Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Nowicki Brunon
(1)
Popow Monika
(1)
Przyłuski Ludwik
(1)
Radziwiłł Anna
(1)
Roszkowski Wojciech
(1)
Tusiewicz Roman
(1)
Zasacka Zofia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
nieznany (po)
(1)
Temat
Dyskurs podręcznikowy
(1)
Historia
(1)
Język polski
(1)
Ojczyzna
(1)
Oświata
(1)
Polska
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wychowanie patriotyczne
(1)
Wychowanie socjalistyczne
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręczniki szkolne
(2)
Literatura polska
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Historia 1945-1990 / Anna Radziwiłł, Wojciech Roszkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994. - 361, [1] s., [8] s. map kolor. : fot., portr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54131 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91543 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54024, 54132 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 228)
Monografia prezentuje analizę procesów konstruowania tożsamości narodowej w dyskursie edukacyjnym na przykładzie podręczników szkolnych. Posługując się teorią postkolonialną oraz teorią dyskursu Ernesto Laclau, autorka rekonstruuje dyskursy zaangażowane w proces retorycznego konstruowania tożsamości narodowej oraz stawia pytanie o inkluzję w edukacji obywatelskiej. Podstawą rozważań jest analiza treści podręczników prowadzona w perspektywie badań nad mediami edukacyjnymi (educational media studies) oraz pedagogiki krytycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115443 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej