Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(30)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Artykuły
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Ehrlich Andrzej
(3)
Stoner James Arthur Finch
(3)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Kamińska-Radomska Irena
(2)
Uniszewski Zdzisław
(2)
Wankel Charles
(2)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Freeman R. Edward
(1)
Frąckowiak-Świtkowska Marzena
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Gracz Leszek
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kimball Bob
(1)
Koziński Bartosz
(1)
Kryza Joanna
(1)
Leonard Andrew
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murphy John
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Peszko Kamila
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Russill Richard
(1)
Steele Paul
(1)
Tokarz Marek
(1)
Warwas Izabela
(1)
Wilmot William W
(1)
Wiszniewski Andrzej
(1)
Zenderowski Radosław
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Łuba Małgorzata
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(29)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Negocjacje
(29)
Komunikacja społeczna
(14)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Komunikacja niewerbalna
(8)
Konflikt
(7)
Komunikacja werbalna
(6)
Zarządzanie
(6)
Kadry
(5)
Globalizacja
(4)
Organizacja
(4)
Przywództwo
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Decyzje
(3)
Innowacje
(3)
Jakość
(3)
Komunikacja
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Kontrola
(3)
Motywacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Savoir-vivre
(3)
Strategia
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Dyskusja
(2)
Etyka biznesu
(2)
Internet
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Mediacja (prawo)
(2)
Menedżerowie
(2)
Opieka społeczna
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przyjęcia okolicznościowe
(2)
Public relations
(2)
Rynek pracy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Etyka
(1)
Etykieta językowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Hotelarze
(1)
Informacja
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Język państwowy
(1)
Komunikacja strategiczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Logika
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Netykieta
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Perswazja
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Praca
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Stres
(1)
Szkolenie
(1)
Słuchanie
(1)
Teatroterapia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telegrafia kopiowa
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wizytówki
(1)
Współdziałanie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
kwestionariusz D. Kolba
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(2)
Dyrektor Szkoły
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Podręcznik zawiera treści dotyczące komunikowania się z innymi ludźmi w pracy zawodowej o charakterze usługowym. Kompetencje personalno-społeczne zostały uznane wśród pracodawców za najważniejsze spośród innych ważnych predyspozycji w zawodach usługowych. Podstawa programowa kształcenia w zawodach określa kompetencje personalno-społeczne (KPS) jako wymaganie wspólne dla wszystkich zawodów, dlatego zdobyta przez ucznia wiedza oraz umiejętności za pomocą tego podręcznika, mogą być wykorzystywane w każdym zawodzie. Książka jest innowacyjna, posiada bardzo dynamiczny charakter. Dzięki temu proces uczenia się nie będzie nudny. Metody pracy oraz wykorzystywane technologie są nowoczesne, dostosowane do najnowszych form i technik kształcenia. Podręcznik znajdzie zastosowanie zarówno w modułowym, jak i przedmiotowym programie nauczania, a także można go wykorzystać w takich lekcjach, jak przedsiębiorczość, jakość, czy marketing, może być przydatny podczas realizacji zajęć z wychowawcą, w procesie kształtowania oczekiwanych postaw indywidualnych, społecznych oraz zawodowych wśród uczniów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51779 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49420 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36103 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93833 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93834 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56458 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81285, 81284, 81286 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35876 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konflikty i negocjacje / Zdzisław Uniszewski. - Stan prawny na dzień 31 października 1999 r. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2000. - 213, [1] s. : 2 il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59464 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doskonałe wprowadzenie w tematykę konfliktu, zarządzania konfliktem i komunikacji w sytuacjach konfliktowych. Autorzy pomagają zrozumieć naturę konfliktów w wielu sferach życia - omawiają przyczyny, przejawy i możliwe skutki konfliktów w związkach miłosnych, w relacjach rodzinnych, przyjacielskich, w pracy, a także w polityce. Na przykładach z życia codziennego pokazują style, taktyki i metody interwencji podejmowane przy rozwiązywaniu konfliktów interpersonalnych, a także skuteczne sposoby zapobiegania sytuacjom konfliktowym. Niezbędna lektura dla studentów psychologii, pedagogiki, socjologii, zarządzania, marketingu oraz praktyków - m.in. psychologów społecznych i klinicznych oraz specjalistów od komunikacji interpersonalnej, osób zajmujących się psychologią pracy i organizacji, prawników, negocjatorów, lekarzy, trenerów biznesu i coachów. Lektura tej książki może być przydatna każdemu w codziennym życiu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104364 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49160 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38302 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66935 P 1,1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77561, 77562 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia przedstawia nowatorskie, interdyscyplinarne i kompleksowe ujecie niezwykle istotnej dla pomocy społecznej problematyki polubownego rozwiązywania konfliktów. Książka jako pierwsza na polskim rynku wydawniczym stanowi bezpośrednie merytoryczne wsparcie pracowników socjalnych, zainteresowanych nową specjalizacją – mediatora socjalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33665 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97137, 97138 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96671 P (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61298 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni podczas ważnych spotkań zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoja wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomoc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Negocjacje. // Głos Pedagogiczny. - 2015, nr 67, strony 34 - 42.
(Narzędziownia)
Dokument nadrzędny: Głos Pedagogiczny.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej