Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilejko Leszek
(1)
Gładys-Jakóbik Jolanta
(1)
Jachowicz Stanisław
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Pawelska-Skrzypek Grażyna
(1)
Potoczek Andrzej
(1)
Rawłuszko Marta
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(7)
nieznany (po)
(3)
Temat
Menedżerowie
(10)
Zarządzanie
(5)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Badania marketingowe
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grupy nacisku
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Politycy
(1)
Polska
(1)
Polska a Rosja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm a gospodarka
(1)
Reklama
(1)
Rosja a Polska
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Siła robocza
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Podlaskie, województwo
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Władza w organizacji gospodarczej to możliwość wpływu na określone zasoby organizacji, aby działały zgodnie z wolą organów władzy, w tym menedżerów. Autor, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w polskiej gospodarce, pokazał, jak zmienia się rola menedżerów, a więc jak zmieniają się ich kwalifikacje, spełniane funkcje, stosowane metody i style kierowania, relacje z właścicielami i grupami interesów. W książce zawarto wiele praktycznych wskazówek, które mogą być przydatne dla kadry kierowniczej firm, członków rad nadzorczych i grup właścicielskich, a także dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105606 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 489)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113226 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01269/B (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36248 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 160)
Monografia o charakterze interdyscyplinarnym ukazuje w nowym świetle aspekt relacji międzyludzkich w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, będący pochodną wykształcenia kadr menedżerskich w Polsce w zderzeniu z uwarunkowaniami makrospołecznymi. W ten sposób autor nawiązuje do międzynarodowych badań społecznych w nurcie neolewicowym, krytycznym wobec neoliberalizmu gospodarczego i politycznego. Interesujące jest, że taką kategorię jak „klasowość” można zastosować w zupełnie nowym kontekście społeczno-gospodarczym i politycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108900 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47853 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60225 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58189 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej