Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Adamczyk Józef
(1)
Bogucka Jolanta
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Karrass Gary
(1)
Kimball Bob
(1)
Kostera Monika
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(1)
Mruk Henryk
(1)
Salacuse Jeswald W
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Wieloch Justyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Negocjacje
(5)
Handel
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Jakość produktu
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instytucja totalna
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Merchandising
(1)
Monopole
(1)
Motywacja
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Sponsoring
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Uczenie się
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82141 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39875 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55166 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33315 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81285, 81284, 81286 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Współcześnie przedsiębiorcy coraz odważniej definiują swoje cele biznesowe w skali międzynarodowej. Aby je skutecznie realizować, a także sprostać potrzebom i oczekiwaniom konsumentów, muszą dokładnie rozpoznać zarówno własne zasoby i możliwości, jak i otoczenie zewnętrzne – zjawiska oraz procesy, które mają wpływ na realizowanie podstawowych funkcji przedsiębiorstwa. Do podjęcia decyzji o kierunku umiędzynarodowienia kluczowe są informacje o strukturze i cechach charakterystycznych potencjalnego rynku, a także umiejętność przetwarzania i analizowania takiej wiedzy. Konieczna wydaje się zatem znajomość wachlarza metod i technik badawczych, dzięki którym firma poznaje otoczenie międzynarodowe, staje się elastyczna i otwarta na podejmowanie ciągłych wyzwań. Głównym celem monografii jest prezentacja wybranych zasad prowadzenia międzynarodowych badań rynkowych i marketingowych ułatwiających rozpoznanie makro- i mikrootoczenia firmy oraz podjęcie decyzji o ekspansji zagranicznej. Publikacja zawiera nie tylko typowo akademickie rozważania, ale pokazuje także, jak wyglądają badania zagranicznego otoczenia firmy, oparte na źródłach wtórnych, na przykładzie rynku niemieckiego. Odbiorcami książki mogą być m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menadżerska. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej