Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Artykuły
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Konopnicki Jan
(1)
Smykowski Błażej
(1)
Szablewska Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele muzyki
(1)
Temat
Młodzież
(3)
Czynności
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Erikson, Erik H.
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Kryzys
(1)
Kultura
(1)
Negacja
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Socjalizacja
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Tożsamość (filoz.)
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič
(1)
Zainteresowania
(1)
Zainteresowania muzyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Tytuł czasopisma
Wychowanie Muzyczne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych. Studia Pedagogiczne. / Polska Akademia Nauk ; T.9)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05597 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04668 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3565 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 173)
Autor z dużym znawstwem i wnikliwością analizuje, a także porównuje i zestawia ze sobą dwie koncepcje rozwoju: koncepcje L.S. Wygotskiego i E.H. Eriksona. Choć powstawały one w różnych okresach historycznych i w różnych warunkach społecznych, ich wspólną cechą jest uwypuklenie roli kontekstu historycznego w rozwoju człowieka, a także wskazanie na szczególną rolę kryzysów rozwojowych. Autor - nie gubiąc tego, co jest w każdej z koncepcji specyficzne i odmienne - buduje model przebiegu rozwoju w okresie dzieciństwa i młodości, integrując wiedzę pochodzącą z dzieł wspomnianych psychologów. W modelu tym zostały zestawione wszystkie kryzysy rozwojowe (zarówno kryzysy strukturalne opisane przez L.S. Wygotskiego, jak i funkcjonalne, wskazywane przez E.H. Eriksona) na tle okresów rozwoju stabilnego. Autor w sposób bardzo uporządkowany, wręcz metodyczny, scharakteryzował znaczenie każdego wyodrębnionego etapu w linii rozwoju, wskazał na problemy i niebezpieczeństwa związane z nieumiejętnym odczytywaniem możliwości jednostki lub pozostawianiem dziecka bez potrzebnej mu pomocy. Pokazuje z jednej strony różnicowanie się funkcji psychicznych, wzrost świadomości działań i samoświadomości niezbędnych dla tworzenia się autonomii jednostki, z drugiej zaś - wyłaniające się nowe jakości ego, które nakładają się na rozwój opisywanych funkcji psychicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108937 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44869 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej