Form of Work
Książki
(13)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(25)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Badora Sylwia
(1)
Barbaro Bogdan de
(1)
Budzyna-Dawidowski Przemysław
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Goscinny René
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hartley Kate
(1)
Kawula Stanisław
(1)
Kumar V
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Lieberman David J
(1)
Markuszewicz Tola
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Płonka Michał
(1)
Samborska Małgorzata
(1)
Sempé Jean-Jacques
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Staniszkis Elżbieta
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wrona Sylwia
(1)
Zięba-Kołodziej Beata
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Demographic Group
Literatura francuska
(1)
Subject
Lojalność konsumentów
(7)
Lojalność
(5)
Marketing partnerski
(4)
Obsługa klienta
(3)
Rodzina
(3)
Agresywność
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zachowanie
(2)
Autodestruktywność
(1)
Bierność społeczna
(1)
Chirurgia plastyczna
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dzieci
(1)
Gender
(1)
Gniew
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Homoseksualizm
(1)
Humor
(1)
Kibice
(1)
Komenský, Jan Amos
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Lenistwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność wobec marki
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing relacyjny
(1)
Małżeństwo
(1)
Mikołajek
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(1)
Narkomania
(1)
Nauczyciele
(1)
New Age
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nieśmiałość
(1)
Obrzędy
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Osobowość
(1)
Otyłość
(1)
Oświata
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Plotka
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Postawy
(1)
Prawa dziecka
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przebaczenie
(1)
Przemoc
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychoterapia
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religijność
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rodzice
(1)
Samotność
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Sieroctwo społeczne
(1)
Socjopedagogika
(1)
Subkultura
(1)
Szacunek
(1)
Teoria systemów
(1)
Terapia rodzinna
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Uprzedzenia
(1)
Usługi
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychol.)
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Żałoba
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
17 results Filter
Authority data
Lojalność (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Postawy (hasło przedmiotowe)
zob. też Praworządność (hasło przedmiotowe) ; Stosunki interpersonalne (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Lojalność konsumentów (hasło przedmiotowe)
Authority data
Lojalność konsumentów (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Lojalność (hasło przedmiotowe)
zob. też Konsumenci (ekon.) (hasło przedmiotowe) ; Marketing (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49358 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49357 (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67701 P 16,4 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113372 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Książka w znacznej mierze została oparta na przygotowanej przez autorkę dysertacji doktorskiej. Główną przesłanką do podjęcia tego tematu jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikającego z tego zapotrzebowania na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Warto podkreślić, że opracowanie jest obecnie jedyną pozycją na rynku, która wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych. Obok warstwy teoretycznej pozycja prezentuje również znaczną warstwę aplikacyjną. Autorka ma nadzieję, że obie te warstwy okażą się przydatne zarówno dla polskich menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami usługowymi, zwłaszcza w obszarze logistyki i marketingu, jak i studentów chcących poszerzyć swą wiedzę o zarządzaniu przedsiębiorstwami usługowymi. Głównym celem pracy było zbadanie możliwości wykorzystania informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107156, 104401 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112760, 108307, 99791, 99790, 95216, 95215, 85431 (7 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 48280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 33043 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31381 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 39611 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65596 (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67648 (1 egz.)
Book
In basket
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, copyright 2017. - 238 stron : ilustracje ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. [ksiegarnia.difin.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52070 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41211 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33992 (1 egz.)
Book
In basket
Mikołajek, Joachim, Euzebiusz, Maksencjusz, Alcest, Ananiasz... To imiona najpopularniejszych łobuziaków w historii literatury dziecięcej. Ich przygody bawią polskich czytelników już od pół wieku! Przez lata książki ukazywały się w niezmienionej szacie graficznej - ten charakterystyczny kwadratowy format rozpoznawał każdy fan serii. Na pięćdziesiątą rocznicę pierwszego polskiego wydania przygotowaliśmy zupełnie nową edycję cyklu. Nieco większy format i nowe okładki kryją jednak te same przezabawne historie, które ciągle zdobywają nowych czytelników w różnym wieku, zachwycając kolejne pokolenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116460 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48824 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram.)
Książka stanowi wprowadzenie w złożone i często skomplikowane zagadnienia z zakresu teorii, badań i historii rodziny, a w szczególności jej zadań opiekuńczo-wychowawczych. Może być przydatna tym czytelnikom, którzy chcieliby skonfrontować własną wiedzę i doświadczenie na temat rodziny z inną perspektywą patrzenia na nią, pogłębić zrozumienie jej złożoności i uwrażliwić na zachodzące w niej zjawiska. Autorzy przedstawili obszar badań pedagogiki opiekuńczej, której głównym przedmiotem jest opieka i wychowanie w rodzinie oraz implikacje tych procesów. Podjęte zagadnienia zaprezentowane zostały w dwóch częściach, stanowiących jednocześnie dwie główne perspektywy patrzenia na rodzinę: współczesną i historyczną.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110819 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 49875 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40364 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33584 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46646 (1 egz.)
Book
In basket
Sprawdzone techniki zmiany ludzkich postaw, zachowań, uczuć i przekonań. Jeśli pragniesz zmienić kogoś bliskiego, aby był bardziej wspaniałomyślny, romantyczny, mniej niecierpliwy i rzadziej się złościł, oto książka dla ciebie. Dzięki klarownym, sprawdzonym technikom z łatwością wpłyniesz na zmianę zachowań każdego człowieka. Dowiesz się, jak: wzbudzić lojalność, wyeliminować uprzedzenia, szybko zmienić komuś nastrój, powstrzymać upór, zamienić osobę nieśmiałą w duszę towarzystwa, powstrzymać zachowania bierno-agresywne, uczynić kogoś bardziej asertywnym, przeobrazić lenia w ambitnego zdobywcę, pomóc komuś pozbyć się poczucia winy, wyeliminować skłonność do gniewu i nauczyć przebaczać.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45515 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98101, 85487 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32627 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 39566 (1 egz.)
E-book
In basket
Publikacja, którą mają Państwo przed sobą, obejmuje zbiór artykułów przygotowanych przez uczestników V Jubileuszowej Konferencji Naukowej „USŁUGI 2014”, zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Dyskusja nad problemami związanymi z funkcjonowaniem sektora usług w jego różnych ujęciach miała miejsce 15-16 maja 2014 roku we Wrocławiu. Prezentowany tom jest jedną z trzech zwartych publikacji towarzyszących konferencji, w których umieszczono efekty prac badaczy sektora usług w Polsce. Artykuły w niniejszym tomie uporządkowano wokół trzech obszarów badawczych; należą do nich: zmiany w postrzeganiu roli konsumentów na rynku usług, nowe wyzwania rynkowe dla podmiotów – zarówno komercyjnych, jak i publicznych – oferujących usługi, a także warunki funkcjonowania polskich uczelni w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Trzy rozdziały publikacji prezentują wyniki badań teoretycznych i empirycznych autorów zajmujących się wyróżnioną problematyką, reprezentujących różne ośrodki naukowe w Polsce. Część 1, zatytułowana „Klient na rynku usług – adresat, partner, współtwórca usług”, zawiera siedem artykułów, w których podjęto kwestie złożoności ról odgrywanych współcześnie przez konsumenta usług. Role te omawiane są w kontekście projektowania usługi (service design), kształtowania ich jakości, budowania relacji w usługach oraz dostarczania wartości oczekiwanej przez klienta. Część 2 − „Przedsiębiorstwa i instytucje usługowe – współczesne warunki rozwoju”, ukazuje wyzwania – te o charakterze zarówno strategicznym, jak i operacyjnym, przed jakimi aktualnie stoją przedsiębiorstwa świadczące usługi komercyjne oraz instytucje publiczne. Zakres prowadzonych w tym obszarze badań jest szeroki, czego przykładem może być problematyka artykułów nawiązująca kolejno do: tendencji do zmian w sektorze usług, wpływu funduszy unijnych na rozwój podmiotów świadczących usługi, wyboru strategii zarządzania personelem w usługach, decyzji marketingowych związanych z produktem, ze sprzedażą i z promocją usług, a także kwestii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Część 3, zatytułowana „Usługi edukacji na poziomie wyższym – wyzwania dla polskich uczelni”, została poświęcona aktualnym problemom kształcenia w polskich szkołach wyższych. Autorzy zamieszczonych tu artykułów rozważają takie kwestie, jak: pomiar jakości usług edukacyjnych oraz uzyskiwane efekty dydaktyczne, potrzeba rozwoju oferty szkoleń i innych form kształcenia ustawicznego, pojawienie się nowych możliwości w zakresie edukacji, czyli tzw. otwartych elektronicznych usług edukacyjnych. Zakres omawianych w tomie problemów związanych z działalnością usługową jest szeroki, a prezentowane wyniki badań dobrze ukazują aktualny stan wiedzy teoretycznej oraz praktyczne implikacje dla różnych uczestników sektora usług. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Prezentujemy Państwu kolejny numer naszego czasopisma. I tym razem, zgodnie z przyjętą koncepcją periodyku przedstawiamy opracowania bardzo różnorodne, dotyczące różnych dziedzin nauk o zarządzaniu. Pragniemy dostarczyć inspiracji do bardziej fundamentalnych przemyśleń na temat kierunków rozwoju i specyfiki współczesnego zarządzania. W tym nurcie sytuują się opracowania na temat dojrzałości procesu innowacji, japońskiej koncepcji doskonalenia organizacji czy procesu zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach. Za istotny problem − o podobnie zasadniczym charakterze − uznajemy zarządzanie wiedzą, zwłaszcza w organizacji tak nietypowej, jak jednostka miejska. Uwarunkowaniem kluczowym dla zarządzania dzisiejszymi organizacjami jest z pewnością specyfika zachowań tzw. pokolenia Y, czego dotyczy kolejny artykuł. Obok rozważań na tematy fundamentalne oferujemy też Państwu zestaw publikacji o charakterze bardziej instrumentalnym, ukierunkowanych na doskonalenie poszczególnych procesów zarządzania. W tym obszarze polecamy zarówno opracowanie przedstawiające metodę doskonalenia zarządzania projektami, jak też artykuł poświęcony usprawnianiu logistyki miejskiej. Równie dużą wartość aplikacyjną wydają się mieć teksty dotyczące badania satysfakcji pracowników i ich motywowania w szczególnych organizacjach, jakimi są jednostki ochrony zdrowia i urzędy administracji samorządowej. Życzymy przyjemności i pożytku z lektury. Zachęcamy również do polemiki z naszymi Autorami. Głosy polemiczne zobowiązujemy się zamieszczać w kolejnych numerach pisma. Zapraszamy do publikowania na naszych łamach.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again