Form of Work
Książki
(35)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(52)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(19)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(12)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Grynkiewicz Tomasz
(2)
Kotler Philip
(2)
Walczak Tadeusz
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartołd Robert
(1)
Berkley Holly
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Collin S. M. H
(1)
Eager William
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Jastrzębska-Golonka Danuta
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lutze Heather
(1)
Machowski Michał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCall Cathy
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Miotk Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mącik Radosław
(1)
Oleszek Bartłomiej
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Rubin Charles
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Sawicka Grażyna
(1)
Scott David Meerman
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Stone Merlin
(1)
Szabo Julie
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Walczak Anna
(1)
Wiśniewska Marzenna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(35)
Language
Polish
(33)
unknown (po)
(2)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Marketing elektroniczny
(32)
Marketing
(7)
Internet
(6)
Facebook
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Reklama
(4)
Strony WWW
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Konkurencja
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Controlling
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Adresy domenowe
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Ceny
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dane osobowe
(1)
Edytorstwo elektroniczne
(1)
Etykieta językowa
(1)
Film
(1)
Forum (informat.)
(1)
Franchising
(1)
Frazeologia
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
HACCP
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Hosting
(1)
ING Bank Śląski
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kawiarnie i cukiernie
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kosmetyki
(1)
Koszty
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Leksykografia
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing humanocentryczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing wielokanałowy
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Metodologia
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki
(6)
Poradniki
(4)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Czasopisma kobiece
(1)
Encyklopedie
(1)
Film
(1)
Opracowanie
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
36 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60877 (1 egz.)
Book
In basket
Kultura nie kurczy się, jak chcą pesymiści, a rozszerza, i to gwałtownie - dzięki coraz powszechniejszemu i łatwiejszemu dostępowi do niej. Nigdy nie będzie w pełni darmowa, ale niskie ceny i ogromny wybór umożliwi nam abonament - wtedy dotrze do nas naprawdę szerokim pasmem. Książka zapowiada zmiany, zaś dotychczasowych twórców i dystrybutorów kultury ostrzega przed pozostaniem w tyle. [Grzegorz Sowula "Rzeczpospolita"]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104357 BL (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 83109, 83108, 83107 (3 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114372 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112897 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111659 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 33947 (1 egz.)
Book
In basket
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...)
Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientówa Autorzy książki prostym językiem wprowadzą czytelnika w świat marketingu internetowego. Każdy może się dowiedzieć między innymi, jak najlepiej promować w sieci towary, jak dotrzeć do określonych grup klientów docelowych, a także, jak oceniać osiągane wyniki na tle znanych przypadków udanych internetowych kampanii marketingowych Marketing internetowy dla żółtodziobów to narzędzie, które umożliwi stworzenie i wcielenie w życie programu marketingu internetowego, a następnie ocenę jego skuteczności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106604 (1 egz.)
Book
In basket
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze. Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci. Autor stara się również przewidzieć, jak będzie wyglądała przyszłość marketingu w internecie, tłumacząc rosnące znaczenie tego medium w każdym społeczeństwie. Jest to w końcu jedna z pierwszych książek, na której treść będziesz miał istotny wpływ. Jeżeli książka Cię zaciekawiła, masz uwagi krytyczne, chcesz dowiedzieć się więcej lub zgłosić propozycję tematu, który powinien znaleźć się w następnym wydaniu, wejdź na http://kaznowski.blox.pl i zostaw swój komentarz lub opinię.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105530 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47121 (1 egz.)
No cover
Book
DVD
In basket
Twój biznes w Internecie : podręcznik e-marketingu / [aut. Tomasz Frontczak et al.]. - Warszawa : Axel Springer Polska, 2009. - 145 s. : il. kolor. ; 28 cm + dysk optyczny (DVD-ROM) Zbiory Audiowizualne
(Komputer Świat Ekspert. Biblioteczka ; 4/2009.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 102396 (1 egz.)
Book
In basket
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami; przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107446 (1 egz.)
Authority data
Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
zob. też Crowdsourcing (hasło przedmiotowe) ; Gospodarka elektroniczna (hasło przedmiotowe) ; Internet (hasło przedmiotowe) ; Reklama internetowa (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: e-marketing ; Internet - stosowanie - marketing ; Marketing interaktywny ; Marketing internetowy ; Marketing w internecie
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112872 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49118 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 96346, 96345 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43072 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38230 (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu..
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44957 (1 egz.)
Book
In basket
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40109 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again