Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Kolczyński Mariusz
(1)
Mazur Marek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Partie polityczne
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34226 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44740 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej