Form of Work
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(43)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(15)
Wypożyczalnia Chodzież
(8)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Author
Espinoza Chip
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jankowska Hanna
(2)
Bakan Joel
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Giszterowicz Agnieszka
(1)
Goleman Daniel
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kamińska Małgorzata
(1)
Kamińska-Berezowska Sławomira
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Koziński Bartosz
(1)
Król Małgorzata
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lipka Anna
(1)
Maciaszczyk Magdalena
(1)
Maciołek Dominika
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Mazur Marek
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilipiec Sławomir
(1)
Przetaczek Magdalena
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Schwarzbart Joel
(1)
Strzyżewska Elżbieta
(1)
Szreniawski Piotr
(1)
Ukleja Mick
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Zenderowski Radosław
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(26)
unknown (po)
(1)
Audience Group
Pracodawcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Marketing
(9)
Praca
(6)
Marketing polityczny
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Menedżerowie
(4)
Zarządzanie
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Pokolenie Y
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Internet
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Rola społeczna
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Spożycie
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Zatrudnienie
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja
(1)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biurokracja
(1)
Cyberkultura
(1)
Czytelnictwo
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziecko
(1)
Ekologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Kreatywność
(1)
Książka
(1)
Kształcenie
(1)
Kwaśniewski Aleksander
(1)
Lepper Andrzej
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Partie polityczne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Petrus (wydawnictwo)
(1)
Politycy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Ryzyko personalne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samokształcenie
(1)
Samorząd
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Struktura społeczna
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczenie się
(1)
Urzędnicy
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wartość
(1)
Subject: time
1989-2000
(7)
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
27 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 97383 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 61718 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62861 (1 egz.)
Journal
In basket
(Spectrum / Muza)
Nie wolno tej książki przeoczyć! Przywykliśmy wierzyć, że w zamożnych zachodnich społeczeństwach dzieci są chronione jak nigdy dotąd. Joel Bakan uświadamia nam, że bardziej już nie możemy się mylić. Z pasją, ale i miażdżącym obiektywizmem demaskuje to, co uważa za najbardziej przerażającą hipokryzję naszych czasów. Chce, abyśmy umieli dostrzec, że wbrew pozorom dzieci, ze względu na swoją wrażliwość emocjonalną, stały się obiektem działań marketingowych na niespotykaną wcześniej skalę. Nakłania, abyśmy dokładniej przyjrzeli się wynikającym stąd zagrożeniom, takim choćby jak uzależnianie od gier komputerowych z całym właściwym im ładunkiem przemocy i seksu oraz górą związanych z nimi gadżetów; coraz częstsze podawanie silnych leków psychotropowych powiązane z pochopnym diagnozowaniem chorób i zaburzeń psychicznych; wprowadzanie do środowiska, w zabawkach, sprzętach i przedmiotach codziennego użytku, tysięcy coraz to nowych środków chemicznych i przerażające tego skutki w postaci wad rozwojowych, astmy, nowotworów czy autyzmu. Książka ostrzega, że to działanie równie niszczycielskie jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć dotyczy głównie realiów amerykańskich, także nas pozbawia złudzeń: wszystko to dzieje tu i teraz, rozwija się dosłownie na naszych oczach. Joel Bakan, profesor prawa na University of British Columbia w Vancouver. Stypendysta Rhodesa i były asystent prezesa kanadyjskiego Sądu Najwyższego, Briana Dicksona, uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie prawa. Autor licznych publikacji na temat wpływu prawa na życie społeczne i gospodarcze oraz przetłumaczonej na ponad dwadzieścia języków książki Korporacja, która stała się międzynarodowym bestsellerem. Na jej podstawie powstał entuzjastycznie przyjęty przez krytykę film dokumentalny - Bakan był jego współrealizatorem i autorem scenariusza.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107269 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 100541 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46727 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30841 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43231 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64137 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 92792 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 42786 (1 egz.)
Book
In basket
Dynamiczne zmiany zachodzące w mikro orza makrootoczeniu organizacyjnym prowokują do przełamywania barier w tradycyjnych sposobach docierania do klienta. Współcześnie to właśnie konsument jest w centrum uwagi. Hiperkonkurencja diametralnie zmienia współczesne warunki funkcjonowania organizacji. Autorzy monografii postawili sobie za cel odniesienie się do aktualnych i bieżących trendów w aspekcie konsumenta i organizacji. Cel ten zdeterminował dobór treści i tematykę poszczególnych rozdziałów książki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40610 (1 egz.)
Book
In basket
Autorka książki znakomicie pokazuję kształcącą funkcje książki w ciągu wieków odnosząc ją do współczesności na przykładzie Wydawnictwa PETRUS. Dzięki niej możemy poznać nie tylko historię piśmiennictwa czy dynamikę rozwoju Wydawnictwa PETRUS, ale także poznać współczesne gusta czytelników. Jakimi kryteriami kierują się przy wyborze publikacji? Jak i gdzie najczęściej nabywają publikacje? Jakich tematów poszukują i jakie mają oczekiwania estetyczne? A to wszystko w kontekście publikacji Wydawnictwa PETRUS.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31743 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44437 (1 egz.)
Book
In basket
Niepokorne pokolenie milenium : czego pragnie na rynku pracy? / Dominika Maciołek. - Warszawa : Difin, 2019. - 205, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Książka wyczekiwana przez liderów, którzy zarządzają pokoleniem milenium, czyli pracownikami w wieku 22–33 lata. Z jednej strony jest to generacja najlepiej zbadana, jednak z drugiej najmniej odkryta w biznesowej rzeczywistości. Milenialsi, zwani też pokoleniem Y są oceniani jako generacji roszczeniowych pracowników, niepokornych buntowników. Nielojalni i niezaangażowani w pracy, nieuznający autorytetów. Burzą status quo w firmach i przedsiębiorstwach. …ale czy tak jest naprawdę? Czy to jest prawdziwe oblicze polskiego pokolenia milenium?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52220 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41992 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 56813 (1 egz.)
Book
In basket
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów. Klienci bowiem dostarczają przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich jak akcjonariusze, dostawcy oraz potencjalni pracownicy. Obszar tworzący wartość w firmie migruje ze sfery technologiczno-produkcyjnej opartej na majątku trwałym w stronę relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie wartością klienta poprzez rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi determinantę wzrostu wartości firmy oraz poziomu jej zysku. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: Ľmenedżerów i specjalistów zajmujących się rozwojem relacji z klientami i innymi obszarami w przedsiębiorstwach (finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT); Ľkadry akademickiej i badaczy zajmujących się zarządzaniem i ekonomią; Ľstudentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów kierunków ekonomicznych (fragment przedmowy) Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawiać w rożnych obszarach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyki gospodarczej, jak i dla osób chcących rozszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to także materiał, który może służyć studentom do pisania prac dyplomowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107159 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 66648 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32662 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65027 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 86941 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40541 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50074 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44361 (1 egz.)
Book
In basket
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42097 (1 egz.)
Book
In basket
Milenialsi zarządzają to trzecia, po Milenialsach w pracy i Zarządzaniu milenialsami książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach autorzy dopatrują się szansy na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ich ambicji, młodego wieku i życiowej postawy – innej niż w przypadku poprzednich szefów – może sprawić, że rola i pozycja menedżera mogą ulec zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni i skupiają się na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją – zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony milenialsi chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej – próbują pozostać utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej od nich w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje jeszcze na system wartości milenialsów, którzy przede wszystkim cenią sobie m.in. niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko, jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także, jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42239 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 292)
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i - szerzej - społecznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115714 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again