Form of Work
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(17)
E-booki
(9)
IBUK Libra
(9)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Filmy i seriale
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Artykuły
(1)
Status
available
(134)
unavailable
(24)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(32)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(25)
Wypożyczalnia Czarnków
(39)
Wypożyczalnia Trzcianka
(18)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(12)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(4)
Author
zbiorowa Praca
(4)
Bylica Robert
(3)
Petelenz Anna
(3)
Rapciak Piotr
(3)
Szymański Łukasz
(3)
Fabisiak Emilia
(2)
Gmiterek Grzegorz
(2)
Hansen Anders
(2)
Majewska Małgorzata
(2)
Piątek Dominik
(2)
Szymańska Jolanta
(2)
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Angwin Julia
(1)
Anioł Joanna
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Bernaczyk Michał
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Borkowska Anna
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Broda Tomasz (1967- )
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Cardona José
(1)
Cechnicki Andrzej (1950- )
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dziedzic Olga
(1)
Fidelman Mark
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Garbula Ewelina
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawęda Łukasz
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Gola Mateusz
(1)
Golonka-Legut Joanna
(1)
Griszel Weronika
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka Marek
(1)
Górowska Monika
(1)
Gąsior Tomasz
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Jabłońska Maria
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jarvis Peter
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaworska Barbara
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jęczalik Krzysztof
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kawasaki Guy
(1)
Kobylarek Aleksander
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotuła Sebastan Dawid
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalski Joachim
(1)
Kozłowska Agata
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krawiec Beata
(1)
Kruk Dawid
(1)
Krysińska Karolina
(1)
Król Teresa
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
Kłodnicki Michał
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Lenkiewicz Jolanta
(1)
Machnik Marcin
(1)
Majewska Kamila
(1)
Malcherek Monika
(1)
Manczak Iryna
(1)
McCready Amy
(1)
Mendelson B. J
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Misiak Błażej
(1)
Misiuna Jan
(1)
Modrzyński Robert
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Murray Douglas (1979- )
(1)
Muyshondt Faye de
(1)
Myślak Dominika Agata
(1)
Nacher Anna
(1)
Year
2020 - 2022
(19)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(39)
Country
Poland
(79)
Language
Polish
(78)
Audience Group
9-13 lat
(4)
Młodzież
(4)
Dzieci
(3)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
14-18 lat
(1)
Blogerzy
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Vlogerzy
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(4)
Film polski
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Media społecznościowe
(66)
Internet
(31)
Facebook
(20)
Portal społecznościowy
(15)
Młodzież
(9)
Cyberkultura
(8)
Komunikacja społeczna
(8)
Strony WWW
(8)
Blogi
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Cyberprzemoc
(6)
Dziecko
(6)
Uzależnienia medialne
(6)
Fonoholizm
(5)
Komunikacja internetowa
(5)
Uzależnienie od Internetu
(5)
Instagram
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Nauczanie
(4)
Reklama
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Aplikacja mobilna
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Dziennikarze
(3)
Fake news
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Mass media społecznościowe
(3)
Mózg
(3)
Nastolatki
(3)
Twitter
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Aplikacja internetowa
(2)
Aplikacje internetowe
(2)
Aplikacje mobilne
(2)
Autoprezentacja
(2)
COVID-19
(2)
Content marketing
(2)
Depresja
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Edukacja medialna
(2)
Grywalizacja
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Netykieta
(2)
Organizacja
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Portale internetowe
(2)
Programy komputerowe
(2)
Przemoc
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychologia ewolucyjna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Smartfon
(2)
Snapchat
(2)
Społeczności internetowe
(2)
YouTube
(2)
Agresywność
(1)
Anoreksja
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biologia
(1)
Biznes
(1)
Blog
(1)
Bulimia
(1)
Classroom
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Cyganie
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
E-learning
(1)
E-mail marketing
(1)
E-narkotyki
(1)
Edmondo
(1)
Egoizm
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Ewangelizacja
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Subject: time
2001-
(15)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(7)
Bukowina Tatrzańska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(14)
Poradnik
(7)
Poradniki
(7)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Esej
(2)
Film edukacyjny
(2)
Filmy edukacyjne
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Antologia
(1)
Blogi
(1)
Dokument audiowizualny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Karykatura
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Satyra
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Psychologia
(8)
Edukacja i pedagogika
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
79 results Filter
Book
In basket
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. „Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.” Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.” Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41594 (1 egz.)
Book
In basket
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40571 (1 egz.)
Book
In basket
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40583 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52612 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41094 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40541 (1 egz.)
Book
In basket
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40544 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40572 (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40289 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Przedmiotem badawczym podjętych badań, zaprezentowanych w niniejszej monografii, jest kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w Polsce. Głównym celem badań jest ocena kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej w opinii studentów dziennikarstwa w Polsce oraz określenie ich świadomości współczesnych dylematów etycznych związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych w pracy dziennikarskiej. Ta ocena odnosi się do aktualnego kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej oraz wyzwań edukacyjnych w tym temacie, które wynikają z dylematów etycznych pracy dziennikarskiej związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych. Z tak sformułowanego celu głównego wynikają ogólne pytania badawcze: Jak studenci dziennikarstwa w Polsce oceniają zajęcia z etyki dziennikarskiej? Jaka jest świadomość studentów dziennikarstwa w Polsce współczesnych dylematów etycznych związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych przez dziennikarzy? oraz szczegółowe: Jak studenci dziennikarstwa oceniają zajęcia z etyki dziennikarskiej, w których brali udział podczas studiów? Jak oceniają przydatność tych zajęć? Czy – zdaniem studentów – taki przedmiot, jak etyka dziennikarska, jest potrzebny? Jak oceniają aktualność zagadnień poruszanych na zajęciach z etyki dziennikarskiej, w których brali udział? Jak oceniają sposób omówienia, opracowania tych zagadnień? Ocena kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej dokonana przez studentów dziennikarstwa wyraża ich opinię na temat zajęć z etyki dziennikarskiej (i przedmiotów pokrewnych, np. podstawy etyki dziennikarskiej, etyka mediów), a także ich doświadczenia związane z edukacją w zakresie tego przedmiotu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114759 (1 egz.)
Book
In basket
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze rozumienie siebie oraz, co najważniejsze, na los młodych ludzi. Za pośrednictwem przejmujących historii prawdziwych osób, ujawniła głębię tego międzynarodowego zjawiska, pozwalając nam zajrzeć pod jego powierzchnię i zrozumieć istotę skutków oddziaływania tego narzędzia społecznościowego. Nie możemy cofnąć czasu. Facebook już z nami jest. Ale za pośrednictwem spostrzeżeń dr Flores, podanych z humorem, z którego autorka słynie, możemy zrozumieć konsekwencje bycia uzależnionym i pochłoniętym przez internetowe narzędzie, jakie skrzywdziło wiele osób. Doktor Flores potrafi inteligentnie wypowiedzieć się na temat, w który jesteśmy zaangażowani i nadmiernie od niego zależni.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 113687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51164 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33906 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47452 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66195 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110783 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50914 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66156 (1 egz.)
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46229 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115323 (1 egz.)
Book
In basket
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz. Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka. Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40638 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48324 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51225 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41210 (1 egz.)
Book
In basket
"Bookface : księga twarzy pisarzy" Tomasza Brody jest spełnieniem fantazji o pisarskim, całkowicie współczesnym dialogu - wyobraźmy sobie, że największe sławy literatury publikują posty: zwierzają się z problemów, udzielają porad kolegom po fachu, licytują się o to, czyja wielkość jest większa. Na Bookface pisarze mogą wszystko - odsłaniać słabości, świntuszyć, prowokować. I pozwolić sobie na złośliwość. Może w tym gronie znajdzie się nawet niejeden hejter czy hejterka, choć lepiej trzymać się wersji, że literatura łagodzi obyczaje! Forma wpisów jest skrótowa, jak to w mediach społecznościowych. Ale dzieje się tu sporo - Dante zaprasza na ekstremalną jazdę po piekielnych kręgach, markiz de Sade proponuje ranking największych perwersji w historii literatury, Dickens uprawia lewactwo przy aplauzie Żiżka, a Dostojewski jęczy, że nie chce dłużej być ponurakiem.
Literatura miesza się tu z życiem, życie przeplata z literaturą. I nic się nie marnuje - na Bookface widać jasno, że egotyzm, nerwice, depresja są dla pisarstwa najlepszym paliwem. Taka jest specyfika mediów społecznościowych, które są przecież ekstraktem problemów starych jak świat - rywalizacja, gorycz porażki, apetyt na zaszczyty dokuczały pisarzom od zawsze. No i towarzyszyła im intensywność doznań, bez której nie byłoby dobrej literatury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116713 P (1 egz.)
Book
In basket
Bezpieczny komputer? / Piotr Haraszewski ; il. JM Blasi. - Warszawa : Wydawnictwo Kefas, cop. 2010. - 60 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Uczę się i Dorastam.)
Który rodzic nie marzy o tym, aby jego dziecko wychowywało się zdrowo i szybko czyniło postępy w rozumieniu otaczającego je świata? Pragniemy, aby nasze dzieci chciały przyswoić sobie podstawowe zasady higieny, właściwego odżywiania czy choćby bezpieczeństwa w kontaktach z obcymi i rozumiały konsekwencje, jakie wynikają z określonych zachowań. Jednocześnie każdy rozsądny rodzic doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że takie zachowania nie spadają z nieba. Muszą one zostać wyuczone, ale przede wszystkim zrozumiane przez nasze pociechy. Temu właśnie celowi ma służyć edukacyjna seria książeczek „Uczę się i dorastam”. Książeczka Bezpieczny komputer? wprowadzi dzieci w elementarne zasady bezpiecznego posługiwania się tym wspaniałym osiągnięciem cywilizacyjnym. Dzięki lekturze niniejszej książeczki będą one mogły lepiej zdać sobie sprawę z niebezpieczeństw, jakie mogą być związane z bezkrytycznym dostępem do internetu. Rosnąca fala wirtualnej przestępczości razem z nowego typu uzależnieniami osobowościowymi stanowią obecnie, szczególnie dla młodego pokolenia, ogromne źródło zagrożeń. Młodzież cechuje zwykle wielka otwartość, zaufanie i niestety brak tak bardzo potrzebnego doświadczenia życiowego, które byłoby dla nich ochroną przed niepotrzebnymi problemami. Zamiast więc zakazywać tego, czego i tak nie da się powstrzymać, postawmy na dobrą edukację i uświadomienie, które prowadzą do wzrostu osobistej samodyscypliny i samokontroli, tak bardzo potrzebnych na co dzień w dorosłym życiu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41023 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again