Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(10)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Maciaszczyk Magdalena
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Parszewski Kazimierz
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Revella Adele
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Walesiak Marek
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Żuchowski Ireneusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
nieznany (po)
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(10)
Badania marketingowe
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Rynek
(3)
Ekonomia
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Menedżerowie
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Spożycie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Barwy
(1)
Big data
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytelnictwo
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Internet
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość produktu
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Seksuologia
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci
(1)
Sukces
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Więźniowie
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Żołnierz polski
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kurpie (region)
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów. Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę? jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy, a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje! Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują. Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji. Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczne zmiany zachodzące w mikro orza makrootoczeniu organizacyjnym prowokują do przełamywania barier w tradycyjnych sposobach docierania do klienta. Współcześnie to właśnie konsument jest w centrum uwagi. Hiperkonkurencja diametralnie zmienia współczesne warunki funkcjonowania organizacji. Autorzy monografii postawili sobie za cel odniesienie się do aktualnych i bieżących trendów w aspekcie konsumenta i organizacji. Cel ten zdeterminował dobór treści i tematykę poszczególnych rozdziałów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje ; 24 cm.
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113579 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrypt ten jest nową edycją wcześniej wydanego podręcznika Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach. Obejmuje zbiór zadań z rozwiązaniami dotyczących podstawowych zagadnień analizy rynku i zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie. Napisano go z myślą o wszystkich tych, którzy chcą pogłębiać wiedzę o rynku oraz mechanizmach i sile ich oddziaływania na podmioty rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie Życia Społecznego.)
Zasięg problematyki naukowej przedstawionych do recenzji artykułów jest dosyć obszerny. Omawiane problemy nieszczą się w obszarze kultury czasu wolnego i jakości życia we współczesnym społeczeństwie. Elementem łączącym wszystkie teksty jest analiza różnorodnych aspektów procesów społecznych związanych z czasem wolnym jako wartością dla różnych grup społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105474 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej