Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Waszkiewicz Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dobra osobiste
(1)
Hołownia, Szymon
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Lukašenka, Alâksandr
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Osoba fizyczna
(1)
Osoba prawna
(1)
Politycy
(1)
Sikorski, Radosław
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podejmowana w publikacji tematyka stanowi ciekawy wkład w dyskusję na temat roli wizerunku jako kategorii z zakresu nauki o komunikowaniu. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. Znajdują się tu wskazówki z zakresu prawa i popularnego marketingu politycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108716 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39522 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45159 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej