Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Porzecka Barbara
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Łętowska Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Dobra osobiste
(1)
Hołownia, Szymon
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Lukašenka, Alâksandr
(1)
Marketing polityczny
(1)
Osoba fizyczna
(1)
Osoba prawna
(1)
Politycy
(1)
Sikorski, Radosław
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowana w publikacji tematyka stanowi ciekawy wkład w dyskusję na temat roli wizerunku jako kategorii z zakresu nauki o komunikowaniu. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. Znajdują się tu wskazówki z zakresu prawa i popularnego marketingu politycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108716 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39522 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45159 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej