Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Nowy produkt
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42590 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49240 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68657 P 16,4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej