Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Informatorium
(1)
Autor
Degen Robert
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jabłońska Marlena
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing elektroniczny
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Archiwistyka
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Facebook
(1)
Kancelaria
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Samorząd
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Białoruś
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządcy Dokumentacji ; t. 9)
"Seria Biblioteka Zarządcy Dokumentacji powstała jako forma wymiany myśli naukowej na bardzo aktualny problem, jakim jest współczesna biurowość. W publikacjach niniejszej serii chcemy zmienić dotychczasową wąską optykę postrzegania biurowości jako głównego „producenta” dokumentacji, sięgającą XIX wieku, na nowoczesną, w której biurowość odgrywa inne bardzo ważne role: zarządcy informacją urzędową, wskaźnika sprawności i skuteczności podmiotu, narzędzia budowania jego wizerunku, także marketingowego. Biblioteka Zarządcy Dokumentacji jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych kwestiami funkcjonowania współczesnej biurowości, a zwłaszcza do badaczy zgłębiających tajniki biurowości tradycyjnej i nowoczesnej, zainteresowanych kierunkami ich zmian pod wpływem nowoczesnych technologii oraz przemian społecznych". Pomysłodawca serii Halina Robótka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka tekstów zawartych w tomie jest różnorodna, a wszystkie łączy tytułowy problem badawczy – przestrzeni komunikacyjnej współczesnych bibliotek. Przedstawione artykuły omawiają zarówno aspekty teoretyczne komunikacji, jak i praktyczne przykłady – studia przypadku – działalności komunikacyjnej placówek bibliotecznych. Książka będzie interesująca dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy, dla których może być inspiracją do nowych działań w zakresie nawiązywania i rozwijania pozytywnych, opartych na porozumieniu i partnerstwie, relacji z użytkownikami. (Z recenzji dra Bartłomieja Włodarczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117535 BL (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej