Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(7)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Duraj Jan
(1)
Gratton Chris
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kramer Józefa
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niestrój Roman
(1)
Prymon Marek
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(15)
nieznany (po)
(3)
Temat
Marketing
(17)
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Ankieta
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Analiza SWOT
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Informacja
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacje
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Płaca
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Statystyka
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Wywiad
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego); zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych; redukcja i analiza danych; prezentacja i ocena wyników badania marketingowego. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy - specjaliści w zakresie badań marketingowych - prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103784 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44869 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83674 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46821 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62759 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79381 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27459 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28154 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40444 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody wyboru rynków zagranicznych, metody badań elementów marketingu, uwarunkowania kulturowe prowadzenia badań na rynkach międzynarodowych, a także sposoby weryfikacji gromadzonych informacji. Podręcznik może być przydatny dla studentów szkół wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych, programów MBA, firm konsultingowych oraz pracowników przedsiębiorstw, które operują na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116149 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44957 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94139, 94140 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94141 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35177 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98929 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45245 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusza Listwana ; [aut.] Zbigniew Antczak [et. al.]. - Wyd. 4 zmien. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010. - 543, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Książka zawiera kompendium usystematyzowanej wiedzy, odpowiadające zakresem programom nauczania tych przedmiotów w szkołach wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania. W nowym wydaniu: * najnowsze trendy w rozwoju funkcji personalnej, * pełniejsze ujęcie problematyki motywacji i motywowania (nowy rozdział), * wzbogacenie treści dotyczących umiędzynarodowienia zarządzania kadrami, * szersze omówienie narzędzi, zwłaszcza doboru i oceny pracowników (np. Assessment Center, testy psychologiczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101822 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100815 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47699 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37314 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44536 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63988, 63987, 63138 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej