Form of Work
Książki
(32)
Status
available
(67)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(13)
Wypożyczalnia Chodzież
(10)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(10)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(17)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Author
Dobrołowicz Justyna
(2)
Gajdzica Zenon
(2)
Kamińska Aleksandra
(2)
Oleśniewicz Piotr
(2)
Apanel Danuta
(1)
Barczak Maciej
(1)
Bednarski Henryk
(1)
Broniek Michał
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Charczuk Barbara
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Dubis Małgorzata
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Grzyb Barbara
(1)
Górka Barbara
(1)
Jaskulska Anna
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Knasiecka-Falbierska Karina
(1)
Królak Zygmunt
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Kwieciński Zbigniew
(1)
Kławsiuć-Zduńczyk Anna
(1)
Madej-Babul Magdalena
(1)
Majewicz Piotr
(1)
Marek Zbigniew
(1)
Marody Mirosława
(1)
Mikruta Adam
(1)
Ośko Stanisław
(1)
Pfeiffer Agnieszka
(1)
Rzymełka-Frąckiewicz Agata
(1)
Straus Grażyna
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(32)
Language
Polish
(28)
unknown (po)
(4)
Subject
Kształcenie
(15)
Szkolnictwo
(6)
Dziecko niepełnosprawne
(5)
Kształcenie integracyjne
(5)
Kształcenie ustawiczne
(4)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Siła robocza
(4)
Globalizacja
(3)
Internet
(3)
Nauczyciele
(3)
Oświata
(3)
Rodzina
(3)
Uczniowie
(3)
Wieś
(3)
Wybór kierunku kształcenia
(3)
Dostęp do oświaty
(2)
Integracja europejska
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Płeć
(2)
Regionalizm
(2)
Rodzice
(2)
Rolnictwo
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wartość
(2)
Wybór zawodu
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Arteterapia
(1)
Asertywność
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioterapia
(1)
Biurokracja
(1)
Choreoterapia
(1)
Czytelnictwo
(1)
Czytelnictwo młodzieżowe
(1)
Dorosłe dzieci alkoholików
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Filmoterapia
(1)
Filozofia polityczna
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej
(1)
Kształcenie dualne
(1)
Kształcenie rodziców
(1)
Lektura szkolna
(1)
Literatura
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Maturzyści
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Ministerstwo Edukacji Narodowej
(1)
Miłość
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Partie polityczne
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pierwsza Komunia Święta
(1)
Podstawa programowa
(1)
Poezjoterapia
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postmodernizm
(1)
Praca
(1)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przekleństwa i wulgaryzmy
(1)
Przestępczość
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Rankingi
(1)
Reformy
(1)
Reklama
(1)
Religijność
(1)
Ruchy społeczne
(1)
Rynek pracy
(1)
Subject: time
2001-0
(17)
2001-
(4)
1901-
(2)
1989-
(1)
2009-2010
(1)
Subject: place
Polska
(4)
Europa
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Podkarpackie, województwo
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(2)
Publicystyka polska
(2)
Czasopisma społeczno-kulturalne polskie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
32 results Filter
Book
In basket
Zaprezentowane w tej książce zagadnienia dotyczą różnych aspektów i poziomów naszej edukacji. Odnoszą się do kształcenia uniwersyteckiego, jak i do najniższych poziomów, czyli edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Poruszane są w nich problemy wynikające z ogólnych wyzwań europejskich, w tym potrzeb rynku pracy, kwalifikowania kompetencji studentów, możliwości tworzenia nowej wiedzy o edukacji i jej humanizowaniu, kultury w edukacji, przygotowania nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Książka ma charakter pracy zbiorowej, w której każdy rozdział opracowany został przez innego autora. Większość jej autorów to bardzo doświadczeni pracownicy naukowi różnych polskich uniwersytetów. Ich bogaty dorobek naukowy i publicystyczny daje gwarancję, że prezentowane przez nich poglądy i opinie są kompetentne. Z kolei teksty mniej doświadczonych autorów oparte są na wynikach własnych badań naukowych, co niewątpliwie nie pozostaje bez znaczenia dla ich wartości. Oddając tę książkę do rąk Czytelników wyrażam nadzieję, że spotka się z ich zainteresowaniem oraz będzie stanowić inspirację do dalszych analiz, dociekań i dyskusji nad kondycją polskiej edukacji, potrzebą jej reformowania i dostosowywania do wymogów wynikających z funkcjonowania w europejskiej przestrzeni edukacyjnej oraz współczesnych wyzwań cywilizacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107671 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64519 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110827, 110826 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65415 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 613)
Głównym celem publikacji jest wsparcie działań pedagogów praktyków w ich codziennej, trudnej, ale jakże cennej pracy z osobami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i to zarówno w szkolnictwie specjalnym, integracyjnym, jak i ogólnodostępnym. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza poświęcona jest zagadnieniom diagnozy, organizacji oraz realizacji działań edukacyjno-terapeutycznych w integracyjnej formie kształcenia, druga dotyczy aktywizacji ucznia z niepełnosprawnością w ramach różnych zajęć edukacyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106977 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64262 (1 egz.)
Book
In basket
Praca składa się z sześciu rozdziałów. Otwiera ją rozdział teoretyczny, którego celem jest omówienie zmian gospodarczych i kulturowych szczególnie ważnych dla funkcjonowania edukacji. Zmiany te tworzą konteksty, w których dyskurs jest realizowany i w dużej mierze decydują o jego treści. W rozdziale drugim, w związku z wieloma niejasnościami, które towarzyszą badaniom dyskursu, podjęłam próbę uporządkowania wiedzy o dyskursie i metodach jego analizy. Kolejne cztery rozdziały pracy mają charakter badawczy. Przeprowadzone analizy wybranych opiniotwórczych czasopism pozwoliły ustalić, jakie wątki tematyczne związane z edukacją są podkreślane w prasie; jak zbudowany jest dyskurs, jakich użyto w nim środków językowych; jakie rezultaty dla zachowania i sposobu myślenia czytelników może przynieść lektura tekstów o edukacji zamieszczonych na łamach tygodników opinii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113845 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110825, 110824 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33633 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65413 (1 egz.)
Book
In basket
Autorka traktuje poradnictwo całożyciowe jako nowe wyzwanie wynikające ze zmieniającej się w błyskawicznym tempie rzeczywistości, przede wszystkim zaś z dynamiki świata pracy. […] Autorka wychodzi z założenia, że tradycyjne formy poradnictwa dostępne osobom zainteresowanym uzyskaniem porady odnośnie do efektywnego konstruowania swojej drogi edukacyjnej i zawodowej nie spełniają pokładanych w nich oczekiwań. Jednostka nie tyle potrzebuje dziś porady, gdzie się zatrudnić, ile skazana jest na podejmowanie odważnych decyzji na temat wyboru kierunku kształcenia, instytucji oświatowych, formy i miejsca nauki, profilu doskonalenia i dokształcania zawodowego. Być może to najbardziej istotne pytanie brzmi: jak się uczyć, by zapewnić sobie życiowy sukces? Autorka udziela wielu wskazówek, których urzeczywistnienie może w znaczący sposób usprawnić funkcjonowanie poradnictwa zawodowego, przekształcając je w dużej mierze w poradnictwo całożyciowe, uwzględniające obok aspektów kariery zawodowej także wymiar edukacyjny.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49776 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33221 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67042, 64989 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106622 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34077 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64126 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest kontynuacją kilkuletnich studiów autora nad codziennością klasy integracyjnej. Przy czym w odróżnieniu od wielu innych opracowań podejmujących problematykę edukacji integracyjnej odsłania ona wiele niewątpliwych, ale często niedostrzegalnych sukcesów tej formy kształcenia. Zostały one zidentyfikowane i opisane za pomocą badań fokusowych oraz narracji nauczycieli wywodzących się ze szkół / klas integracyjnych o zróżnicowanym doświadczeniu. W efekcie analiz powstała swoista mapa sukcesów odnoszących się do różnych wymiarów funkcjonowania szkoły wyrażona licznymi kategoriami rzeczywistymi (m.in.: rozwoju uczniów, klimatu szkoły, satysfakcji z pracy nauczycieli). W dalszej części kategorie te zostały powiązane i ulokowane w szerszych zbiorach twierdzeń i wyjaśnień prezentowanych w postaci kategorii formalnych. Wykorzystana technika zbierania danych (dyskusje grupowe i narracje) pozwoliła na ich konfrontację, a komparatystyczna metoda analizy (badane grypy wywodziły się z trzech typów szkół) stanowiła pewną formę triangulacji. Badanie zostało osadzone w interpretatywnym paradygmacie poznania. Synteza wypowiedzi nauczycieli (inaczej ujmując ich deskrypcja praktyki) stworzyła podstawy koncepcyjne przyjmujące postać stożkową - jak pokazała wnikliwa analiza wypowiedzi - różniącą się w badanych grupach punktem wyjścia: od rehabilitacji lub uspołeczniania oraz dojścia do nieco inaczej formułowanych celów. To pozwoliło w sposób w miarę uporządkowany opisać dwie rzeczywistości szkolne, stanowiącą podstawę do opracowania autorskich koncepcji edukacji integracyjnych. Przyjęły one postać siatki, w której występują określone węzły i sieci ich powiązań. Te pierwsze zostają wyrażone przez kategorie zaczerpnięte z wypowiedzi badanych oraz nadbudowane przez kategorie formalne m.in.: pogranicza, roli, tożsamości, a w dalszej kolejności połączone przy pomocy opisanych procesów np. budowania kultury edukacji integracyjnej czy praktyk społecznych. W efekcie analiz zostały skonstruowane dwie odrębne koncepcje integracji - rehabilitującej oraz uspołeczniającej. Pierwsza została ulokowana w teoriach strukturalno-funkcjonalnych, druga - w nurcie interakcjonizmu symbolicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106879 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49010 (1 egz.)
Book
In basket
"Zaprezentowane w recenzowanym tomie rozważania w dużej mierze opisują niepożądane zjawiska w obrębie współczesnej szkoły, jej środowiska wewnętrznego i bezpośrednio z nią powiązanego, jak: rodzina uczniów czy najbliższa społeczność lokalna. Każda inicjowana świadomie zmiana społeczna rodzi oprócz skutków zamierzonych także szereg niepożądanych zjawisk, które zazwyczaj - ze względu na słabość nauk humanistycznych, społecznych i ekonomicznych oraz złożoność materii - trudno jest precyzyjnie przewidywać, zwalczać i kontrolować. Prezentowane teksty ujawniają zagrożenia, niedostatki, problemy do rozwiązania - przez co książka stanowić może impuls do szerszej społecznej dyskusji nad stanem i kondycją współczesnej polskiej szkoły". Z recenzji wydawniczej dr hab. Inetty Nowosad
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33252 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 57985 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w szkole specjalnej, wynikające z rekwalifikacji, staje się porażką decyzyjną. Mam tu na myśli przede wszystkim rodziców, ale też nauczycieli i dyrektorów szkół integracyjnych, którzy przyjmując dziecko ze zróżnicowanymi zaburzeniami funkcjonalnymi, decydują się na zadanie przekraczające ich możliwości dydaktyczno-wychowawcze. Należy jednak zauważyć, że uczniowie zmieniający placówkę (z integracyjnej na specjalną) to również absolwenci gimnazjów niepodejmujący dalszego kształcenia w systemie edukacji integracyjnej. Sygnalizowana w książce problematyka zwraca uwagę na fakt selekcji "niewygodnej" dla ogólnej idei edukacji integracyjnej. Wielu jej zwolenników uważa, że wszyscy niepełnosprawni, bez względu na rodzaj i stopień niepełnosprawności, powinni być objęci nauczaniem ogólnodostępnym. Mając wątpliwość, czy integracja jest możliwa dla ogólnej populacji dzieci z niepełnosprawnością, szczególnie ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju i upośledzeniem umysłowym w stopniu znacznym, postanowiłam zająć się tą problematyką. Podjęty temat jest wyrazem wieloletniego zainteresowania zagadnieniem rekwalifikacji uczniów z niepełnosprawnością, którzy zmieniają szkołę często w trakcie roku szkolnego. Badania dały mi okazję do rozmów z nauczycielami szkół integracyjnych na temat sytuacji dzieci z niepełnosprawnością w byłych placówkach, ich możliwości i trudności, jakie napotykają w codziennej pracy. Istotna była ocena tej sytuacji przez rodziców, którzy podejmowali decyzję o edukacji dziecka w kształceniu integracyjnym. Interesowały mnie opinie, czy wybór szkoły integracyjnej spełnił ich oczekiwania. Przeprowadzone badania wydają się kluczowe dla całego systemu edukacji obejmującego kształcenie dzieci niepełnosprawnych, ale też umożliwiają wyznaczenie bardziej szczegółowych kierunków badawczych i szerszego poznania procesów selekcji międzyszkolnej tej grupy uczniów. Tematem niniejszej rozprawy stały się uwarunkowania rekwalifikacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107084 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48066 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65153 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 57971 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Monografia jest wynikiem wieloletnich badań Autorki nad dynamiką rozwoju systemu kształcenia integracyjnego w Polsce z uwzględnieniem przemian w zakresie dostosowań architektonicznych, bazy dydaktycznej, charakterystyki ilościowej i jakościowej środowiska uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz […] nauczycieli i innych specjalistów zatrudnionych w placówkach kształcenia integracyjnego, a także instytucji wspierających oświatowe działania integracyjne w naszym kraju. Ukazuje więc pełną panoramę kształcenia integracyjnego w Polsce w podanych w tytule cezurach czasowych. […] Autorka sięga również do rozwiązań edukacji integracyjnej stosowanych w wybranych krajach Europy i Japonii. To z kolei daje możliwość spojrzenia na polski system w szerszym kontekście. Danuta Apanel, jako historyk wychowania, pamiętała też o genezie koncepcji teoretycznych kształcenia integracyjnego oraz ich twórcach. Należy podkreślić również, że książka obejmuje zakresem swoich badań […] zarówno teorię, jak i praktykę edukacyjną dotyczącą tego problemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40703 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33609 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest próbą diagnozy aspiracji i planów życiowych młodzieży liceów publicznych i niepublicznych oraz czynników je warunkujących. Wpisuje się więc w nurt badań, który pozwoli prognozować kierunek zmian aspiracji młodzieży w następnych latach oraz wyznaczać obszar działań w zakresie preorientacji zawodowej. Być może także przyczyni się w jakimś stopniu do podniesienia poziomu poradnictwa zawodowego w szkołach. Wykorzystanie wiedzy z tego zakresu powinno pozwolić na racjonalne zagospodarowanie czasu pobytu młodych ludzi w liceum w celu wszechstronnego ich rozwoju. Jeśli szkoła ma się wywiązać z tych zadań, to jej najmocniejszą stroną powinny być odpowiednie kompetencje nauczyciela gotowego podjąć wysiłek związany z przygotowaniem młodego pokolenia do sprostania wyzwaniom bliskiej i odległej przyszłości, do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym, samodzielnego i odpowiedzialnego poszukiwania własnego miejsca w świecie.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47713 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37765 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63541 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest kontynuacją kilkuletnich studiów autora nad codziennością klasy integracyjnej. Przy czym w odróżnieniu od wielu innych opracowań podejmujących problematykę edukacji integracyjnej odsłania ona wiele niewątpliwych, ale często niedostrzegalnych sukcesów tej formy kształcenia. Zostały one zidentyfikowane i opisane za pomocą badań fokusowych oraz narracji nauczycieli wywodzących się ze szkół / klas integracyjnych o zróżnicowanym doświadczeniu. W efekcie analiz powstała swoista mapa sukcesów odnoszących się do różnych wymiarów funkcjonowania szkoły wyrażona licznymi kategoriami rzeczywistymi (między innymi: rozwoju uczniów, klimatu szkoły, satysfakcji z pracy nauczycieli). W dalszej części kategorie te zostały powiązane i ulokowane w szerszych zbiorach twierdzeń i wyjaśnień prezentowanych w postaci kategorii formalnych. Wykorzystana technika zbierania danych (dyskusje grupowe i narracje) pozwoliła na ich konfrontację, a komparatystyczna metoda analizy (badane grypy wywodziły się z trzech typów szkół) stanowiła pewną formę triangulacji. Badanie zostało osadzone w interpretatywnym paradygmacie poznania. Synteza wypowiedzi nauczycieli (inaczej ujmując ich deskrypcja praktyki) stworzyła podstawy koncepcyjne przyjmujące postać stożkową – jak pokazała wnikliwa analiza wypowiedzi – różniącą się w badanych grupach punktem wyjścia: od rehabilitacji lub uspołeczniania oraz dojścia do nieco inaczej formułowanych celów. To pozwoliło w sposób w miarę uporządkowany opisać dwie rzeczywistości szkolne, stanowiącą podstawę do opracowania autorskich koncepcji edukacji integracyjnych. Przyjęły one postać siatki, w której występują określone węzły i sieci ich powiązań. Te pierwsze zostają wyrażone przez kategorie zaczerpnięte z wypowiedzi badanych oraz nadbudowane przez kategorie formalne, między innymi: pogranicza, roli, tożsamości, a w dalszej kolejności połączone przy pomocy opisanych procesów np. budowania kultury edukacji integracyjnej czy praktyk społecznych. W efekcie analiz zostały skonstruowane dwie odrębne koncepcje integracji: rehabilitującej oraz uspołeczniającej. Pierwsza została ulokowana w teoriach strukturalno-funkcjonalnych, druga – w nurcie interakcjonizmu symbolicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41049 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65181 (1 egz.)
Book
CD
In basket
Celem niniejszej publikacji jest przybliżenie szkołom i placówkom systemu oświaty oraz ich organom prowadzącym przykładów realizacji zadań z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 49340 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39708 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32762 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46111 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
All copies are currently on loan: sygn. 64715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
There are copies available to loan: sygn. 109442 A (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again