Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(161)
IBUK Libra
(20)
Forma i typ
Książki
(159)
E-booki
(20)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(271)
wypożyczone
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(74)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(29)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(19)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(72)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(12)
Zbiory specjalne Złotów-Czytelnia
(1)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dziechciarz Józef
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Szmulik Bogumił
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Urban Wiesław
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borowiec Jan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Budzich Krzysztof
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Chmaj Marek
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czechowska Dorota Iwona
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobosz Damian
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Hartley Kate
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(181)
Język
polski
(170)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Dorośli
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(29)
Reklama
(18)
Konkurencja
(16)
Przedsiębiorstwo
(16)
Spożycie
(16)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Zarządzanie
(11)
Banki
(9)
Marketing partnerski
(8)
Zachowanie
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Kultura
(7)
Lojalność konsumentów
(7)
Praca
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Usługi
(7)
Badania marketingowe
(6)
Ekonomia
(6)
Globalizacja
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Nawyki konsumenckie
(6)
Obsługa klienta
(6)
Ochrona konsumenta
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Transport
(6)
Gospodarstwo domowe
(5)
Handel
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(5)
Własność
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Dziecko
(4)
Jakość produktu
(4)
Kadry
(4)
Koszty
(4)
Mikroekonomia
(4)
Motywacja
(4)
Młodzież
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Unia Europejska
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Żywność
(4)
Administracja
(3)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Integracja europejska
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopol
(3)
Monopole
(3)
Najwyższa Izba Kontroli
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Policja
(3)
Prawo antymonopolowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Public relations
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Rolnictwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sądownictwo
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja niezespolona
(2)
Adwokaci
(2)
Akwizycja
(2)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(7)
2001-0
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(21)
Praca zbiorowa
(9)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Podręczniki
(4)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Dom i ogród
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Progress in Economic Sciences : czasopismo naukowe Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Nr 1(2014)
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
181 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych. W publikacji: Konsument i jego zachowania na rynku - Konsument indywidualny jako podmiot rynku - Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku - Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku Modele zachowań konsumentów na rynku - Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów - Charakterystyka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce - Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej - Zachowania konsumentów na wybranych rynkach – ujęcia modelowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109596 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41734 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111098 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30600 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; Seria I, Z. 263)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98950 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112000 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65231 P 16,3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001 (Krak. : DNar.). - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34173 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82448, 82447, 82445, 82446 (4 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32008 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ochrona niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 3 (zaktual. i uzup.), stan prawny czerwiec 2001 r. - Warszawa : C. H. Beck, 2001. - XV, 234 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111632 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 287, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania. Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone. Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów. Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę? jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy, a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje! Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują. Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji. Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45850 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura.)
Wraz z nadejściem ery płynnej nowoczesności społeczeństwo producentów przekształca się w społeczeństwo konsumentów. Człowiek odgrywa w nim równocześnie dwie role: potencjalnego nabywcy, a zatem przedmiotu marketingowych zabiegów oraz potencjalnego towaru, poszukującego nabywców. Obie role grane są w przestrzeni społecznej określanej mianem rynku. Warunkiem uzyskania dostępu do dóbr społecznych (przedmiotów osobistej konsumpcji, a także uznania i pozycji społecznej) jest zdobycie "wartości rynkowej", a więc popytu na walory własne. "Utowarowienie" relacji międzyludzkich i poddanie ich regułom rynku towarowego, a nie wzrost aktywności konsumpcyjnej i jej awans w całokształcie czynności życiowych, jest cechą definiującą społeczeństwo konsumentów i kultury konsumeryzmu. W tej książce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk współczesnych wzorów i strategii życiowych, bada wpływ postaw konsumpcyjnych na wzory zachowań w różnych, na pozór niepowiązanych z sobą, aspektach życia społecznego, takich jak współczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podziały i uwarstwienie społeczne, wspólnoty i związki partnerskie, budowa tożsamości, wytwarzanie i użytkowanie czy wreszcie preferowanie określonych wartości. Głównymi tematami tej błyskotliwej książki są wpływ światopoglądu i wzorów zachowań inspirowanych i kształtowanych przez rynki towarowe na sieć stosunków międzyludzkich oraz źródła uraz, protestów i oporu wobec tego wpływu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106094 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37520 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64802 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej