Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
dostępne
(46)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(17)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mróz Bogda
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Nowak Edward
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Rachocka Joanna
(1)
Rekowski Marek
(1)
Serafin Sławomir
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Smith Peter
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Szatur-Jaworska Barbara
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szmulik Bogumił
(1)
Szymański Sebastian
(1)
Słaby Teresa
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wierzbiński Marcin
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Woś Jerzy
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(25)
nieznany (po)
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(27)
Konkurencja
(4)
Produkcja
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Ekonomia
(3)
Koszty
(3)
Marketing
(3)
Mikroekonomia
(3)
Popyt
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Rynek pracy
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Decyzje
(2)
Dochód
(2)
Gospodarka
(2)
Jakość produktu
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Monopol
(2)
Podatek
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Rynek
(2)
Spożycie
(2)
Zachowanie
(2)
Adwokaci
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bogactwo
(1)
COVID-19
(1)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(1)
Ceny
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Deming, W. Edwards
(1)
Dochód narodowy
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekorozwój
(1)
Eksperymenty
(1)
Farmacja
(1)
Friedman, Milton
(1)
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Biuro
(1)
Gerontologia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Inspekcja Transportu Drogowego
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Instytut Pamięci Narodowej
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kadry
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Katona, Gábor
(1)
Keynes, John Maynard
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Krajowa Rada Sądownictwa
(1)
Księgowość
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ludzie starzy
(1)
Ludzie starzy w rodzinie
(1)
Makroekonomia
(1)
Marshall, Alfred
(1)
Małżeństwo
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobbing
(1)
Monopole
(1)
Motywacja
(1)
Naczelny Sąd Administracyjny
(1)
Nadzór budowlany
(1)
Najwyższa Izba Kontroli
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Notariat
(1)
Obrzędy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja
(1)
Organy ochrony prawnej
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Państwo
(1)
Państwowa Inspekcja Sanitarna
(1)
Pieniądz
(1)
Pochodzenie człowieka
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(19)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111098 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30600 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103003 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112000 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65231 P 16,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Psychologii)
Książka jest nowoczesnym, przeglądem najważniejszych zagadnień z zakresu psychologii ekonomicznej, a także dziedzin pokrewnych: ekonomii behawioralnej, neuroekonomii, teorii gier. Autor prezentuje modele teoretyczne i badania empiryczne opisujące zachowania i decyzje finansowe. Wyjaśnia, dlaczego trzeba sięgać do teorii psychologicznych, aby zrozumieć zachowania ekonomiczne. Tłumaczy, że ekonomia - tak bardzo precyzyjna dziedzina nauki, której tradycje mają znacznie dłuższą historię niż psychologia - potrzebuje jednak wsparcia ze strony innych nauk społecznych. Ogólnie stwierdzam, że książka będzie wyjątkową pozycją na polskim rynku, łączy bowiem w sobie głęboki profesjonalizm ze zrozumiałą dla przeciętnego czytelnika prezentacją skomplikowanych zagadnień. Przedstawia rzetelną wiedzę na temat organizowania rzeczywistości ekonomicznej i doskonale osadzoną w dobrze zweryfikowanych na gruncie empirycznym teoriach psychologicznych. Z wiedzy tej można wyprowadzić konkretne działania praktyczne. Wytwarza bowiem u czytelnika poczucie krytycyzmu w ocenie doświadczanych zachowań ekonomicznych, co jest istotne w dostosowywaniu się do szybko zmieniającej się rzeczywistości rynkowej oraz sprzyja uwrażliwieniu na etyczną stronę takich zachowań. [Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego] Można też bez trudu wskazać wiele dydaktycznych zalet książki, która stanowi doskonały podręcznik. Napisana jest żywym, nie-nużącym językiem. Jej czytaniu bardzo pomagają liczne przykłady, nawiązujące do różnych doświadczeń z życia gospodarczego, na przykład do giełdy i inwestowania, do oszczędzania, ubezpieczania się itd. Co jest jednak najważniejsze, niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z wykładem teorii, prezentacją badania, czy prostą ilustracją, czytelnik przez cały czas orientuje się, do czego Autor zmierza i co twierdzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104195 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W polskiej świadomości prawnej i społecznej oraz rzeczywistości gospodarczej funkcjonuje więc samoistny cel i odrębny obszar regulacyjny określany jako "ochrona konkurencji i konsumentów". Wiedza z tego zakresu jest też wykładana na uniwersyteckich studiach prawniczych (jako "Prawo ochrony konkurencji i konsumentów" lub - odrębnie - "Prawo ochrony konkurencji" i "Prawo ochrony konsumentów") oraz na studiach ekonomicznych, zarządzania, marketingu, finansów i pokrewnych (jako - najczęściej - "Ochrona konkurencji"). Taki przedmiot istnieje w programach studiów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego jako wykfad kursowy lub fakultatywny. Skrypt ten jest więc skierowany w pierwszej kolejności do studentów naszego Wydziału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110140 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85449 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe. Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami. Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce. W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42701 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98929 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45245 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu - znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej - o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39392 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31769 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64077 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64076 P 5,3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42562 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44344 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112915 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59765 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45184 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych, ale może być również przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a także prawa i administracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106055 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99175, 99174 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36770, 36892 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31024 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej