Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing partnerski
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113581 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów. Klienci bowiem dostarczają przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich jak akcjonariusze, dostawcy oraz potencjalni pracownicy. Obszar tworzący wartość w firmie migruje ze sfery technologiczno-produkcyjnej opartej na majątku trwałym w stronę relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie wartością klienta poprzez rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi determinantę wzrostu wartości firmy oraz poziomu jej zysku. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: Ľmenedżerów i specjalistów zajmujących się rozwojem relacji z klientami i innymi obszarami w przedsiębiorstwach (finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT); Ľkadry akademickiej i badaczy zajmujących się zarządzaniem i ekonomią; Ľstudentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów kierunków ekonomicznych (fragment przedmowy) Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawiać w rożnych obszarach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyki gospodarczej, jak i dla osób chcących rozszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to także materiał, który może służyć studentom do pisania prac dyplomowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107159 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej