Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(67)
Forma i typ
Książki
(66)
Poradniki i przewodniki
(26)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(126)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(30)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(21)
Wypożyczalnia Czarnków
(25)
Wypożyczalnia Trzcianka
(32)
Wypożyczalnia Złotów
(24)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(14)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(3)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Błaż Agata
(3)
Erikson Thomas
(3)
Wegner-Jezierska Magdalena
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Bacon Terry R
(2)
Baron-Cohen Simon
(2)
Blok Beata
(2)
Brzeska Zofia
(2)
Carnegie Dale
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Greene Ross W
(2)
Głogowski Bartosz (1979- )
(2)
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia
(2)
Icard Michelle
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Kozak Agnieszka
(2)
Marszałek Małgorzata
(2)
Maruszkin Małgorzata
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(2)
Ryde Robin
(2)
Arentewicz Joanna
(1)
Baker Jed
(1)
Baumgartner Paul Johannes
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bida Milena
(1)
Calero Henry H
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Celusta Joanna
(1)
Crotti Evi
(1)
Czech Ewa
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Duda Anna K
(1)
Fanning Patrick
(1)
Filarski Paweł
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Gryżewski Andrzej (psycholog)
(1)
Guraj Katarzyna M
(1)
Hansburg Freda
(1)
Hart Sura
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hodson Victoria Kindle
(1)
Holdenmajer Marcin
(1)
Jabłoński Maciej
(1)
Jabłoński Maciej (tłumacz)
(1)
Jagieła Jarosław
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kaźmierczak Katarzyna
(1)
Kobiałka Alicja
(1)
Komorowska Marta
(1)
Koziorowska-Jurkevich Bogusława
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Kreft-Baka Joanna
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kłobukowski Michał
(1)
Loskot Kamila
(1)
Luboński Paweł
(1)
Macario Lorenzo
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowski Wojciech
(1)
Mannix Kathryn
(1)
Markocka-Pepol Marta
(1)
Martin Sharon C
(1)
McKay Matthew (1948- )
(1)
Merritt James
(1)
Modrak Małgorzata
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Nannery Larry
(1)
Nannery Sarah
(1)
Nierenberg Gerard I
(1)
O'Neil Sharon Lund
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Osho
(1)
Ostrowski Wojciech
(1)
Pacyniak Patrycja
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Pawlikowska-Olszta Marta
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Poncyliusz-Guranowska Lilla
(1)
Poznański Adam
(1)
Preissmann Christine
(1)
Przyklęk Sławomir
(1)
Robertson Anita
(1)
Rocchi Maria
(1)
Roenberg Marshall B
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Rosenberg Marshall B
(1)
Rossowski Dariusz
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Schein Edgar H
(1)
Sheldon Alice
(1)
Silberman Melvin L
(1)
Sitkowska Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Odbiorca
Rodzice
(7)
Młodzież
(4)
Nauczyciele
(4)
Dorośli
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Terapeuci
(2)
Wychowawcy klas
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(59)
Relacje międzyludzkie
(17)
Uczucia
(12)
Komunikacja społeczna
(11)
Stosunki interpersonalne
(9)
Kompetencje komunikacyjne
(8)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Rozmowa
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Asertywność
(5)
Autyzm
(5)
Dziecko
(5)
Dziecko autystyczne
(5)
Przywództwo
(5)
Kompetencje emocjonalne
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Młodzież
(4)
Nauczyciele
(4)
Osobowość
(4)
Psychologia
(4)
Rodzina
(4)
Szacunek
(4)
Dojrzewanie
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konflikt szkolny
(3)
Mediacja
(3)
Nastolatki
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rodzice
(3)
Rodzicielstwo
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój psychospołeczny
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Agresywność
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Dzieci
(2)
Empatia
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Lęk
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja pracy
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Potrzeba (psychologia)
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Samodzielność (psychol.)
(2)
Samopoznanie
(2)
Słuchanie
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Typologia psychologiczna
(2)
Uczniowie
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Arteterapia
(1)
Asertwność
(1)
Auterytet
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Coaching
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dorosłość
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Ekspresja
(1)
Erotyzm
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Grupy społeczne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kariera
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Mediacja rówieśnicza
(1)
Mowa
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Nawyki
(1)
Negocjacje
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(32)
Poradniki
(19)
Poradniki dla rodziców
(7)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Audiobooki
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Książki mówione
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Ekspresja ciała
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(34)
Edukacja i pedagogika
(16)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(11)
Rozwój osobisty
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na początku książki pokazano na rysunkach i omówiono podstawowe emocje, uczucia i stany: zadowolenie, radość, smutek, rozpacz, strach, przerażenie, złość, wściekłość, ciekawość, znudzenie, nieśmiałość, pewność siebie, zaskoczenie, wstyd, miłość, wstręt, zmęczenie, cierpienie. W drugiej części publikacji umieszczono ćwiczenia. Pierwsze dotyczą rozpoznawania na obrazkach emocji, uczuć i stanów oraz ich nazywania i samodzielnego przedstawienia za pomocą rysunku mimiki charakterystycznej dla danych uczuć. Kolejne ćwiczenia uczą różnicowania poszczególnych wyrazów twarzy, szczególnie tych najbardziej podobnych, oraz rozpoznawania emocji dobrych i złych. W końcowych zadaniach dziecko łączy twarze i emocje z konkretnymi sytuacjami życiowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50826 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40959 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33806 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47327 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65841 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113705 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia zagadnienia: cele, fazy, strategie i dynamika kolokwium psychopedagogicznego; postawy terapeuty w rozmowie z pacjentem; słuchanie aktywne, słuchanie ze zrozumieniem i dialog; samopoznanie i autoekspresja w kontaktach interpersonalnych; niezbędne informacje dla terapeutów, wskazówki dla wychowawców i nauczycieli. Decydującą rolę w relacjach międzyludzkich odgrywa sposób porozumiewania się. Komunikacja umożliwia i ułatwia uzewnętrznienie siebie oraz uwewnętrznienie drugiego. Autorzy poradnika pokazują główne elementy komunikacji w relacjach pomocy psychologicznej, doradztwa w zakresie rozwoju osobowego i efektywnego funkcjonowania w sferze społecznej. Osoby udzielające wsparcia są przede wszystkim zachęcane do pracy nad sobą. Harmonijne i spójne funkcjonowanie terapeuty czy wychowawcy sprawia, że szukający pomocy znajdzie się w przestrzeni zapewniającej poczucie bezpieczeństwa i chętniej podejmie trud własnego rozwoju osobowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103574 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes.)
Przywództwo i zmiany organizacyjne zaczynają się od myślenia o problemach i możliwościach ich rozwiązania. Każdy zainteresowany zmianami lub rozwijaniem cech przywódczych powinien zrozumieć, czym jest proces myślenia. Warto pamiętać o tym, że myślenie nie odbywa się w próżni, lecz w otoczeniu społecznym. Przywództwo polega zatem na kształtowaniu grupowego procesu myślenia i budowania strategii oraz wspólnym podejmowaniu decyzji. Zmiana czyjegoś sposobu myślenia i nastawienia wymaga od menedżerów doskonałego opanowania procesu aktywizacji myślenia w pracy zespołowej. Ta książka wskazuje przywódcom, jak mogą wpływać na sposób myślenia personelu. Pokazuje powiązania leżące u podstaw procesu zmian oraz normy i nawyki rządzące rozmowami biznesowymi. Zawiera przykłady mechanizmów podejmowania decyzji i usprawniania procesu wprowadzania zmian organizacyjnych. Odpowiada na wiele pytań nurtujących menedżerów: Dlaczego zebrania rzadko przynoszą oczekiwane efekty? Czemu propozycje zmian zwykle napotykają opór i wywołują niepokój? Dlaczego czasami, gdy jesteśmy w grupie, tworzymy wielkie rzeczy, a innym razem tracimy tylko czas, pieniądze i energię?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Przywództwo i zmiany organizacyjne zaczynają się od myślenia o problemach i możliwościach ich rozwiązania. Każdy zainteresowany zmianami lub rozwijaniem cech przywódczych powinien zrozumieć, czym jest proces myślenia. Warto pamiętać o tym, że myślenie nie odbywa się w próżni, lecz w otoczeniu społecznym. Przywództwo polega zatem na kształtowaniu grupowego procesu myślenia i budowania strategii oraz wspólnym podejmowaniu decyzji. Zmiana czyjegoś sposobu myślenia i nastawienia wymaga od menedżerów doskonałego opanowania procesu aktywizacji myślenia w pracy zespołowej. Ta książka wskazuje przywódcom, jak mogą wpływać na sposób myślenia personelu. Pokazuje powiązania leżące u podstaw procesu zmian oraz normy i nawyki rządzące rozmowami biznesowymi. Zawiera przykłady mechanizmów podejmowania decyzji i usprawniania procesu wprowadzania zmian organizacyjnych. Odpowiada na wiele pytań nurtujących menedżerów: Dlaczego zebrania rzadko przynoszą oczekiwane efekty? Czemu propozycje zmian zwykle napotykają opór i wywołują niepokój? Dlaczego czasami, gdy jesteśmy w grupie, tworzymy wielkie rzeczy, a innym razem tracimy tylko czas, pieniądze i energię?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie wszyscy ludzie dążą do takiej władzy, która pozwala rządzić całym światem, chociaż zdecydowana większość z nas chętnie wprowadziłaby jakieś zmiany w swoim otoczeniu, zwłaszcza w pracy. Aby jednak świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery i skutecznie osiągać kolejne cele, być liderem, który wywiera pozytywny wpływ na innych ludzi, czy wnosić nową jakość do swojej firmy, potrzebna jest nam... władza. Terry R. Bacon rozumie władzę jako siłę oddziaływania, zatem każdy z nas, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy pełnionej funkcji, już ma albo może dopiero odkryć zakres swojej władzy i różne jej źródła. Zdaniem Bacona jest ich aż jedenaście - wszystkie opisuje on w kolejnych rozdziałach książki, dzieląc je na osobiste i systemowe oraz wyróżniając jedno metaźródło, czyli siłę woli. Autor pokazuje jaki jest mechanizm władzy w organizacjach; jak rozpoznać własne źródła władzy, aby kształtować siłę oddziaływania i stawać się wpływowym liderem w swoim miejscu pracy oraz - na przykładach historii znanych osobistości - w jaki sposób wzmacniać swoje źródła władzy, a czego unikać, by ich nie osłabiać. Pomostem, który łączy teoretyczne rozważania nad przywództwem i wywieraniem wpływu z codzienną praktyką, jest zamykający książkę kwestionariusz Źródła władzy - samoocena. Pomoże on wszystkim faktycznym i potencjalnym liderom, którzy chcą pozytywnie oddziaływać na swoje otoczenie, precyzyjnie określić punkt wyjścia i wyznaczyć kierunki rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33541 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43561 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowczo, łagodnie, bez lęku : dziś / Maria Król-Fijewska. - Nowe zaktualizowane wydanie. - Warszawa : Bookolika, copyright 2023. - 149, [1] strona ; 21 cm.
