Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Autor
Herbert Zbigniew
(1)
Imperowicz-Jurczak Małgorzata
(1)
Sarnecka Zuzanna
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Temat
Herbert, Zbigniew (1924-1998)
(1)
Temat: dzieło
Martwa natura z wędzidłem
(1)
Temat: miejsce
Holandia
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Malarstwo holenderskie
(1)
Martwa natura
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Tytuł czasopisma
Polonistyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Martwa natura z wędzidłem / Zbigniew Herbert. - Wyd. 1 w tej ed. - Warszawa : Fundacja Zeszytów Literackich, 2003. - 150, [2] s., [4] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97561 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tematem przewodnim numeru jest zagadnienie zmysłów w sztuce od późnego średniowiecza do współczesności. Artykuły polskich i zagranicznych badaczy poświęcone są m.in. zmysłowemu doświadczaniu rzeźb dewocyjnych, roli zapachu i smaku w martwych naturach, tworzeniu wystaw sztuki angażujących wiele zmysłów. Zeszyt otwierają perspektywy kuratorek, historyczek sztuki oraz artystek, dotyczące znaczenia zmysłów w ich twórczości. Czytelnik znajdzie w nim również prace o charakterze teoretycznym, podejmujące próbę usystematyzowania badań nad zmysłowością procesu twórczego i odbioru sztuki. The issue focuses on the role played by the senses in the arts from the Late Middle Ages until now. Topics addressed by Polish and International scholars include: the sensory engagement with devotional sculptures, the role of the sense of smell and taste in still-life paintings, multisensory art exhibitions. The volume opens with four statements of curators, art historians and artists about the meaning of the senses in their practices. The reader is also invited to explore essays of a broader methodological scope, which seek to provide a theoretical framework for dealing with the senses in making and experiencing art.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej