Form of Work
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(45)
unavailable
(5)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(11)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Trzcianka
(7)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Author
Hermanowska Magdalena
(3)
Kamińska-Radomska Irena
(2)
Kozyra Beata
(2)
Lieberman David J
(2)
Szymanderska Urszula
(2)
Bauer Katarzyna
(1)
Baumgartner Paul Johannes
(1)
Borg James
(1)
Calero Henry H
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Eder Magdalena
(1)
Glass Lillian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Hasson Gill
(1)
Horeth Manuel
(1)
Huber Cheri
(1)
Härter Gitte
(1)
Iwanczewski Olgierd
(1)
Jeżak Joanna
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Krogulska Ewa
(1)
Kulczycka Luiza
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kwiatkowska Małgorzata
(1)
Maj-Osytek Monika
(1)
Malinowski Wojciech
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Musiał Małgorzata (pedagog)
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nierenberg Gerard I
(1)
Nuckowska Agieszka
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sajnóg Anita (1976- )
(1)
Siudat-Stajura Anna
(1)
Stączek Marek
(1)
Trusiewicz Marlena
(1)
Trybel Olga
(1)
Trzewik Magdalena
(1)
Złoch Marlena
(1)
Öttl Christine
(1)
Year
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(25)
unknown (po)
(1)
Audience Group
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Subject
Komunikacja niewerbalna
(26)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Komunikacja werbalna
(7)
Komunikacja społeczna
(5)
Uczucia
(4)
Autoprezentacja
(3)
Negocjacje
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Dziecko
(2)
Nauczyciele
(2)
Osobowość
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Poradniki
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przyjęcia okolicznościowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzina
(2)
Samodzielność (psychol.)
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Agresywność
(1)
Asertywność
(1)
Auterytet
(1)
Autonomia (pedagogika)
(1)
Autorytet
(1)
Autyzm
(1)
Ból
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cierpienie
(1)
Coaching
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Ekspresja
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etykieta językowa
(1)
Fizjonomika
(1)
Gesty
(1)
Gniew
(1)
Gry i zabawy
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kariera
(1)
Korzystanie z nocnika
(1)
Książki mówione
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Lęk
(1)
Menedżerowie
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Netykieta
(1)
Niemowlę
(1)
Odżywianie
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Postawy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia
(1)
Reklama
(1)
Rodzice
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozmowa
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Sport
(1)
Stres
(1)
Szacunek
(1)
Szkolenie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Telegrafia kopiowa
(1)
Telewizja
(1)
Terapia
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Ubiór
(1)
Umiejętności interpersonalne
(1)
Urazy
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Wizytówki
(1)
Więź rodzinna
(1)
Wzrok
(1)
Zabawa
(1)
Zaproszenia
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradniki
(15)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Korespondencja urzędowa
(1)
Książki mówione
(1)
Poradnik
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
26 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98794 (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus / "HELION". Psychologia / "HELION")
Magia sugestii i siła empatii - Masz ochotę zacząć czytać innym w myślach?Chcesz nauczyć się przewidywać zachowania ludzi?Pragniesz dowiedzieć się, jak wywierać silny i hipnotyzujący wpływ na otoczenie?Marzy Ci się zdobycie sekretnego klucza i wydobycie z innych interesujących informacji?Więcej niż inteligencja emocjonalna.Wyobraź sobie, że potrafisz czytać w ludzkich myślach albo że jesteś w stanie kontrolować zachowanie otaczających Cię osób. Niemożliwe? Każdy z nas ma zadatki na mentalistę, nie każdy jednak jest w stanie docenić wartość tej niezwykłej umiejętności. Kim właściwie jest mentalista? To ktoś, kto odczytuje ludzkie nastroje, rozumie znaczenie mowy ciała, wywiera na ludzi wpływ i kreuje iluzję w ich umysłach - jest bowiem znakomitym obserwatorem i niezłym psychologiem. Nie jest to jednak dar wrodzony, ale doskonale wytrenowane umiejętności. Ty również możesz je zdobyć, jeśli tylko masz na to ochotę.Ta książka zawiera doskonałe techniki, narzędzia oraz podstawową wiedzę, jaką powinien opanować mentalista. Pokaże Ci również, jak skutecznie używać ich w codziennym życiu, by podnieść jego jakość, osiągać sukcesy oraz stworzyć nowy, lepszy klimat w relacjach z otaczającymi Cię ludźmi. Nauczysz się celnie odczytywać emocje innych ludzi i bezbłędnie interpretować ich zachowania, a co za tym idzie, zyskasz nad swoim otoczeniem bezcenną przewagę!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51391 (1 egz.)
Book
In basket
(Samo Sedno / Edgard)
Czy wiesz, że znajomość komunikacji niewerbalnej pomoże ci rozszyfrować zamiary, ukryte intencje, a nawet kłamstwo rozmówcy? Jeśli chcesz skutecznie komunikować się z szefem cholerykiem albo poderwać atrakcyjną melancholiczkę, koniecznie przeczytaj tę książkę! Poznaj pozytywne przykłady, a także wpadki wizerunkowe polskich i zagranicznych polityków, profesjonalnie przygotuj się do wywiadu bądź spotkania biznesowego. Wykreuj własny wizerunek z wykorzystaniem skutecznych technik autoprezentacji. Zacznij zauważać więcej niż inni! Przekonaj się, że twoje umiejętności komunikacyjne wzrosną i staną się konkurencyjne na rynku pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109843 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49406 (1 egz.)
Book
In basket
Nieważne, jak bardzo jesteś inteligentny, doświadczony, bogaty czy wpływowy - każdy może zostać oszukany lub paść ofiarą naciągaczy. Jeśli nie chcesz, by okłamał cię partner w interesach, współpracownik, przyjaciel czy współmałżonek, poznaj mowę ciała kłamców. Naukę wykrywania fałszu ułatwią zdjęcia i analizy zachowania sławnych ludzi uchwyconych w momencie, gdy skłamali.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114996 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51763 (1 egz.)
Book
In basket
Wiecznie niezadowolony szef. Teściowa, która przy każdej sposobności wypomina ci przypalony zeszłoroczny obiad. Przyjaciółka, która odwołuje wszystkie spotkania „za pięć dwunasta”. Współpracownik, który krytykuje wszystkie twoje pomysły, ale broni się przed podaniem własnych. Nastoletni syn, który mamrocze pod nosem obelgi i przekleństwa. Wśród trudnych ludzi znajdziemy osoby jawnie agresywne i wrogie, agresywne w sposób pośredni oraz osoby bierne sprawiające wrażenie bezwolnych i ulegających wszelkim wpływom. To samo zachowanie w jednej sytuacji możemy odebrać jako neutralne, w innej – jako budzące złość i frustrację. Gill Hasson prowadzi nas przez galerię trudnych postaci, pokazując, z czego wynikają zachowania, których nie możemy znieść, i jak możemy wybrnąć z problemowych sytuacji, szanując przy tym własne i cudze granice. Autorka nie używa języka ocen i podziałów, ale zachęca do empatii, słuchania i zrozumienia drugiej strony. Pokazuje, że choć nasz wpływ na zachowania innych osób jest ograniczony, możemy umiejętnie pokierować własnym postępowaniem i nie dopuścić do tego, by relacje z trudnymi ludźmi zatruwały nam życie. Dzięki tej książce: -zrozumiesz przyczyny trudnych zachowań innych osób -dowiesz się, w jaki sposób obronić swoje stanowisko i sprzeciwić się zachowaniom, których nie akceptujesz -poznasz sposoby spokojnego radzenia sobie w relacji z osobami agresywnymi, stosującymi manipulację i nadmiernie krytycznymi -dowiesz się, kiedy się wycofać lub nawet zrezygnować z relacji
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112784 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50810 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 40867 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33784 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47325 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50016 (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała / Allan i Barbara Pease ; przekład Joanna Grabiak. - Wydanie 1. poszerzone, (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2019. - 454, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 35114 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36103 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43561 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49104 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 38939 (1 egz.)
Book
In basket
Efektywna komunikacja z osobami ze spektrum autyzmu to zbiór praktycznych porad dla specjalistów, przede wszystkim terapeutów i lekarzy. Autor, Paddy-Joe Moran, dzieli się własnymi doświadczeniami oraz odczuciami – opisuje, co sprawiało mu trudność podczas terapii, wskazuje, jakie sformułowania mogą być źle odbierane przez osoby z ASD, a także podpowiada rozwiązania, dzięki którym komunikacja może stać się skuteczniejsza i pełna szacunku.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114148 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52011 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34255 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48071 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, jakie są podstawowe błędy i bariery w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, jakie są podstawowye narzędzia utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać, szanując innych i zachowując szacunek dla siebie, jak dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 52050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 48216 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Komunikacja bez barier [Książka mówiona] : czyli wilk syty i owca cała / Beata Kozyra. - Warszawa : MT Biznes, 2010. - 1 płyta (CD) (510 min 14 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. CD. 2925 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. CD. 2297 (1 egz.)
Book
In basket
Rozmowa kwalifikacyjna jest bardzo ważnym etapem procesu poszukiwania pracy. Wiedza o mechanizmach przeprowadzania rozmowy i odpowiednie przygotowanie się do niej to niezbędne warunki jej właściwego przebiegu i dobrych efektów. O tym, jak z sukcesem wykorzystać szansę bezpośredniego spotkania z potencjalnym pracodawcą, traktuje ten poradnik. Szczególną uwagę zwrócono na następujące zagadnienia: przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej; przebieg standardowego spotkania rekrutacyjnego; rodzaje rozmów kwalifikacyjnych; pytania najczęściej zadawane przez osoby rekrutujące; pytania, jakie może zadać kandydat; skuteczne metody autoprezentacji; działania po rozmowie kwalifikacyjnej. Każdy z tematów został wzbogacony o konkretne przykłady oraz praktyczne wskazówki, które mogą pomóc kandydatowi w przygotowaniach do tego ważnego spotkania. Poruszona została także tematyka testów psychologicznych oraz innych procedur oceny kandydatów w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, takich jak Assessment Center.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106868 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33104 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45325 (1 egz.)
Book
In basket
To nie jest kolejna książka na temat mowy ciała. To zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji, żeby dowiedzieć się, co ktoś naprawdę myśli. Doktor D.J. Lieberman, bazując na badaniach psychologicznych, opracował zestaw uniwersalnych metod, dzięki którym w krótkim czasie zdołasz się przekonać, czy ktoś: - coś przed tobą ukrywa; - naprawdę jest pewny swego czy tylko udaje; - mówi prawdę; - jest tobą zainteresowany czy tracisz czas. Dowiedz się, jak umiejętnie zadawać pytania, wykorzystywać proste skojarzenia, określać profil emocjonalny i na jakie sygnały zwracać uwagę w kontaktach, aby nigdy więcej nie dać się zwieść pozorom w pracy i w relacjach osobistych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51056 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41045 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Psychologia Stosowana.)
Książka kierowana do rodziców, nauczycieli, wychowawców, pedagogów i psychologów szkolnych, którzy poszukują prostych, sprawdzonych ćwiczeń i wskazówek w zakresie komunikacji i rozwiązywania konfliktów. W publikacji przedstawione zostały przyczyny powstawania de­fi­cytów komunikacyjnych w zakresie relacji społecznych we współ­czesnym, zdominowanym przez media świecie. Autorka w przystępny sposób ukazuje, jak budować i odbudowywać porozumienie z dzieckiem i nastolatkiem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50515 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 33578 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 48542 (1 egz.)
Book
In basket
Każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni podczas ważnych spotkań zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoja wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomoc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45879 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again