Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(1)
Author
Waśkowski Zygmunt
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Kluby sportowe
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Sport
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
Scharakteryzowano kluby sportowe jako reprezentantów szerzej rozumianych organizacji sportowych. Zaprezentowano naukowe podstawy, na bazie których powstał dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu sportowego. Zanalizowano problematykę orientacji marketingowej w odniesieniu do klubów sportowych. Przedstawiono retrospektywną analizę warunków funkcjonowania klubów sportowych w Polsce. Omówiono wyniki badań, które zostały zaprezentowane w przekroju wcześniej zidentyfikowanych obszarów orientacji marketingowej (orientacja na nabywców, orientacja na konkurencję i wewnętrzna koordynacja działań). Na podstawie oceny aktywności marketingowej klubów sportowych oraz wniosków płynących z przeprowadzonych badań,określono sposoby implementacji i stosowania orientacji marketingowej, jakie są wykorzystywane w tych podmiotach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109281 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again