Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Herman Andrzej
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Kożuch Barbara
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Mierzejewska Beata
(1)
Moroń Dorota
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Murawska Monika
(1)
Nalepka Adam
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Smyk Ewa
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Menedżerowie
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Zarządzanie
(3)
Globalizacja
(2)
Informatyka
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Marketing
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Organizacja
(2)
Rachunkowość
(2)
Siła robocza
(2)
Transport
(2)
Ubezpieczenia osobowe
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Agroturystyka
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Alokacja
(1)
Ankieta
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bank Polska Kasa Opieki
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Coaching
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomiści
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel hurtowy
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacje
(1)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(1)
Praktyki studenckie
(1)
Produkt globalny
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Płynność finansowa
(1)
Reklama
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Schumpeter, Joseph Alois
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich
(1)
Sport
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Turystyka
(1)
Twórczość
(1)
Uczenie się
(1)
Usługi
(1)
Wiedza
(1)
Wierzytelność
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Własność państwowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101700 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101701 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62017 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107484/T.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Kształtowanie jakości zasobów pracy jest dzisiaj istotą zarządzania jako systemu kompleksowego doskonalenia organizacji. Aby przedsiębiorstwo mogło utrzymać znaczącą pozycję rynkową, zarządzanie personelem musi odpowiadać coraz wyższym wymaganiom co do jakości kompetencji pracowników i środowiska pracy. Firma jest odpowiedzialna za ludzi, za ich ciągły rozwój i pogłębianie wiedzy oraz selekcję i promowanie najlepszych. Jakość zasobów pracy to nie kategoria abstrakcyjna, lecz związana ze strategią zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku. Autorzy, pracownicy Katedry Gospodarowania Zasobami Pracy SGH, podejmują w książce zagadnienia kluczowe dla współczesnego zarządzania jakością zasobów pracy, a więc: problem jakości odniesionej do ludzi, metody zarządzania przez jakość, pożądana kultura organizacji, kapitał intelektualny, wynagradzanie i motywowanie do polepszania jakości, a w efekcie wzrostu konkurencyjności. Zaprezentowane sposoby doskonalenia jakości zostały poparte licznymi przykładami z praktyki liderów zarządzania oranizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91715, 106691, 91716, 105960 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace. T. 85 / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105979 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji / Rafał Tyszkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2017. - 289 stron : tabele, ilustracje, 24 cm.
Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak możliwe bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników kształtujących zachowania interesariuszy wydaje się być istotne dla efektywnego rozwoju partnerstwa między organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie efektywności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi informacji . Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41414 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne zarządzanie wiedzą / Jan Fazlagić. - Warszawa : Difin, 2014. - 294 s. : il. ; 23 cm.
Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na zajęciach oraz zadania samokształceniowe. Publikacja jest też poradnikiem dla menedżerów zainteresowanych rozwojem i zwiększaniem efektywności firm, ponieważ opisuje skuteczne metody zarządzania wiedzę i podaje bardzo wiele przykładów dobrych praktyk. Unikalne w publikacji jest połączenie teorii z praktyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109092 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46034 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji przedstawiono zarządzanie wiedzą jako nowoczesną metodę zarządzania umożliwiającą przedsiębiorstwom uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez grę na zasobach niematerialnych oraz wykorzystywanie jego kluczowych kompetencji.Rozważono w niej m.in. takie zagadnienia, jak: ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, istota tzw. drgającej ekonomii, dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, mechanizmy przekształcania się tradycyjnych przedsiębiorstw w sieciowe organizacje gospodarcze, pracownicy wiedzy jako podstawowe ogniwo sukcesu przedsiębiorstw sieciowych, szczegółowe metody diagnozowania potencjału wiedzy w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45695 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101697, 101696 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 235.)
Podjęty w pracy problem zewnętrznych instrumentów wspomagających rozwój kompetencji pracowników jest ważny dla teorii i praktyki zarządzania. Pokazuje komplementarne względem wewnętrznych działań przedsiębiorstw możliwości zapewnienia właściwego rozwoju zawodowego wszystkich pracowników przedsiębiorstw. Konieczność istnienia tych możliwości jest mocno akcentowana w obowiązujących w XXI wieku teoriach zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie funduszy strukturalnych oraz europejskich programów edukacyjnych w obszarze rozwoju kompetencji pracowników było dotychczas prezentowane jedynie w ujęciu informacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103981 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowane w zaprezentowanych na Seminarium referatach problemy dotyczyły następujących zagadnień: organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań naukowych, organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej, organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego, współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi, finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi. Taka klasyfikacja zagadnień stanowi podstawę konstrukcyjną niniejszego opracowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45443 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej