Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Domagała-Kręcioch Agnieszka
(1)
Geryk Marcin
(1)
Jankojć Zbigniew Emilian
(1)
Kostera Monika
(1)
Nowakowski Tomasz
(1)
Przybylski Wojciech
(1)
Rosiak Agnieszka
(1)
Rudnicki Seweryn
(1)
Szwed Anna
(1)
Wyżga Olga
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Nauczanie
(5)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Myślenie twórcze
(2)
Uczenie się
(2)
Informatyka
(1)
Język angielski
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Studenci
(1)
Śnieżyński, Marian (1939- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
Temat: miejsce
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104001 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47838 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 541.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Brak informacji o dostępności: sygn. 101123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść pracy została ujęta w ośmiu rozdziałach. Rozdział pierwszy przedstawia problematykę twórczości w psychologii. Wskazano tu na główne nurty teoretyczne i badawcze opisujące zjawisko. Rozdział drugi jest próbą poszerzenia opisu twórczości w aspekcie kompetencji twórczych. Analizie poddano składniki kompetencji twórczych, a także pojęcia kreatywności, autokreacji i postawy twórczej. Rozdział trzeci dotyczy zagadnień kompetencji twórczych w kontekście funkcjonowania zawodowego jednostki. Zwrócono uwagę na rolę i miejsce tego typu kompetencji we współczesnych organizacjach, procesy innowacyjne, sylwetkę kreatywnego menedżera, a także czynniki środowiska zawodowego stanowiące stymulatory bądź inhibitory działań twórczych. Rozdział czwarty zawiera opis metod stymulowania twórczości jednostek i grup, wypracowanych w ramach psychopedagogiki kreatywności. Ukazano w nim specyfikę metod interaktywnych, ich zastosowanie oraz pełnione funkcje. W rozdziale piątym przedstawiony jest program badań wraz z prezentacją problemów i hipotez, opisem narzędzi, charakterystyką osób badanych i procedury badań. Rozdział szósty zawiera analizę wyników badań, przeprowadzonych na potrzeby weryfikowanych hipotez, zaś rozdział siódmy stanowi interpretację wyników w kontekście dotychczasowej wiedzy w omawianym obszarze. W ostatnim, ósmym rozdziale zawarto wnioski z przeprowadzonych badań wraz ze wskazaniem ich dalszych kierunków, celem wypracowania optymalnego modelu rozwoju kompetencji twórczych. Oczywiście praca nie rości sobie ambicji do odpowiedzi na większość nurtujących badaczy pytań z zakresu twórczości, potwierdza raczej złożoność zagadnienia, jednak uzyskane wyniki badań empirycznych napawają optymizmem i umacniają stanowisko o eksplikatywnym, a nie wyłącznie deskryptywnym charakterze nauki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103871 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48452 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Postęp cywilizacyjny, pluralizm życia i wymagania stawiane człowiekowi, a także złożoność problemów, z jakimi się styka w swej działalności, implikuje konieczność ciągłego doskonalenia predyspozycji i rozwijania nowych umiejętności, warunkujących optymalne funkcjonowanie w sferze zawodowej, społecznej, osobistej. W obliczu tych wyzwań istotne jest ukierunkowanie człowieka na rozwój i innowacyjność, a także poszukiwanie czynników optymalizujących jego działalność. Psychologowie zwracają uwagę na problemy, wynikające z aktualnych przemian społeczno-ekonomicznych, technologicznych i kulturowych, które będą wpływać na kondycję psychiczną współczesnego człowieka i stawiać go w sytuacji konieczności "mierzenia się z przyszłością". Fakt ten podkreśla wielu autorów, mówiących o "sytuacji zagrożenia egzystencji" (Ratajczak, 1999). Nowy kształt współczesności z jej psychologicznymi konsekwencjami, akcentowany przez wizjonerów: Tofflera (1999), Fromma (1994), stawia przed psychologią nowe wyzwania, potrzebę dokonywania głębokich przekształceń, dotyczących psychologicznej teorii osoby - "psychologii człowieka globalnego" (Sampson, 1990), od którego będzie zależało funkcjonowanie mechanizmów społeczno-gospodarczych (Reykowski, 1999). Będzie to wymagało prac koncepcyjnych, podejmowanych w ramach psychologii, służących projektowaniu oddziaływań skierowanych na "wzmacnianie" i rozwój człowieka, który będzie gotowy do konfrontacji z wyzwaniami i zdolny do sprostania pojawiającym się problemom. Wspieranie kompetencji, które gwarantują odnajdywanie się w nowych sytuacjach: elastyczności i adaptacyjności, nabywania i poszerzania postawy otwarcia na to, co nowe i nieznane, akceptacji konieczności przemian oraz wzbudzanie w sobie motywacji przełamywania oporu przed zmianą, umiejętności ich inicjowania - stanowi kluczowe zadania dla nauk humanistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104832 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka społecznej odpowiedzialności uczelni nie jest obszarem gruntownie rozpoznanym badawczo. Genezę projektu badawczego obejmującego analizę społecznych oczekiwań w zakresie zaangażowania instytucji edukacyjnych poprzedziła teza o istnieniu silnych społecznych oczekiwań dotyczących aktywnej roli uczelni. U podłoża konstrukcji wielostopniowego badania, obejmującego wszystkich interesariuszy uczelni w możliwie najszerszym aspekcie, leżało założenie, że zarządzający uczelniami coraz aktywniej podejmują działania prospołeczne, istotnie modyfikując swoje plany strategiczne. Ten pierwszy etap badania opinii pozwolił na rozstrzygnięcie wielu kluczowych zagadnień umożliwiających osiągnięcie oczekiwanych rezultatów podejmowanego przedsięwzięcia badawczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104433 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44596 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36724 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103372 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. 614 (688))
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98228, 98229 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Brak informacji o dostępności: sygn. 46640 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej