Form of Work
Książki
(12)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Status
available
(28)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(10)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Author
Wrotkowska Małgorzata
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Dankiewicz-Czajka Wielisława
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kowalski Artur
(1)
Matysiak Anna
(1)
Mrozowska Hanna
(1)
Murawska Ewa
(1)
Myczko Kazimiera
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Selby Claire
(1)
Sobierańska Dorota
(1)
Szada-Borzyszkowska Jolanta
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Waniek-Klimczak Ewa
(1)
Wysocka Maria
(1)
Zymer Tomasz
(1)
Żłobicki Wiktor
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(11)
English
(2)
unknown (po)
(1)
Subject
Język angielski
(8)
Nauczyciele języka angielskiego
(6)
Dojrzałość szkolna
(3)
Języki
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko wiejskie
(2)
Język niemiecki
(2)
Matematyka
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele języka niemieckiego
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych (Kalisz)
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oświata
(2)
Pedeutologia
(2)
Rodzice
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Asertywność
(1)
Biblioterapia
(1)
Czytanie
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Filologia angielska
(1)
Geometria
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Humor
(1)
Internet
(1)
Jednostkowienie
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konopnicka, Maria
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Ludzie starzy
(1)
Mechatronika
(1)
Mentoring
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Multimedia
(1)
Muzyka
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Oceny szkolne
(1)
Origami
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pisanie
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Przyroda
(1)
Płeć
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Surdopedagodzy
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Zespół ADHD
(1)
Świetlice socjoterapeutyczne
(1)
Subject: time
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Finlandia
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Genre/Form
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Legendy i podania
(1)
Literatura dziecięca
(1)
15 results Filter
Authority data
Nauczyciele języka angielskiego (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Nauczyciele języków (hasło przedmiotowe)
zob. też Język angielski - nauczanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Miliony dzieci uczą się języka angielskiego z materiałów kursowych przygotowanych dla szkół przez Claire Selby. Teraz także Ty możesz dowiedzieć się od tej słynnej autorki, jak pomóc swoim uczniom w nauce języka. Część I W jakich sytuacjach dzieci uczą się najlepiej ľ przedstawia dotychczasowe metody nauczania, wyniki najnowszych badań, a także nową metodologię: Spiralny System Nauki JęzykaÖ. Część II Planowanie i struktura ľ mówi o tym, jak przygotowywać lekcje, by nauczanie stało się jeszcze skuteczniejsze. Część III zawiera praktyczne wskazówki odnoszące się do wyboru i wykorzystania materiałów lekcyjnych, w tym wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznych od fiszek po tablice interaktywne. Claire Selby od kilkunastu lat opracowuje materiały do nauki języka angielskiego dla dzieci. Jest autorką szkolnych kursów publikowanych przez Cambridge University Press, Oxford University Press. Stworzone przez nią programy do nauki w szkole i poza nią są wykorzystywane w ponad 40 krajach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105293 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48909 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32164 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336. Językoznawstwo Neofilologiczne / red. Maria Wysocka ; nr 2186)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 92389 (1 egz.)
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 92390 P (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112592 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 55589 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 92260, 92259 (2 egz.)
Book
In basket
Dysleksja jest problemem powszechnie znanym i szeroko omawianym w literaturze przedmiotu, a od jakiegoś czasu także w mediach. Na jej temat powstało i wciąż powstaje wiele artykułów popularnonaukowych. Tymczasem nauczyciele języków obcych, do których w szczególności adresowana jest niniejsza publikacja, często narzekają na brak praktycznych informacji dotyczących metodyki nauczania uczniów z dysleksją. Ponadto część z nich deklaruje, że cenniejsze i bardziej przydatne niż podstawy teoretyczne są jasne wskazówki i gotowe metody pracy.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 104114 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49946 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40149 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31717 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 44434 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65064 (1 egz.)
Book
In basket
Wielość podjętych w tej pracy wątków spaja wspólna intencja - próba (re)konstruowania rzeczywistego obrazu współczesnej szkoły i nauczyciela w świetle teorii i praktyki dydaktyczno-wychowawczej, uprawomocnienia głosu samych nauczycieli i poszukiwania dróg "rewitalizowania" nauczycielskiej profesji. Mam nadzieję, że czytelnikami tej książki będą nie tylko nauczyciele akademiccy i studenci pedagogiki, lecz także sami nauczyciele, którym zależy na zrozumieniu procesów regulujących pracę szkoły i poszukiwaniu sposobów podnoszenia jej jakości oraz doskonaleniu własnego warsztatu pracy. [fragment wstępu Ewy Murawskiej]
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102729 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37932 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31488 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44060 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63346 (1 egz.)
Book
In basket
Redaktorowi, profesorowi Wiktorowi Żłobickiemu, z całą pewnością udało się zgromadzić w tomie takie egzemplifikacje transgresji w edukacji, które – jak wyeksponował to we wstępie – „są stałym elementem edukacji w wymiarze nie tylko grupowym, ale także jednostkowym/ indywidualnym, i towarzyszą człowiekowi na różnych etapach jego życia, dając szanse na rozwój, lecz stanowiąc również o barierach, które ów rozwój utrudniają czy wręcz uniemożliwiają”. Mamy tutaj przy tym do czynienia – jak pisze słusznie redaktor – z „edukacją, która przybiera formę swoistej gry o wykorzystanie potencjału rozwojowego jednostki”.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110216/T.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46212 (1 egz.)
Book
In basket
W ostatnim dwudziestoleciu, począwszy od przemian ustrojowych w 1989 roku, było wiele prób zmierzających do udoskonalenia polskiej edukacji. Zaczęło się od 1992 r., czyli przekazania zarządzania edukacją władzom lokalnym. Później w latach 1999 i 2009 nastąpiły jej kolejne reformy. Autorzy tego tomu, który poświęcony jest edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej należą do grupy osób, których wiedza i działalność zawodowa wpływają na rozwój oświaty w Polsce. Jak widzą ten problem z perspektywy dnia dzisiejszego, zobaczą czytelnicy w tej publikacji. Znajdują się tu teksty analityczne i krytyczne, oceniające między innymi ostatnie działania reformatorów, wskazujące dalsze kierunki rozwoju oświaty w Polsce, zaczynając od spraw najważniejszych relacji nauczyciela z dziećmi i umiejętnej współpracy nauczycieli z rodzicami. W sumie teksty prezentują współczesny obraz edukacji oferowanej dzieciom od 3. do 10. roku życia, proponują jednocześnie stałą debatę na temat jej dalszego rozwoju.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104475 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47973 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 38462 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31788 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44544 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63525, 63324 (2 egz.)
Book
In basket
Oddajemy do rąk Czytelników książkę ze świadomością, iż podjęte w niej tematy warto potraktować jako punkt wyjścia do dalszych, własnych studiów i poszukiwań. Opracowanie teoretyczne oraz analiza wyników badań nauko¬wych umożliwi orientację w rzeczywistości pedagogicznej, a także pozwoli na wytyczenie optymalnych perspektyw zmian dotyczących edukacji dziecka. Ze Wstępu Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38327 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46719 (1 egz.)
E-book
In basket
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again