Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Autor
Barcewicz Mirosław
(1)
Domański Tomasz
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kostera Monika
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
Temat
Jakość produktu
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Handel międzynarodowy
(2)
Kadry
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Benchmarking
(1)
Deming, W. Edwards
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Ekonometria
(1)
Eksperymenty
(1)
Etnografia
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytucja totalna
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Konkurencja
(1)
Koszty
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Monopole
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Płeć
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Sieć handlowa
(1)
Supermarkety i hipermarkety
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Uczenie się
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na treść książki składają się rozważania dotyczące dwóch zasadniczych tematów: 1. Koncepcja i zasady zarządzania przez jakość. 2. Narzędzia i metody kompleksowego zarządzania przez jakość (TQM). Omówiono następujące zagadnienia: geneza i istota koncepcji TQM, podstawowe zasady zarządzania przez jakość, narzędzia i metody statystyczne doskonalenia jakości, tworzenie systemów jakości zgodnie z normą ISO 9000, wykorzystanie we wdrażaniu TQM metody samooceny diagnostycznej, koszty jakości jako podstawowe narzędzie oceny efektywności systemów jakości, rezentacjawyników przekrojowych badań empirycznych nad orientacją projakościową krajowych przedsiębiorstw oraz droga do organizacji TQM trzech wybranych przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej