania początkowego
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(3)
Sprawdziany i testy dla szkół zawodowych
(3)
Elementarze
(2)
Gry komputerowe
(2)
Kompendia i repetytoria
(2)
Piosenka dziecięca polska
(2)
Programy nauczania dla gimnazjów
(2)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(2)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Albumy
(1)
Artykuły
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma szkolne
(1)
Dramat
(1)
Efekty dźwiękowe
(1)
Europa- geografia
(1)
Fotografia polska
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Listy
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Notatka prasowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusze
(1)
Scenariusze imprez szkolnych
(1)
Scenariusze rozmów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół zawodowych
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół średnich
(1)
Scenariusze zajęć dla żłobków
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Zaproszenia
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Życzenia okolicznościowe
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
Matematyka
(2)
Psychologia
(1)
405 results Filter
Authority data
Poradniki dla nauczycieli (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Pomoce dydaktyczne (hasło przedmiotowe)
zob. też Nauczanie - metody (hasło przedmiotowe) ; Wychowanie - metody (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Poradniki (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Poradniki dla wychowawców ; Poradniki metodyczne dla nauczycieli ; Przewodniki dla nauczycieli ; Przewodniki metodyczne dla nauczycieli
Book
In basket
Książka przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego funkcjonowania. Publikacja konsekwentnie stara się powiązać problematykę ukrytego programu szkoły z zagadnieniami psychologicznego wpływu, jaki wywiera on na uczniów z niepełnosprawnościami oraz na ich myślenie o sobie oraz własnej niepełnosprawności. Wnioski i diagnoza sytuacji opierają się na bezpośrednich relacjach osób zaangażowanych w realizację edukacji integracyjnej ľ nauczycieli szkoły integracyjnej oraz uczących się w niej niepełnosprawnych uczniów (czyli odbiorców ukrytego programu) oraz badaniach dotyczących ich percepcji zjawisk oraz reakcji psychologicznych. Prawdopodobnie jest to pierwsza przeprowadzona w taki sposób ľ jak najbardziej konkretny, a nie abstrakcyjny i czysto teoretyczny - próba zbadania zjawiska ukrytego programu w szkolnictwie integracyjnym.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 100916, 100915 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48376 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31636 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44041 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38477 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44299 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 63817 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 90079 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 42561 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 40524 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66032 (1 egz.)
Book
In basket
Znajomość istoty choroby, jaką jest astma oskrzelowa, rozumienia zasad leczenia przewlekłego i co więcej, umiejętność udzielania właściwej pomocy w sytuacji zaostrzenia objawów jest obowiązkiem całego otoczenia dziecka, jego rodziców, opiekunów i nauczycieli. Taka zintegrowana opieka zapewnia dziecku choremu na astmę poczucie bezpieczeństwa, umożliwia prowadzenie normalnego życia, naukę, a nawet uprawianie sportu. Dlatego też broszura opracowana przez specjalistów pod redakcją prof. dr. hab. med. Andrzeja Emeryka, przewodniczącego Sekcji Pediatrii Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, adresowana do nauczycieli i rodziców chorego na astmę dziecka jest cenną pozycją literaturową. Opracowanie to w bardzo przejrzysty, interesujący sposób przedstawia najważniejsze elementy patologii, jaką jest astma oskrzelowa, ze szczególnym odniesieniem do dzieci i zasady leczenia tej choroby zarówno w stanie stabilizacji astmy, jak i w okresie zaostrzeń jej objawów. Uczy, jak postępować, aby astma nie zakłócała normalnego funkcjonowania dziecka w środowisku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106560 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38986 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja zawiera cele i treści kształcenia dla wszystkich obszarów edukacji matematycznej realizowanej w domu i w przedszkolach, z uwzględnieniem podstawy programowej. Każdy obszar edukacji jest omawiany w osobnym rozdziale. Na początku przedstawiono prawidłowości psychologiczne i pedagogiczne dotyczące danego obszaru wspomagania rozwoju umysłowego dzieci i kształtowania wiadomości i umiejętności matematycznych. Następnie omówiono treści kształcenia i podano komentarze metodyczne z opisami ćwiczeń, sytuacji zadaniowych, zabaw i gier. Rozdziały te tym różnią się od swoich pierwowzorów, że zawierają wyniki badań naukowych i doświadczenia pedagogiczne gromadzone w ciągu minionych dwudziestu lat. Prowadzenie edukacji matematycznej w domu i w przedszkolu według zaleceń zawartych w tej książce zapewni dzieciom lepsze efekty w szkole, nie tylko w edukacji matematycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111002 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40077 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 08847 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 9677 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111027 (1 egz.)
Book
In basket
Projektowanie metod dydaktycznych : efektywne strategie edukacyjne / Julie Dirksen. - Wyd. 2. - Gliwice : Helion, 2017. - 295, [1] strona : ilutracje ; 24 cm.
Efektywne i atrakcyjne przekazywanie wiedzy innym jest trudnym zadaniem. Nawet ekspert w swojej dziedzinie może mieć problem z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć edukacyjnych, dzięki którym nauczane osoby przyswoją podane informacje i będą umiały się nimi posłużyć. Większość osób w jakimś stopniu zajmuje się edukacją: wygłasza prezentacje, wdraża nowych pracowników, omawia nowe produkty czy choćby pomaga własnym dzieciom w nauce! Niniejsza książka dotyczy planowania doświadczeń edukacyjnych - jednej z najskuteczniejszych metod nauczania. Znalazły się tu również wyczerpujące informacje na temat koncentracji, pamięci i samego procesu uczenia się. Zaprezentowano wyniki najnowszych badań nad procesem uczenia się i zapamiętywania oraz informacje o nowych technikach uczenia się społecznego i nieoficjalnego. Podano też wskazówki umożliwiające planowanie doświadczeń edukacyjnych, które pozwolą na przekazanie wiedzy i wyrabianie pożądanych nawyków.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113679 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50867 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41148 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34001 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47442 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66622 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Materiały metodyczne : praca zbiorowa / pod red. Jana Kąkolewskiego. - Zielona Góra : IKN. ODN, 1988. - 53 s. : rys. ; 21 cm.
(Chemia / Instytut Kształcenia Nauczycieli im. Wł. Spasowskiego. Oddział Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze ; z. 12.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 68855 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112690, 112689 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40893, 40892 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33829, 33828 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47223, 47222 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65965 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Nie każdy lider sprawdzi się w każdej organizacji, ale też nie zawsze sprawny menedżer odnajdzie się w każdej firmie. Jest to o tyle istotne dla nas samych, że wchodząc na ścieżkę rozwoju zawodowego związaną z pełnieniem funkcji przełożonego, wkraczamy na prawdziwe pole minowe. Jeśli nie wiemy, czy mamy predyspozycje do roli lidera bądź menedżera, to kariera w tym obszarze może nas dużo kosztować. Co zatem należałoby zrobić? Przede wszystkim popracować nad świadomością własnych predyspozycji i kompetencji. Planowanie kariery opiera się na takiej świadomości. Nie przypadkiem mówi się o tym, że najważniejszą inwestycją, którą powinien zrobić każdy przełożony (bądź osoba aspirująca do tej funkcji), jest zbudowanie własnego planu rozwojowego. Temu właśnie jest poświęcona ta książka. Z założenia ma ona pomóc w świadomym budowaniu swojej pozycji jako menedżera i/lub lidera. Nie jest to jednak uniwersalny przewodnik, który za nas zbuduje ścieżkę działań. Zawiera jednak pewne ramy, analizy, narzędzia, które mogą w tym pomóc. Na ile je wykorzystamy, to już zależy wyłącznie od nas.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112699 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Materiały do Metodyki Wychowania Muzycznego)
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 07318 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 06824 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 08461, 08460 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 11986 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 55825 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 18382 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45228 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 06056, 06055 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 03840 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 05202, 05201 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 08183 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again