Form of Work
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(12)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Author
Cyrson Edward Franciszek
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Kopczewski Marian
(1)
Kotler Philip
(1)
Maesincee Suvit
(1)
Mieczkowska-Czerniak Katarzyna
(1)
Napieralska Agnieszka
(1)
Potkaniewski Michał
(1)
Radzik-Maruszak Katarzyna
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Marketing
(2)
Marketing narodowy
(2)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Facebook
(1)
Filozofia polityczna
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jellinek, Georg
(1)
Kadry
(1)
Korupcja
(1)
Lektura szkolna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Ministerstwo Edukacji Narodowej
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opieka społeczna
(1)
Oświata
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Podstawa programowa
(1)
Politycy
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polskie Stronnictwo Ludowe (1989- )
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Rankingi
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd powiatowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Samorząd wiejski
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Związek Nauczycielstwa Polskiego
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Authority data
Marketing narodowy (hasło przedmiotowe)
zob. też Marketing (hasło przedmiotowe) ; Państwo (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Branding narodowy ; Marketing kraju ; Marketing państwa ; Państwo - marketing ; Promocja kraju ; Promocja narodowa ; Promocja państwa ; Wizerunek kraju
Book
In basket
W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami, budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju. Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces. Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych. Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103862 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 84129 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67541 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 40633 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 39088, 39087 (2 egz.)
Czytelnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 39086 p (1 egz.)
Book
In basket
(PNiP)
Bogusław Śliwerski pokazuje w jaki sposób polityka wkracza inwazyjnie, zwykle za pomocą „prawodawczego cięcia” w życie oświatowe, modyfikując, odwracając, zmuszając i selekcjonując. Książka profesora Bogusław Śliwerskiego stanowi nie tylko znakomite interdyscyplinarne kompendium wiedzy z najnowszej historii Polski, w którym analizy socjologiczne, pedagogiczne i psychologiczne splatają się z rozważaniami o charakterze filozoficznym, a także - w oczywisty sposób - politologicznym.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113948, 109834 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49719 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46074 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64658 (1 egz.)
Book
In basket
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół czterech obszarów tematycznych. Pierwszy z nich dotyczy szeroko rozumianej roli samorządu terytorialnego w systemie politycznym. Odnaleźć tu można teksty odnoszące się zarówno do filozofii działania samorządu, jak i rozwoju poszczególnych jego szczebli. Z kolei w części drugiej zawarte są refleksje skupiające się na funkcjonowaniu samorządów w wybranych krajach. Poszczególni autorzy prezentują doświadczenia amerykańskie i zachodnioeuropejskie w reformowaniu samorządów oraz problemy związane z restytucją administracji lokalnej w innych państwach byłego bloku wschodniego. W trzeciej części pracy dokonano analizy zagadnień rozwoju lokalnego i regionalnego. Autorzy zawartych w niej artykułów koncentrują się przede wszystkim na problemie efektywności działania polskich jednostek samorządowych, wskazując zarówno dobre praktyki, jak i obszary wymagające dalszych reform. Publikację zamykają rozważania dotyczące relacji między samorządem a społeczeństwem. Podnoszone tu kwestie odnoszące się do problemu braku zaufania obywateli wobec instytucji samorządu, jak i trudnych relacji między lokalnymi władzami a mediami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105812 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45002 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again