Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bernal Arkadiusz
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Knapińska-Chłodnicka Marta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Modrzyk Ariel
(1)
Moskalewicz Jacek
(1)
Pachciarek Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Konsumpcja (ekonomia)
(5)
Dzieci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Napoje alkoholowe
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Żywność
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
COVID-19
(1)
Coaching rodzicielski
(1)
Cyberkultura
(1)
Dzieciństwo
(1)
Gastronomia
(1)
Kampania społeczna
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing
(1)
Marnotrawstwo żywności
(1)
Norma społeczna
(1)
Nowy produkt
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rodzina
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Strategia marketingowa
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(1)
Problemy Alkoholizmu
(1)
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(1)
8 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42731 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49408 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42590 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49240 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68657 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49247 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci-media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów. Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52531 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42105 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35063 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48597 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem rozprawy jest ocena przydatności podatku od wartości dodanej, jako formy opodatkowania konsumpcji, do realizacji funkcji fiskalnych i pozafiskalnych oraz ustalenie, jak przerzucalność tego podatku wpływa na te funkcje. Celem części empirycznej jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, na kogo, w jakim zakresie i w którym momencie przerzucany jest ciężar podatku od towarów i usług. W rozprawie analizowane są trzy kierunki przerzucalności – na konsumentów, pracowników i dawców kapitału. Problem przerzucalności jest niezwykle aktualny i złożony, wymaga uwzględnienia międzydyscyplinarnych obszarów wiedzy. Autor porusza się po nich z łatwością, przystępnie przedstawiając je czytelnikowi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej