Form of Work
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(50)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(17)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(9)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Author
Wrzosek Wojciech
(5)
Baran Radosław
(4)
Domański Tomasz
(2)
Kotler Philip
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Albigorski Marek
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bangs David H
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Campbell David
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Hamill Jim
(1)
Hejduk Irena
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Lee Nancy
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Penc Józef
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pukas Anetta
(1)
Purdie Tony
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stonehouse George
(1)
Styś Aniela
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Witczak Hubert
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(34)
Language
Polish
(26)
unknown (po)
(7)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Marketing strategiczny
(23)
Marketing
(11)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Zarządzanie
(9)
Konkurencja
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Jakość produktu
(5)
Kadry
(5)
Innowacje
(4)
Menedżerowie
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Ceny
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Globalizacja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Analiza SWOT
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kontrola
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Spożycie
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gender marketing
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koszty
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Meble kuchenne
(1)
Merchandising
(1)
Monopole
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Subject: time
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(9)
Podręczniki
(2)
Encyklopedie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
35 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 37997 (1 egz.)
Book
In basket
(Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego ; 27.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105974 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58284, 58283, 58282 (3 egz.)
Book
In basket
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 105637 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 59359 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105570 (1 egz.)
Authority data
Marketing strategiczny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe) ; Zarządzanie strategiczne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Strategia marketingowa
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110267 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36301 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109595 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112961 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30948 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 63907 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58304, 58303 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów - głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego. W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103847 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
Scharakteryzowano kluby sportowe jako reprezentantów szerzej rozumianych organizacji sportowych. Zaprezentowano naukowe podstawy, na bazie których powstał dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu sportowego. Zanalizowano problematykę orientacji marketingowej w odniesieniu do klubów sportowych. Przedstawiono retrospektywną analizę warunków funkcjonowania klubów sportowych w Polsce. Omówiono wyniki badań, które zostały zaprezentowane w przekroju wcześniej zidentyfikowanych obszarów orientacji marketingowej (orientacja na nabywców, orientacja na konkurencję i wewnętrzna koordynacja działań). Na podstawie oceny aktywności marketingowej klubów sportowych oraz wniosków płynących z przeprowadzonych badań,określono sposoby implementacji i stosowania orientacji marketingowej, jakie są wykorzystywane w tych podmiotach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 109281 (1 egz.)
Book
In basket
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim z uwzględnieniem kolejnych instrumentów marketingu. W tym podręczniku autorzy odchodzą od klasycznej konwencji, proponując odmienną strukturę strategii marketingowych. Omawiają oni:istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa,strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku,strategie produktowo-rynkowe,strategie komunikacji marketingowej,strategie marketingowe w działalności usługowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47245 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58525, 55704 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113872 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32012 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again