Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(103)
Forma i typ
Książki
(103)
Poradniki i przewodniki
(32)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(125)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(43)
Czytelnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(17)
Wypożyczalnia Czarnków
(31)
Wypożyczalnia Trzcianka
(23)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Karcz Kornelia
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Bloch Michał
(2)
Espinoza Chip
(2)
Grela Joanna
(2)
Grynkiewicz Tomasz
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Kotler Philip
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Patten Dave
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Witkowska Magda
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Baverstock Alison
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Berkley Holly
(1)
Bernacki Marek
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Carnegie Dale
(1)
Celuch Małgorzata
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Church Allan H
(1)
Ciereszko Roman
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cyr Donald G
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Drab Adam
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Dębski Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Brian
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Geffroy Edgar
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gray Douglas A
(1)
Gregory Anne
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gut Jerzy
(1)
Haman Wojciech
(1)
Hartley Gregory
(1)
Harvey Christine
(1)
Hiam Aleksander
(1)
Hope Ewa
(1)
Iwuć Marcin
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karinch Maryann
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kobylińska Hanna
(1)
Kot Mirosław
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Krysztofiak Leszek
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lee Nancy
(1)
Machalska Marta
(1)
Maciołek Dominika
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Mayer Robert
(1)
Miles Louella
(1)
Moczko-Wdowczyk Sabina
(1)
Motyl Paweł
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mucha Monika
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nagłowski Piotr
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(102)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(102)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(16)
Przedsiębiorcy
(4)
Dyrektorzy szkół
(3)
Pracodawcy
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(31)
Zarządzanie
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Przedsiębiorstwo
(9)
Menedżerowie
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Coaching
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Public relations
(6)
Strony WWW
(6)
Internet
(5)
Kadry
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Media społecznościowe
(5)
Przywództwo
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Praca zespołowa
(4)
Reklama
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Szkolnictwo
(4)
Autoprezentacja
(3)
Facebook
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta
(3)
Pokolenie Y
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Sukces
(3)
Znaki towarowe
(3)
Biznesplan
(2)
Cyberkultura
(2)
Dane osobowe
(2)
Handel
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Mentoring
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Sprzedaż
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Ukraińcy
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adresy domenowe
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Argumentacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
E-learning
(1)
Edytorstwo
(1)
Finanse
(1)
Forum (informat.)
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hosting
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kohezja
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Włochy
(2)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(46)
Poradniki
(27)
Opracowanie
(4)
Blogi
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(52)
Psychologia
(8)
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
103 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29834 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85198 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48439 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32009 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59654 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80024, 84742 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 174, [1] s. : tab. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98535, 96633 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96634 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111487, 84127 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 230,[2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83374, 83375, 83373 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32716 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Marketing odgrywa dziś w nowoczesnym przedsiębiorstwie niezwykle ważną rolę. Działanie w warunkach ostrej konkurencji zmusza firmy do ciągłego rozwoju, reklamowania się, ustalania nowych strategii zdobywania klienta. Tak, więc sposób działania marketingu często decyduje o tym, czym w ogóle osiągniemy sukces na i tak już przepełnionym rynku. Autorka nie tylko przystępnie wyjaśnia podstawowe zasady działania marketingu, ale radzi, jak połączyć reklamę, promocję, public relations, sprzedaż i strategię planowania tak, aby uzyskać zamierzony efekt. Zamiast nudnych teoretycznych rozważań czytelnik odnajdzie analizę posunięć marketingowych dużych koncernów oraz podstawy wiedzy ekonomicznej przydatnej każdemu, nie tylko tym, którzy mają własne przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to zbór cennych rad autorki, dotyczących marketingu, a konkretniej jak pozyskiwać czytelników przy czym dysponując małymi kosztami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109040 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dyrektorzy szkół nie są jedynie nauczycielami i wychowawcami. Muszą oni być także menedżerami swojej placówki, wiedzieć jak nią skutecznie zarządzać, motywować i umożliwiać doskonalenie jej pracowników, czy planować i organizować wydarzenia, które zachęcą uczniów do nauki i rozwoju ich zainteresowań. Wysokie miejsca w rankingach szkół, dobra opinia o szkole wśród uczniów i ich rodziców, zmotywowani, chętni do pracy i nauki nauczyciele i uczniowie - takie są pragnienia każdego dyrektora szkoły. Nie jest to jednak proste do osiągnięcia. Na dobry wizerunek szkoły należy najczęściej pracować przez lata. Publikacja skierowana jest do dyrektorów, zawarte są w niej praktycznie wskazówki na temat możliwych do podjęcia działań, pomocnych w poprawie oceny i wizerunku szkoły w jej otoczeniu. Porady podpowiadają, w jaki sposób stworzyć plan promocji szkoły, harmonogram jego realizacji, a także jak później koordynować cały ten proces. Dlaczego warto opracować taki plan? Liczne korzyści wraz z komentarzem także zostały uwzględnione w publikacji, co z pewnością przekona niezdecydowanych. Wszystkie pomysły zawarte w książce podzielone zostały na dwie grupy: działania promujące szkołę oraz działania kształtujące pozytywny wizerunek szkoły. Opracowanie w ciekawy sposób doradzi Czytelnikom jak aktywnie prowadzić promocję szkoły tak, aby wzbudzić zainteresowanie i przychylność otoczenia, a także zwiększyć wiarygodność placówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108203 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ISSN 0324-8445 ; Nr 873)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Network marketing - co wybrać? / Janusz Szajna. - Wrocław : IJS Enterprises, 1997. - 175, [1] s. : il. ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49482 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84254 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48818 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29672, 29671 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111658 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62707 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84235, 84237, 84236 (3 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36412 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej