Form of Work
Książki
(10)
Status
available
(11)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Author
Awdziej Marcin
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilejko Leszek
(1)
Gładys-Jakóbik Jolanta
(1)
Jachowicz Stanisław
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Pawelska-Skrzypek Grażyna
(1)
Potoczek Andrzej
(1)
Rawłuszko Marta
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(7)
unknown (po)
(3)
Subject
Menedżerowie
(10)
Zarządzanie
(5)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Badania marketingowe
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grupy nacisku
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Politycy
(1)
Polska
(1)
Polska a Rosja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm a gospodarka
(1)
Reklama
(1)
Rosja a Polska
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Siła robocza
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Subject: time
1989-
(5)
Subject: place
Polska
(2)
Podlaskie, województwo
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
10 results Filter
Book
In basket
Władza w organizacji gospodarczej to możliwość wpływu na określone zasoby organizacji, aby działały zgodnie z wolą organów władzy, w tym menedżerów. Autor, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w polskiej gospodarce, pokazał, jak zmienia się rola menedżerów, a więc jak zmieniają się ich kwalifikacje, spełniane funkcje, stosowane metody i style kierowania, relacje z właścicielami i grupami interesów. W książce zawarto wiele praktycznych wskazówek, które mogą być przydatne dla kadry kierowniczej firm, członków rad nadzorczych i grup właścicielskich, a także dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105606 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 01269/B (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58188 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113226 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 36248 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 160)
Monografia o charakterze interdyscyplinarnym ukazuje w nowym świetle aspekt relacji międzyludzkich w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, będący pochodną wykształcenia kadr menedżerskich w Polsce w zderzeniu z uwarunkowaniami makrospołecznymi. W ten sposób autor nawiązuje do międzynarodowych badań społecznych w nurcie neolewicowym, krytycznym wobec neoliberalizmu gospodarczego i politycznego. Interesujące jest, że taką kategorię jak „klasowość” można zastosować w zupełnie nowym kontekście społeczno-gospodarczym i politycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 108900 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47853 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58189 (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46756 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again