Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Brańka Sebastian
(1)
Figiel Adam
(1)
Griszel Weronika
(1)
Manczak Iryna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Zadęcka Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Media społecznościowe
(2)
Crowdsourcing
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Książka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Organizacja
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Product placement
(1)
Region (adm.)
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Gry komputerowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury.)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Dlatego tak ważna jest edukacja w tym zakresie zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110793 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46470 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65010 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41334 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej