Form of Work
Książki
(5)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(8)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Benedikt Antoni
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jastrzębska-Golonka Danuta
(1)
Junkiert Maciej
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Marzec Lucyna
(1)
Michalska Paulina
(1)
Pytlewska Anna
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Sawicka Grażyna
(1)
Szerląg Alicja
(1)
Walasek Stefania
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Polityka
(4)
Reklama
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Czytelnictwo
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etykieta językowa
(1)
Frazeologia
(1)
Image
(1)
Jan Paweł II
(1)
Język
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kawiarnie i cukiernie
(1)
Kobieta
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt rodzinny
(1)
Kosmetyki
(1)
Kozłowski, Leon
(1)
Leksykografia
(1)
Literatura
(1)
Lukšienė, Meilė
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Monopole
(1)
Motoryzacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Ogłoszenia matrymonialne
(1)
Oświata
(1)
Perswazja
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Płeć
(1)
Rodzina
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Talk show
(1)
Tematy i motywy
(1)
Tożsamość (filoz.)
(1)
Twardowski, Kazimierz
(1)
Ulotki reklamowe
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Blogi
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Domain
Literaturoznawstwo
(1)
6 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114306 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110628 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49759 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 39995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46080 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65088 P 1,1 (1 egz.)
Book
In basket
(Wychowanie w Rodzinie = Family Upbringing, ISSN 2082-9019 ; t. 5.)
Niniejsza pozycja proponuje Czytelnikom spojrzenie na rodzinę z perspektywy doświadczeń badaczy zagadnienia z różnych krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Przedmiotem zainteresowania uczyniono następujące zagadnienia: społeczno-polityczny kontekst funkcjonowania rodziny w wybranych krajach, dom rodzinny a kreowanie tożsamości dziecka, dysfunkcje w przestrzeniach życia rodzinnego, sylwetki wybitnych uczonych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45148 (1 egz.)
E-book
In basket
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again