Form of Work
Książki
(157)
E-booki
(16)
IBUK Libra
(16)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(262)
unavailable
(21)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(74)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(28)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(19)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(69)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(11)
Zbiory specjalne Złotów-Czytelnia
(1)
Author
zbiorowa Praca
(8)
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dziechciarz Józef
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Szmulik Bogumił
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Urban Wiesław
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borowiec Jan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Budzich Krzysztof
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Chmaj Marek
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czechowska Dorota Iwona
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobosz Damian
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Hartley Kate
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Year
2020 - 2022
(13)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Time Period of Creation
2001-
(19)
Country
Poland
(174)
Language
Polish
(163)
unknown (po)
(9)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Subject
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(28)
Reklama
(18)
Konkurencja
(16)
Spożycie
(16)
Przedsiębiorstwo
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Zarządzanie
(11)
Banki
(9)
Marketing partnerski
(8)
Zachowanie
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Kultura
(7)
Lojalność konsumentów
(7)
Praca
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Usługi
(7)
Badania marketingowe
(6)
Ekonomia
(6)
Globalizacja
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Nawyki konsumenckie
(6)
Obsługa klienta
(6)
Ochrona konsumenta
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Transport
(6)
Dziecko
(5)
Gospodarstwo domowe
(5)
Handel
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Jakość produktu
(4)
Kadry
(4)
Koszty
(4)
Mikroekonomia
(4)
Motywacja
(4)
Młodzież
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Unia Europejska
(4)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(4)
Własność
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Żywność
(4)
Administracja
(3)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Integracja europejska
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopol
(3)
Monopole
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Policja
(3)
Prawo antymonopolowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Public relations
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Rolnictwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sądownictwo
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja niezespolona
(2)
Adwokaci
(2)
Akwizycja
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(2)
Analiza SWOT
(2)
Subject: time
2001-
(8)
1989-
(7)
2001-0
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(21)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Podręczniki
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradnik
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Dom i ogród
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
174 results Filter
Book
In basket
Konsument na rynku : zachowania, modele, aplikacje / Sławomir Smyczek, Izabela Sowa. - Warszawa : Difin, 2005. - 278 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych. W publikacji: Konsument i jego zachowania na rynku - Konsument indywidualny jako podmiot rynku - Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku - Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku Modele zachowań konsumentów na rynku - Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów - Charakterystyka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce - Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej - Zachowania konsumentów na wybranych rynkach – ujęcia modelowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109596 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 33498 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 41734 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111098 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30600 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112918 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 49181 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112000 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65231 P 16,3 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 43077 (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001 (Krak. : DNar.). - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34173 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65224 (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 82448, 82447, 82446, 82445 (4 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32008 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Ochrona niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 3 (zaktual. i uzup.), stan prawny czerwiec 2001 r. - Warszawa : C. H. Beck, 2001. - XV, 234 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111632 (1 egz.)
Book
In basket
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 287, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania. Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone. Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42631 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98548 (1 egz.)
Book
In basket
(Cultura.)
Wraz z nadejściem ery płynnej nowoczesności społeczeństwo producentów przekształca się w społeczeństwo konsumentów. Człowiek odgrywa w nim równocześnie dwie role: potencjalnego nabywcy, a zatem przedmiotu marketingowych zabiegów oraz potencjalnego towaru, poszukującego nabywców. Obie role grane są w przestrzeni społecznej określanej mianem rynku. Warunkiem uzyskania dostępu do dóbr społecznych (przedmiotów osobistej konsumpcji, a także uznania i pozycji społecznej) jest zdobycie "wartości rynkowej", a więc popytu na walory własne. "Utowarowienie" relacji międzyludzkich i poddanie ich regułom rynku towarowego, a nie wzrost aktywności konsumpcyjnej i jej awans w całokształcie czynności życiowych, jest cechą definiującą społeczeństwo konsumentów i kultury konsumeryzmu. W tej książce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk współczesnych wzorów i strategii życiowych, bada wpływ postaw konsumpcyjnych na wzory zachowań w różnych, na pozór niepowiązanych z sobą, aspektach życia społecznego, takich jak współczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podziały i uwarstwienie społeczne, wspólnoty i związki partnerskie, budowa tożsamości, wytwarzanie i użytkowanie czy wreszcie preferowanie określonych wartości. Głównymi tematami tej błyskotliwej książki są wpływ światopoglądu i wzorów zachowań inspirowanych i kształtowanych przez rynki towarowe na sieć stosunków międzyludzkich oraz źródła uraz, protestów i oporu wobec tego wpływu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106094 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 45952 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37520 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64802 (1 egz.)
Book
In basket
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104966 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 38594 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63201 (1 egz.)
Book
In basket
Klient w sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron. - Warszawa : Difin, 2013. - 176, [1] s. : il. ; 23 cm.
Książka podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego? Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient "uczy się" szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106815 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; Seria I, Z. 263)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98950 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48749 (1 egz.)
Book
In basket
The book is a collective work in which the authors attempted to include a broad spectrum of subjects from the field of innovation targeted at building customer value for a company. It is not a complete study of the subject matter, but emphasises the need to find a new approach to innovation - as a source of value for the customer, since only when understood in that way can innovation translate to a return on investment and generate higher profitability.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45451 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 35589 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again