Form of Work
Książki
(44)
E-booki
(11)
IBUK Libra
(11)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(1)
Status
available
(105)
unavailable
(8)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(24)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(16)
Wypożyczalnia Czarnków
(29)
Wypożyczalnia Trzcianka
(12)
Wypożyczalnia Złotów
(18)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(10)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(3)
Author
zbiorowa Praca
(5)
Bylica Robert
(2)
Petelenz Anna
(2)
Rapciak Piotr
(2)
Szymańska Jolanta
(2)
Szymański Łukasz
(2)
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Borkowska Anna
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Cardona José
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dziedzic Olga
(1)
Fabisiak Emilia
(1)
Fidelman Mark
(1)
Figiel Adam
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Flores Suzana E
(1)
Ford Sam
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Green Joshua
(1)
Griszel Weronika
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka Marek
(1)
Hansen Anders
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaworska Barbara
(1)
Jenkins Henry
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kawasaki Guy
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotuła Sebastan Dawid
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krawiec Beata
(1)
Król Teresa
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
Kłodnicki Michał
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Lenkiewicz Jolanta
(1)
Machnik Marcin
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Malcherek Monika
(1)
Manczak Iryna
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
McCready Amy
(1)
Mendelson B. J
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Muyshondt Faye de
(1)
Myślak Dominika Agata
(1)
Nacher Anna
(1)
Niekrewicz Agnieszka Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Parker Carey
(1)
Pietrzak Mateusz
(1)
Piotrowska Aleksandra
(1)
Piątek Dominik
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Regucki Dariusz
(1)
Reich Tomasz
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Schimscheiner Beata
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siudak Martyna Małgorzata
(1)
Spławska-Murmyło Monika
(1)
Stankiewicz Joanna
(1)
Szarota Piotr
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Teodorczyk Marcin
(1)
Tussey Ethan
(1)
Twenge Jean M
(1)
Uhls Yalda T
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Walczak Bogdan
(1)
Wawryszuk Anna
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Year
2020 - 2020
(1)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(20)
Country
Poland
(61)
Language
Polish
(60)
Audience Group
Młodzież
(3)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
14-18 lat
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Demographic Group
Film polski
(2)
Literatura polska
(1)
Subject
Media społecznościowe
(47)
Internet
(22)
Facebook
(18)
Portal społecznościowy
(13)
Cyberkultura
(8)
Strony WWW
(8)
Młodzież
(7)
Blogi
(6)
Dziecko
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Uzależnienia medialne
(5)
Cyberprzemoc
(4)
Komunikacja internetowa
(4)
Nauczanie
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Cyberprzestępczość
(3)
Dziennikarze
(3)
Fonoholizm
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Mass media społecznościowe
(3)
Nastolatki
(3)
Reklama
(3)
Twitter
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Aplikacje mobilne
(2)
Autoprezentacja
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Grywalizacja
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Mózg
(2)
Organizacja
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Portale internetowe
(2)
Programy komputerowe
(2)
Przemoc
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Smartfon
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Agresywność
(1)
Anoreksja
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biologia
(1)
Biznes
(1)
Bulimia
(1)
Classroom
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyganie
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Depresja
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edmondo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egoizm
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Ewangelizacja
(1)
Fake news
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
Instagram
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internauci
(1)
Jednostkowienie
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Subject: time
2001-
(9)
Subject: place
Polska
(3)
Bukowina Tatrzańska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(9)
Poradniki
(6)
Monografia
(3)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Filmy edukacyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Film edukacyjny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Psychologia
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
63 results Filter
Authority data
Media społecznościowe (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Portale internetowe (hasło przedmiotowe) ; Środki masowego przekazu (hasło przedmiotowe)
zob. też Komunikacja internetowa (hasło przedmiotowe) ; Web 2.0 (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Blogi (hasło przedmiotowe) ; Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Social media
Book
In basket
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. „Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.” Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.” Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41594 (1 egz.)
Book
In basket
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40571 (1 egz.)
Authority data
Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
zob. też Blogi (hasło przedmiotowe) ; Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing w mediach społecznościowych ; Portal społecznościowy - stosowanie - marketing ; Social media - marketing ; Blogi - stosowanie - marketing
Book
In basket
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40583 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41094 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40541 (1 egz.)
Book
In basket
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40544 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40572 (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40289 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Przedmiotem badawczym podjętych badań, zaprezentowanych w niniejszej monografii, jest kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w Polsce. Głównym celem badań jest ocena kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej w opinii studentów dziennikarstwa w Polsce oraz określenie ich świadomości współczesnych dylematów etycznych związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych w pracy dziennikarskiej. Ta ocena odnosi się do aktualnego kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej oraz wyzwań edukacyjnych w tym temacie, które wynikają z dylematów etycznych pracy dziennikarskiej związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych. Z tak sformułowanego celu głównego wynikają ogólne pytania badawcze: Jak studenci dziennikarstwa w Polsce oceniają zajęcia z etyki dziennikarskiej? Jaka jest świadomość studentów dziennikarstwa w Polsce współczesnych dylematów etycznych związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych przez dziennikarzy? oraz szczegółowe: Jak studenci dziennikarstwa oceniają zajęcia z etyki dziennikarskiej, w których brali udział podczas studiów? Jak oceniają przydatność tych zajęć? Czy – zdaniem studentów – taki przedmiot, jak etyka dziennikarska, jest potrzebny? Jak oceniają aktualność zagadnień poruszanych na zajęciach z etyki dziennikarskiej, w których brali udział? Jak oceniają sposób omówienia, opracowania tych zagadnień? Ocena kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej dokonana przez studentów dziennikarstwa wyraża ich opinię na temat zajęć z etyki dziennikarskiej (i przedmiotów pokrewnych, np. podstawy etyki dziennikarskiej, etyka mediów), a także ich doświadczenia związane z edukacją w zakresie tego przedmiotu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114759 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110783 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50914 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66156 (1 egz.)
Book
In basket
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze rozumienie siebie oraz, co najważniejsze, na los młodych ludzi. Za pośrednictwem przejmujących historii prawdziwych osób, ujawniła głębię tego międzynarodowego zjawiska, pozwalając nam zajrzeć pod jego powierzchnię i zrozumieć istotę skutków oddziaływania tego narzędzia społecznościowego. Nie możemy cofnąć czasu. Facebook już z nami jest. Ale za pośrednictwem spostrzeżeń dr Flores, podanych z humorem, z którego autorka słynie, możemy zrozumieć konsekwencje bycia uzależnionym i pochłoniętym przez internetowe narzędzie, jakie skrzywdziło wiele osób. Doktor Flores potrafi inteligentnie wypowiedzieć się na temat, w który jesteśmy zaangażowani i nadmiernie od niego zależni.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51164 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33906 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47452 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66195 (1 egz.)
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46229 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115323 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51225 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41210 (1 egz.)
Book
In basket
Bezpieczny komputer? / Piotr Haraszewski ; il. JM Blasi. - Warszawa : Wydawnictwo Kefas, cop. 2010. - 60 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Uczę się i Dorastam.)
Który rodzic nie marzy o tym, aby jego dziecko wychowywało się zdrowo i szybko czyniło postępy w rozumieniu otaczającego je świata? Pragniemy, aby nasze dzieci chciały przyswoić sobie podstawowe zasady higieny, właściwego odżywiania czy choćby bezpieczeństwa w kontaktach z obcymi i rozumiały konsekwencje, jakie wynikają z określonych zachowań. Jednocześnie każdy rozsądny rodzic doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że takie zachowania nie spadają z nieba. Muszą one zostać wyuczone, ale przede wszystkim zrozumiane przez nasze pociechy. Temu właśnie celowi ma służyć edukacyjna seria książeczek „Uczę się i dorastam”. Książeczka Bezpieczny komputer? wprowadzi dzieci w elementarne zasady bezpiecznego posługiwania się tym wspaniałym osiągnięciem cywilizacyjnym. Dzięki lekturze niniejszej książeczki będą one mogły lepiej zdać sobie sprawę z niebezpieczeństw, jakie mogą być związane z bezkrytycznym dostępem do internetu. Rosnąca fala wirtualnej przestępczości razem z nowego typu uzależnieniami osobowościowymi stanowią obecnie, szczególnie dla młodego pokolenia, ogromne źródło zagrożeń. Młodzież cechuje zwykle wielka otwartość, zaufanie i niestety brak tak bardzo potrzebnego doświadczenia życiowego, które byłoby dla nich ochroną przed niepotrzebnymi problemami. Zamiast więc zakazywać tego, czego i tak nie da się powstrzymać, postawmy na dobrą edukację i uświadomienie, które prowadzą do wzrostu osobistej samodyscypliny i samokontroli, tak bardzo potrzebnych na co dzień w dorosłym życiu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41023 (1 egz.)
Book
In basket
(Media Początku XXI wieku ; t. 31)
Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej. W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych „użytkowników”, „konsumentów” czy „prosumentów” mediów. Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114245 (1 egz.)
Book
In basket
Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 97505, 97504 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50494 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 40516 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62452 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again