Form of Work
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(7)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
zbiorowa Praca
(2)
Bartołd Robert
(1)
Battista Jeff
(1)
Bergiel Anna
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Chojnacka-Kuza Magdalena
(1)
Chödrön Pema
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hollins Peter
(1)
Kotler Philip
(1)
Mruk Henryk
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawlikowska-Olszta Marta
(1)
Peters Steve
(1)
Piela Sławomir
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(4)
2001
(1)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Nawyki
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Asertywność
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Buddyzm
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Medytacja
(1)
Motywacja
(1)
Nastolatki
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokolenie Z
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Przekonania
(1)
Psychoedukacja
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Reggae
(1)
Regulacja emocji
(1)
Reklama
(1)
Religijność
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samodyscyplina
(1)
Samopoznanie
(1)
Samowychowanie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprawczość
(1)
Szczęście
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Uczucia
(1)
Wola
(1)
Zakupoholizm
(1)
Zakupy
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 results Filter
Authority data
Nawyki (hasło przedmiotowe)
zob. też Zachowanie (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Nawyki konsumenckie (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Habits ; Nawyk ; Przyzwyczajenia ; Przyzwyczajenie ; Zachowania nawykowe
Authority data
Nawyki konsumenckie (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Zachowanie (hasło przedmiotowe)
zob. też Psychologia ekonomiczna (hasło przedmiotowe) ; Konsumenci (ekon.) (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Zachowania nawykowe konsumenckie
Book
In basket
Bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, Autor dzieli się skutecznymi technikami na zwiększenie samodyscypliny, siły woli i motywacji. Dzięki nim oprzesz się pokusom, zaczniesz odnosić sukcesy i realizować wyznaczone cele. Od samodyscypliny do sukcesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34514 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 2685)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 34819 (1 egz.)
Book
In basket
Bestsellerowa książka Rusz z miejsca Pemy Chödrön oparta jest na buddyjskiej koncepcji shenpa, która pomaga nam dostrzec, jak lęki oraz zakorzenione w nas nawyki wywołują gniew, poczucie winy, nienawiść do samych siebie i skłonność do nałogów. Gdy zdiagnozujemy te negatywne wzorce – możemy rozpocząć walkę z nimi i ruszyć nową ścieżką. „Ścieżka ta pozwala odkryć trzy podstawowe ludzkie cechy” wyjaśnia Pema Chödrön. „Naturalną inteligencję, ciepło i otwartość. Każdy człowiek dysponuje tymi cechami i może wykorzystywać je do pomocy sobie samemu i innym”. Książka Rusz z miejsca daje szereg wskazówek, jak uaktywnić te cechy. Pema Chödrön z właściwą jej życzliwością pomaga zrobić nam pierwszy śmiały krok w stronę nowego sposobu życia, które przyniesie pozytywną transformację nas samych i naszego świata.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 35144 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115087 (1 egz.)
Book
In basket
Kolejny bestseller autora "Paradoksu Szympansa"! "Milczący przewodnicy" to książka, która w przystępny sposób opisuje niektóre aspekty neuronauki i psychologii rozwijającego się mózgu, podświadomości, zachowań, formowania się nawyków i innych powiązanych tematów. Następnie przedstawia czytelnikowi dziesięć przykładowych pomocnych nawyków i oferuje mu praktyczne pomysły i sugestie, ułatwiające autoanalizę. Książka ma dwa cele: Pomóc czytelnikowi zrozumieć możliwe źródła niezdrowych i destrukcyjnych wyuczonych zachowań i przekonań, a następnie przedstawić mu sposoby na zastąpienie ich konstruktywnymi nawykami. Wesprzeć rodziców, nauczycieli i opiekunów w pracy z dziećmi i zaoferować im konkretne pomysły na to, jak pomóc dzieciom rozwijać zdrowe i konstruktywne nawyki, zapobiegając jednocześnie powstawaniu tych niezdrowych i destrukcyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115854 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106145 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 48962 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45010 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Book
In basket
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47992 (1 egz.)
E-book
In basket
W niniejszym numerze czasopisma „Nauki Inżynierskie i Technologie” zamieszczono cztery artykuły naukowe oraz jedną informację o książce. Przedmiotem pierwszej pracy jest ocena wiedzy i nawyków żywieniowych osób aktywnych fizycznie. Badani, chociaż wykazali się wiedzą teoretyczną na temat prawidłowego odżywiania i zdają sobie sprawę z jego znaczenia, jednakże nie spożywają posiłków regularnie, dokonują wyboru suplementów diety przypadkowo i niewłaściwie zarządzają gospodarką wodno-elektrolitową. Kolejne dwie prace były prezentowane na II konferencji naukowo-turystycznej zorganizowanej pod patronatem JM Rektora UE we Wrocławiu prof. dr. hab. Andrzeja Kalety dotyczącej produktów turystycznych podwyższających jakość usług turystycznych „Czynniki determinujące jakość pracy przewodnickiej” (Wrocław 2017). Dotyczyły charakterystyki sektora turystycznego pod względem wprowadzanych innowacji w zakresie żywienia turystów (żywność ekologiczna, dietetyczna, prozdrowotna, regionalna oraz kuchnia modernistyczna) oraz tego, w jaki sposób konsumenci postrzegają jakość posiłków serwowanych przez lokale świadczące usługi gastronomiczne kierowane do zmotoryzowanych podróżnych. W ostatnim opracowaniu autorzy przedstawili aktualny stan wiedzy na temat perspektyw uprawy borówki wysokiej w Polsce z punktu widzenia uwarunkowań ekonomicznych oraz walorów żywieniowo-zdrowotnych tych owoców i możliwości ich wykorzystania w przetwórstwie. W tym celu określono efektywność plantacji borówki wysokiej i czas zwrotu nakładów poniesionych w tym zakresie. Redaktor czasopisma – prof. dr hab. inż. Tomasz Lesiów – zachęca do zapoznania się z ww. pracami oraz sięgnięcia po książkę autorstwa Małgorzaty Wiśniewskiej zatytułowaną Kultura bezpieczeństwa żywności. Istota i narzędzia pomiaru.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Pojęcie stylu życia jest socjologicznym pojęciem trudnym do zdefiniowania. Przyjęty styl życia silnie wpływa na przyjęte zachowania zdrowotne. Szczególnie zachowania zdrowotne nabyte w okresie dziecięcym i młodzieńczym mają szczególne znaczenie w dorosłym życiu. W okresie dzieciństwa dochodzi do kształtowania i utrwalania postaw zdrowotnych (Wagner, Banaszkiewicz i in. 2015), które wraz ze zdobytą wiedzą i nabywanymi umiejętnościami wpływają na charakter postaw zdrowotnych w dorosłym życiu. Znaczący wpływ na kształtowanie prawidłowej postawy zdrowotnej w dzieciństwie ma środowisko rodzinne. Zgodnie z danymi WHO aż 75% potrzeb jest zaspokajanych przez jednostkę w środowisku domowym. Zachowania prozdrowotne nabywane w domu są to głównie czynności związane z higieną osobistą, psychiczną i otoczenia, podstawowym sposobem odżywiania, stosowaniem używek, organizacją czasu wolnego i aktywności fizycznej, przestrzeganiem zaleceń lekarskich oraz korzystaniem z badań profilaktycznych (Bednarek i Bednarz 2013). Zachowania zdrowotne są wyznaczane również przez kontekst społeczny i kulturowy. Często praktyki zdrowotne nie są wynikiem zamierzonych zachowań, a jedynie wynikają z ogólnie przyjętych norm społecznych (RomanowskaTołłoczko 2011). Wypracowana postawa zdrowotna jest integralną częścią procesu socjalizacji jednostki. Według koncepcji M. Lalonde styl życia bezpośrednio determinuje zdrowie jednostki (Wagner, Banaszkiewicz i in. 2015), a do czynników warunkujących zdrowie zalicza się: czynniki biologiczne (genetyczne), środowisko zewnętrzne, styl życia, oraz efekty medyczne (Romanowska-Tołłoczko 2011). Styl życia znacząco wpływa na rozwój fizyczny, oraz funkcjonowanie psychospołeczne (Humeniuk, Dąbska i in. 2018), jest ściśle związany z codziennymi zachowaniami, specyficznymi dla danej jednostki lub zbiorowości. Determinują go czynniki społeczno-kulturowe, oraz osobiste cechy jednostek (RomanowskaTołłoczko 2011). Styl życia jest kształtowany w oparciu o wzorce dostarczane przez otoczenie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again