Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(13)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(13)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(10)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Duliniec Elżbieta
(3)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Cyrson Edward Franciszek
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dorożyńska Agnieszka
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Geuns Orlando
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Kostera Monika
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Ratajczak Milena
(1)
Witkowska Franciszka
(1)
Wojtczak Emilia
(1)
Yip George S
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(12)
niemiecki
(1)
Temat
Marketing międzynarodowy
(6)
Marketing
(4)
Finanse
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Jakość produktu
(2)
Kadry
(2)
Nadzór korporacyjny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Zarządzanie
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżet państwowy
(1)
Controlling
(1)
Demokracja
(1)
Dochód narodowy
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Etnografia
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gender marketing
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Instytucja totalna
(1)
Integracja europejska
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Język niemiecki
(1)
Komunizm
(1)
Konkurencja
(1)
Konserwatyzm
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Maoizm
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopole
(1)
NATO
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Obligacje
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpady
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Partie polityczne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Państwo
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Podatek
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Sieć handlowa
(1)
Socjaldemokratyzm
(1)
Spożycie
(1)
Supermarkety i hipermarkety
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Transport powietrzny
(1)
Trockizm
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczenie się
(1)
Unia Europejska
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręczniki
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98529 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęciu pracy nad książką towarzyszyła obserwacja, że w istniejących podręcznikach z dziedziny marketingu międzynarodowego niektóre istotne zagadnienia są uwzględnione często zbyt skrótowo, a także - z racji dynamiki zachodzących zmian - w sposób nie w pełni aktualny. Te właśnie, wybrane problemy marketingu międzynarodowego stały się przedmiotem książki. Stanowi ona zbiór piętnastu autorskich opracowań, będących rozwinięciem i uaktualnieniem literatury przedmiotu, powiązanych w całość ramami koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych. Opracowanie będzie przydatne w uzupełnieniu i uaktualnieniu ogólnej wiedzy z zakresu marketingu na rynkach zagranicznych oraz biznesu międzynarodowego. Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów studiów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych w uczelniach ekonomicznych oraz szkołach biznesu, a także dla słuchaczy wybranych studiów podyplomowych. Może być również użyteczna dla praktyków działających na rynku międzynarodowym. [Elżbieta Duliniec]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112965 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41276 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1427-1117 ; 197.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98564, 98566, 98567, 98565 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106635 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja obejmuje materiał leksykalny z zakresu niemieckiego języka biznesu, niezbędny do komunikowania się w sytuacjach związanych z przebiegiem kontaktów polskich i krajów niemieckojęzycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45831 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111999 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65229 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46731 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40633 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39088, 39087 (2 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39086 p (1 egz.)
Książka
W koszyku
Politologia : zarys problematyki / Henryk Przybylski. - Wyd. 2 popr. i poszerz. - Katowice : "Śląsk", 2004. - 444, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Powodzenie pierwszego wydania Politologii skłania do ponownej publikacji tego podręcznika. Drugie wydanie zostało uzupełnione przez autora o badania dotyczące działalności public relations w strukturach władzy politycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43249 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45416 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej