Form of Work
Książki
(40)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(100)
unavailable
(10)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(14)
Czytelnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(21)
Wypożyczalnia Czarnków
(18)
Wypożyczalnia Trzcianka
(22)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(12)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(5)
Author
Naprawa Renata
(20)
Tanajewska Alicja
(20)
Maternicka Kornela
(8)
Korzeniewska Ewa
(4)
Bednarz Marzena
(2)
Bladowska Joanna
(2)
Chłapowski Władysław
(2)
Kluczkowska Karolina
(2)
Lubocka Weronika
(2)
Ludkiewicz Eliza
(2)
Maślaczyk-Trzasko Agnieszka
(2)
Miłosz Angelika
(2)
Okoniewska Małgorzata
(2)
Pliwka Aneta
(2)
Radzka Katarzyna
(2)
Smirnow Eugenia
(2)
Sowińska Magdalena
(2)
Szakiewicz Aleksandra
(2)
Szczepańska Krystyna
(2)
Szostak Barbara
(2)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(2)
Boenisch Beata
(1)
Dawidowicz Maria
(1)
Feder Aleksandra
(1)
Frydrychowska Leokadia
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Klaro-Celej Lidia
(1)
Klinik Anna
(1)
Kosmowska Barbara
(1)
Kozak Katarzyna
(1)
Kołodziejska Dorota
(1)
Mach Cecylia
(1)
Małkowska Teresa
(1)
Muszyńska Irena
(1)
Nieścierowicz Anna
(1)
Pawlis Marta
(1)
Pawlus Marta
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Sztreker Aleksandra
(1)
Łomża Justyna
(1)
Żabiński Dawid
(1)
Żłobicki Wiktor
(1)
Year
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(40)
Language
Polish
(39)
Audience Group
Nauczanie początkowe
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Szkoły specjalne
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Subject
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(25)
Nauczanie
(11)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(8)
Nauczanie początkowe
(6)
Pedagogika specjalna
(6)
Dzieci niepełnosprawne umysłowo
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(4)
Dzieci mające trudności w uczeniu się
(3)
Dzieci z zaburzeniami rozwoju
(3)
Egzaminy szkolne
(3)
Historia
(3)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(3)
Szkolnictwo podstawowe
(3)
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Język polski
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Programy nauczania szkoły podstawowej specjalnej
(2)
Przyroda
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Czytanie
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dyslalia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Jednostkowienie
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Mowa
(1)
Muzyka
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedeutologia
(1)
Pisanie
(1)
Programy nauczania
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Przedszkola integracyjne
(1)
Rodzice
(1)
Rytmika
(1)
Sherborne, Veronica
(1)
Surdopedagodzy
(1)
Szkolnictwo podstawowe specjalne
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoła specjalna
(1)
Sztuka
(1)
Słuch
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Subject: time
1989-
(2)
Genre/Form
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(17)
Programy nauczania początkowego
(9)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych specjalnych
(7)
Karty pracy ucznia
(2)
Programy nauczania dla szkół podstawowych
(2)
Programy nauczania dla szkół specjalnych
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
42 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 09955 (1 egz.)
Book
In basket
Pozycja ta powstała z myślą o Was - nauczycielach klas integracyjnych, ośrodków szkolno-wychowawczych, szkół masowych prowadzących zajęcia rewalidacyjne; specjalistach: psychologach, pedagogach, terapeutach, logopedach pracujących na co dzień z wyżej wymienioną grupą uczniów, a także o osobach z najbliższego otoczenia dziecka - rodzicach i rodzeństwie. Programy te mogą być również wykorzystywane przez nauczycieli, którzy uczą dzieci z obniżoną normą intelektualną oraz trudnościami w nauce. Programy są zgodne z podstawą programową z dnia 23 sierpnia 2007. Zawierają treści kształcenia i przewidywane osiągnięcia ucznia ułożone klasami - od I do III. Ponadto w pozycji znajduje się wzór indywidualnych programów edukacyjnych i obszerny opis ich tworzenia. Dla klas 1-3.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107097 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46758 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40256 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30874 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62510 P 3,4 (1 egz.)
Authority data
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 10853, 10852 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 24882, 24881 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 16905 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 21739 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 22032, 22031 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 10298 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 17191, 16494, 16493 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 14994 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 22244 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 22651, 22650 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 20967 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 30860 (1 egz.)
Authority data
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych (hasło przedmiotowe)
zob. też Nauczanie - szkoły podstawowe specjalne (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Programy nauczania (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Publikacja powstała z myślą o nauczycielach szkół masowych uczących w klasach IV-VI, klasach integracyjnych, prowadzących zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, rewalidacyjne, edukacyjne z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, pracujących w ośrodkach szkolno-wychowawczych oraz specjalistach: psychologach, pedagogach, terapeutach, logopedach, a także o osobach z najbliższego otoczenia dzieci - rodzicach i rodzeństwie. Proponowane programy umożliwiają: monitorowanie treści podstawy programowej dla II etapu nauczania; realizowanie podstawy programowej w klasach IV-VI zarówno w ramach obowiązujących zajęć edukacyjnych, jak i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych; ułożenie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych w pracy z uczniem. Publikacja została przygotowana w oparciu o rozporządzenia MEN z dnia 27 sierpnia 2012 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz.U. z 2012 r. poz. 977) z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107104 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49201 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64669 P 3,5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36810 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62508 P 3,4 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci. Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to: - Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie odpowiednio poszerzone o kolejne, oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać. - Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaż najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały ćwiczenia pomocne w osiąganiu celów. Wykaż tych ćwiczeń znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach łatwo je odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej). - Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinien tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować - to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić. - Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112028 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja powstała z myślą o nauczycielach uczących dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; specjalistach: psychologach, pedagogach, terapeutach, logopedach pracujących na co dzień z wyżej wymienioną grupą uczniów, a takż o osobach z najbliższego otoczenia dziecka - rodzicach, rodzeństwie. Proponowane programy umożliwiają wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych. Pozwalają na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiału, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania dzieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112029 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46575 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci. Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to: – Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie odpowiednio poszerzone o kolejne, oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać. – Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaż najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały ćwiczenia pomocne w osiąganiu celów. Wykaż tych ćwiczeń znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach łatwo je odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej). – Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinien tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić. – Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 31477 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci. Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to: – Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie odpowiednio poszerzone o kolejne, oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać. – Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaż najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały ćwiczenia pomocne w osiąganiu celów. Wykaż tych ćwiczeń znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach łatwo je odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej). – Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinien tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić. – Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64424 P 3,5 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 100669 (1 egz.)
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 100670 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37283 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31133 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62511 P 3,4 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46403 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37369 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 28827 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 18587 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 11976 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 19420, 19419, 17824 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 17128 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 41705 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 00528/B (1 egz.)
Book
In basket
Program edukacyjny jest jedną z części publikacji Ja i mój świat. Został przygotowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami. Cele i sposoby uczenia zawarte w programie wywodzą się z założeń metodycznych stosowanej analizy zachowania oraz metody ośrodków pracy. Przedstawiono w nim techniki nauczania, które można wykorzystać zarówno w pracy edukacyjnej, jak i nauce samodzielności i niezależności uczniów. Znajduje się tutaj również charakterystyka struktury zajęć z całym zespołem dzieci oraz opis sposobów jej wprowadzania i modyfikowania wraz z rozwojem kompetencji uczniów. Zadaniem programu jest ułatwienie pełnego wykorzystania pakietu Ja i mój świat.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110977 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32973 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46429 (1 egz.)
Book
In basket
Program edukacyjny jest jedną z części publikacji Ja i mój świat. Został przygotowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami. Cele i sposoby uczenia zawarte w programie wywodzą się z założeń metodycznych stosowanej analizy zachowania oraz metody ośrodków pracy. Przedstawiono w nim techniki nauczania, które można wykorzystać zarówno w pracy edukacyjnej, jak i nauce samodzielności i niezależności uczniów. Znajduje się tutaj również charakterystyka struktury zajęć z całym zespołem dzieci oraz opis sposobów jej wprowadzania i modyfikowania wraz z rozwojem kompetencji uczniów. Zadaniem programu jest ułatwienie pełnego wykorzystania pakietu Ja i mój świat.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 40157 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again