Asertywność - sztuka skutecznego, łagodnego, choć stanowczego wyrażania swoich potrzeb. Odmawiania bez agresji, świadomego i umiejętnego używania wypowiedzi tak, by nie krzywdząc innej osoby, jasno wyrażać własne myśli oraz uczucia. Z tej publikacji dowiesz się jak z jej pomocą radzić sobie w rozmaitych sytuacjach międzyludzkich. Jak osiągnąć korzyści ze stanu świadomości własnych potrzeb i zasad wewnętrznej demokracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
We współczesnym świecie bez umiejętności skutecznej komunikacji ani rusz. Efektywna komunikacja wymagana jest od przewodniczącej klasy i od każdego ucznia, który musi przekonać od czasu do czasu nauczyciela, żeby przełożył termin klasówki albo pozwolił napisać poprawę. Umiejętności komunikacyjne przydają się, gdy negocjujemy z rodzeństwem, czyja dziś kolej na wkładanie brudnych naczyń do zmywarki, i gdy chcemy przekonać rodziców, że w domu koniecznie powinien pojawić się pies. Bez skuteczności komunikacyjnej nie przekonamy chłopaka, że spotkanie z koleżankami to nie jest planowanie zdrady i że nie ma w tym nic złego, że od czasu do czasu chcemy zrobić coś bez niego. Jak poradzić sobie w świecie pełnym pułapek, nie dać się zmanipulować, osiągać swoje cele bez oszukiwania, szczerze i skutecznie, a czasami także przyjąć i docenić odmowę drugiej strony? O tym właśnie jest ta książka. Dowiesz się z niej, jak lepiej poznać siebie, a dzięki temu lepiej poznać innych. I skuteczniej się z nimi komunikować. Bo o tym, że komunikacja jest kluczem do dobrych stosunków międzyludzkich i warto wiedzieć o niej więcej, nikogo chyba przekonywać nie trzeba... [ze Wstępu]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53369 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43001 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36379 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49614 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC psychologii komunikacji / Elżbieta Sujak. - Wydanie drugie. - Kraków : Wydawnictwo WAM, © 2021. - 93, [2] strony : ilustracje ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy masz w życiu relację, na której bardzo Ci zależy? Czy zdarza Ci się czasami, że choć bardzo się starasz, rozmowy nie zawsze idą w tę stronę, w którą chcesz, aby zmierzały? Ciekawi Cię, jakie blokady mogą pojawiać się w Twojej komunikacji, a jakie blokady Twoich rozmówców działają na Ciebie jak płachta na byka? Czy wyobrażasz sobie świat, w którym faceci mówią, że kobiety są jakieś dziwne, a Twój twierdzi, że wcale nie? Czy wyobrażasz sobie moment, w którym Twoja partnerka oznajmia swoim koleżankom: on mnie naprawdę rozumie? Chcesz, aby Twoje rozmowy z ważną dla Ciebie osobą miały w sobie więcej luzu i jeszcze bardziej Was zbliżały? Autorka niczym uparty śledczy sprawdza każdy trop, który prowadzi do porozumienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka o znaczeniu odpowiedniego doboru słów, aby komunikacja z innymi poprawiała się, rozmówcy lepiej nas słuchali i rozumieli. Autorka zwraca również uwagę na to, że mówienie dobrym słowem jest pomocą w osobistym rozwoju, zmianie sposobu myślenia, zwiększa poczucie własnej wartości, pozytywne postrzeganie świata i poczucie obfitości, jak również poprawia skuteczność naszych działań (także tych biznesowych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115546, 110681 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40097 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33222 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46380 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64946 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98409 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98410 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać się lepszym człowiekiem, szczęśliwszym, bardziej świadomym i bogatszym, i równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również stawali się bogatsi i szczęśliwsi. A wszystko zaczyna się od słuchania. Jednak aby prawdziwie zmienić swoje życie na lepsze, nie wystarczy tylko słuchać. Trzeba dotrzeć do istoty słuchania. Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczniesz rozumieć, co druga osoba naprawdę stara się powiedzieć, a nie tylko słowa, które wypowiada. Będziesz korzystać z informacji wynikających z kontekstu rozmowy. Nauczysz się kontrolować złość i inne emocje podczas rozmowy i w ten sposób unikać eskalacji konfliktu. Dowiesz się, jak słuchać, aby druga osoba czuła się wysłuchana. Weź sobie do serca mądrość zawartą w tej książce - a zdołasz poprawić wszystkie swoje relacje z innymi ludźmi. Dowiedz się, co o skutecznej komunikacji mówił Dale Carnegie: co wpływa na jakość komunikowania się filtry i ramy - zniekształcanie komunikacji po stronie nadawcy i odbiorcy zakłócenia komunikacji, czyli jak radzić sobie z konfliktami uważna obserwacja i komunikacja niewerbalna jak zmienia się oblicze komunikacji w obecnych czasach O autorze Dale Carnegie (1888 – 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Stał się sławny po opublikowaniu w 1936 roku swojej pierwszej książki, kultowej dziś pozycji Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. W wielu krajach jest uważany za jednego z najważniejszych twórców książek ułatwiających rozwój osobisty i świadome budowanie kariery. W ciągu dwóch miesięcy można pozyskać więcej klientów, po prostu interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat próbując zainteresować innych sobą! Dale Carnegie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Po)rozum się, czyli O co im wszystkim chodzi / Sławomir Przyklęk. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, copyright 2021. - 171, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
„Po prostu o komunikacji” – tak można by streścić tę książkę. Nie ma w niej tabel, wykresów i zanudzania (bez urazy). Jeśli zdarza ci się rozmawiać z kimś i wszystko wydaje się w porządku, a potem okazuje się, że jednak się nie zrozumieliście – to ta książka jest dla ciebie. Przeczytasz w niej między innymi o tym, co pomaga w zrozumieniu innych ludzi, a co przeszkadza. W jakie pułapki często wpadamy i dlaczego „migawki” to niekoniecznie jest to, co myślisz. Czy pies to dla każdego taki sam pies. Czy „tam, gdzie zawsze” dla wszystkich znaczy to samo. Kiedy jest się skutecznym w komunikacji. I w ogóle po co się wysilać, przecież to takie proste. Co zrobić, gdy pojawią się emocje – które nie zawsze pomagają – i jak je wykorzystać (w dobrym celu oczywiście). Co się może wydarzyć, gdy nie umyjesz naczyń, a co, gdy w pobliżu, podczas rozmowy przejedzie tramwaj. No i na koniec, po co właściwie mamy się dogadywać, może kłóćmy się dalej, przecież jesteśmy w tym nieźli. Przyjemnej i owocnej lektury. PS Wiesz, jakie jest najbardziej polskie słowo…? Znajdziesz je w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42809 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97266 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony - podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108992 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze sobą ludzi to coś więcej. Dobrze zarządzany może wypracować lepsze, szybsze i bardziej innowacyjne rozwiązania, niż wskazywałaby na to liczba jego członków. Odpowiednio zmotywowani ludzie współpracują, wzmacniają nawzajem swoje talenty, dyskutują i wpadają na świetne pomysły. Warunkiem skuteczności działań zespołu jest takie pokierowanie grupą, by wzmocnić - a nie zdusić - jej atuty, choć to ostatnie zdarza się nader często. Praca z ludźmi to nie tylko dążenie do wspólnego celu. To także okazja do towarzyszenia innym w ich rozwoju, odkrywaniu własnego potencjału, realizowaniu ważnych celów. Aby skutecznie zarządzać, trzeba dobrze poznać samego siebie, swoje wady i mocne strony, sposoby reagowania w sytuacjach konfliktogennych, nudnych czy irytujących. Żeby pomagać ludziom w pokonywaniu barier komunikacyjnych, asertywnym domaganiu się swoich praw czy osiąganiu satysfakcjonujących celów, trzeba być osobą, która sama posiada te kompetencje. Z książki dowiesz się, że nauka zarządzania ludźmi to także praca nad sobą w każdym momencie procesu grupowego - od formowania się zespołu, poprzez przezwyciężanie konfliktów między jednostkami i etap normalizacji współdziałania, aż do zbierania owoców wspólnej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108607 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64706 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej