Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bartołd Robert
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Eager William
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kotler Philip
(1)
Lutze Heather
(1)
Machowski Michał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCall Cathy
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Stone Merlin
(1)
Walczak Anna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(9)
nieznany (po)
(2)
Temat
Marketing elektroniczny
(10)
Marketing
(5)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Ankieta
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Rynek pracy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Telemarketing
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zatrudnienie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(6)
Podręczniki akademickie
(2)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60877 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Twój biznes w Internecie : podręcznik e-marketingu / [aut. Tomasz Frontczak et al.]. - Warszawa : Axel Springer Polska, 2009. - 145 s. : il. kolor. ; 28 cm + dysk optyczny (DVD-ROM) Zbiory Audiowizualne
(Komputer Świat Ekspert. Biblioteczka ; 4/2009.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 102396 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...)
Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientówa Autorzy książki prostym językiem wprowadzą czytelnika w świat marketingu internetowego. Każdy może się dowiedzieć między innymi, jak najlepiej promować w sieci towary, jak dotrzeć do określonych grup klientów docelowych, a także, jak oceniać osiągane wyniki na tle znanych przypadków udanych internetowych kampanii marketingowych Marketing internetowy dla żółtodziobów to narzędzie, które umożliwi stworzenie i wcielenie w życie programu marketingu internetowego, a następnie ocenę jego skuteczności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 106604 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze. Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci. Autor stara się również przewidzieć, jak będzie wyglądała przyszłość marketingu w internecie, tłumacząc rosnące znaczenie tego medium w każdym społeczeństwie. Jest to w końcu jedna z pierwszych książek, na której treść będziesz miał istotny wpływ. Jeżeli książka Cię zaciekawiła, masz uwagi krytyczne, chcesz dowiedzieć się więcej lub zgłosić propozycję tematu, który powinien znaleźć się w następnym wydaniu, wejdź na http://kaznowski.blox.pl i zostaw swój komentarz lub opinię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105530 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47121 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96345, 96346 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 99777 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44361 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej