Form of Work
Książki
(25)
Status
available
(44)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(14)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(9)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(11)
Author
Mazur Marek
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(3)
Cwalina Wojciech
(2)
Jabłoński Andrzej
(2)
Sobkowiak Leszek
(2)
Amoretti Francesco
(1)
Bebik Valerij Mihajlovič
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Dmochowski Artur
(1)
Dudek Antoni
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Flis Jarosław
(1)
Garapich Andrzej
(1)
Górny Grzegorz
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Muszyński Jerzy
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Wierzchołowski Grzegorz
(1)
Zagórska Wiesława
(1)
Zając Jan M
(1)
Zakrzewski Jan
(1)
Zybertowicz Andrzej
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(15)
1980 - 1989
(1)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(20)
unknown (po)
(4)
Subject
Marketing polityczny
(25)
Kampania wyborcza
(6)
Wybory prezydenckie
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja polityczna
(4)
Public relations
(4)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Partie polityczne
(2)
Politycy
(2)
Wybory
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Ankieta
(1)
Demokracja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia polityczna
(1)
Fundamentalizm
(1)
Grupy nacisku
(1)
Hołownia, Szymon
(1)
Integracja europejska
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Konserwatyzm
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwaśniewski Aleksander
(1)
Lektura szkolna
(1)
Lepper Andrzej
(1)
Liberalizm
(1)
Lukašenka, Alâksandr
(1)
Maoizm
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Ministerstwo Edukacji Narodowej
(1)
NATO
(1)
Negocjacje
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Osoba fizyczna
(1)
Osoba prawna
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Podstawa programowa
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Rankingi
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd
(1)
Sikorski, Radosław
(1)
Socjaldemokratyzm
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Trockizm
(1)
Unia Europejska
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie
(1)
Związek Nauczycielstwa Polskiego
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(3)
Wywiad dziennikarski
(2)
Encyklopedie
(1)
26 results Filter
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3130.)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently unavailable
Authority data
Marketing polityczny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Komunikacja polityczna (hasło przedmiotowe)
zob. też Kampania wyborcza (hasło przedmiotowe) ; Marketing (hasło przedmiotowe) ; Polityka (hasło przedmiotowe) ; Wybory (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Polityka - marketing ; Marketing wyborczy
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Niniejsza monografia, którą przedstawiamy Czytelnikom, nie pretenduje do roli podręcznika z zakresu public relations, marketingu politycznego, inżynierii społecznej. Nie jest też „leksykonem”, „pocztem” postaci, wybranych ze względu na ich wkład i rolę w rozwoju manipulacji świadomością społeczną. Stanowi raczej pewną prelegomenę do skomplikowanego zagadnienia wpływania przez niewielką grupę ludzi na świat polityki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
(Studia Politologiczne ; vol.6)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Chodzież
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Raport omawia słabe i silne strony internetowych kampanii profrekwencyjnych, realizowanych w Polsce w latach 2007-2010. Analizując przykładowe polskie i zagraniczne akcje profrekwencyjne, autorzy pokazują jakich błędów się wystrzegać i jak skutecznie prowadzić kampanie na rzecz zwiększenia frekwencji z wykorzystaniem narzędzi internetowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności tej pracy. M.in. niespodziewany sukces "Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Politologia : zarys problematyki / Henryk Przybylski. - Wyd. 2 popr. i poszerz. - Katowice : "Śląsk", 2004. - 444, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Powodzenie pierwszego wydania Politologii skłania do ponownej publikacji tego podręcznika. Drugie wydanie zostało uzupełnione przez autora o badania dotyczące działalności public relations w strukturach władzy politycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Chodzież
All copies are currently unavailable
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again