Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Kwieciński Zbigniew
(2)
Śliwerski Bogusław
(2)
Denek Kazimierz
(1)
Kwiatkowska Henryka
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pawłucki Andrzej
(1)
Pec Katarzyna
(1)
Sury Zuzanna
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1989-20002001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(8)
angielski
(1)
Odbiorca
Lekarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Sportowcy
(2)
Temat
Nauczyciele
(7)
Tożsamość
(3)
Agresywność
(2)
Ambiwalencja kulturowa
(2)
Kultura masowa
(2)
Pedagogika
(2)
Pedeutologia
(2)
Postawy
(2)
Program szkolny
(2)
Przemoc
(2)
Tożsamość zawodowa
(2)
Uczenie się
(2)
Wychowanie
(2)
Dzieci
(1)
Egzaminy
(1)
Ewaluacja
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Nauczyciel - uczeń - stosunki
(1)
Obraz własnego ciała
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Oświata
(1)
Samopoznanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Tożsamość (psychologia)
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Tytuł czasopisma
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(2)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102483, 102482 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45206 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31323 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43974 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61795 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauczyciel jako osoba znacząca w kształtowaniu tożsamości wychowanków / Elżbieta Turska. // W: Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne / Pod red. nauk. Stefanii Walasek, Ewy Kowalskiej, Roberta Fudalego. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011. - S. 189 - 210.
Książka
W koszyku
Ewaluacja w pracy nauczycieli : konteksty zawodowe i tożsamościowe / Zuzanna Sury. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2020. - 278, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Analizy zaprezentowane w książce koncentrują się wokół problematyki ewaluacji edukacyjnej. Autorka omawia teoretyczne podstawy badań ewaluacyjnych oraz postawy nauczycieli wobec ewaluacji, umieszczając je w kontekście zawodowym i tożsamościowym. Przyjmując metodologiczną perspektywę badań mieszanych, przedstawia przeprowadzone przez siebie analizy, zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Publikacja stanowi opis zróżnicowania postaw badanych wobec ewaluacji zewnętrznej, wewnętrznej i autoewaluacji oraz różnorodności sposobów rozumienia edukacji przez poszczególnych uczestników tego procesu. Rozprawa jest przykładem projektu umieszczonego na pograniczach i przecięciach wielu współczesnych, często niedocenianych w praktyce badawczej, dyskursów pedeutologicznych. Za bardzo trafną uznaję decyzję o wyborze ewaluacji jako przedmiotu zainteresowań. Należy to docenić w sytuacji, w której ewaluację w teorii i praktyce pedagogicznej zwykło się traktować w sposób powierzchowny, niepoparty pogłębionymi studiami wypracowanych dotychczas koncepcji, nurtów i modeli. Autorka swobodnie porusza się pomiędzy psychologią, ewaluacją oraz pedagogiką, nie tracąc z pola widzenia przyjętych celów. Przeprowadzone w takiej konwencji badania w nowym świetle przedstawiają osobę i pracę współczesnego nauczyciela. Z recenzji prof. dr. hab. Henryka Mizerka przygotowanej na konkurs PTP Autorka burzy stereotypy panujące wokół ewaluacji i rozwiewa mity z nią związane. Z pewnością książka Zuzanny Sury stanowi ważny wkład w rozwój nauk pedagogicznych, w zakresie pedeutologicznym, dydaktycznym i pedagogiki szkoły wyższej. Należy się spodziewać, że w pierwszej kolejności publikacja trafi do akademików. Zasadne jest również to, aby ją dystrybuować wśród praktyków – nauczycieli, dyrektorów szkół i innych osób zajmujących się ewaluacją. Gorąco polecam lekturę tej książki także tym, którzy odpowiadają za politykę edukacyjną. Z recenzji wydawniczej dr hab. Anny Perkowskiej-Klejman Zuzanna Sury – asystent w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uzyskała wyróżnienie Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego w konkursie na najlepszą rozprawę doktorską obronioną w 2019 roku oraz Rady Wydziału Filozoficznego UJ za Tożsamościowe i zawodowe uwarunkowania postaw nauczycieli wobec ewaluacji własnej pracy. Prowadzi kursy związane z ewaluacją edukacyjną i metodologią badań pedagogicznych. W jej aktywności naukowej istotną funkcję pełnią dotychczasowe doświadczenia zawodowe. Pracowała w młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym i w szkole podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42617 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37241 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43352 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42887 p (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41198, 40892 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej