Form of Work
Książki
(19)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(40)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(7)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Author
zbiorowa Praca
(3)
Kolczyński Mariusz
(2)
Mazur Marek
(2)
Bebik Valerij Mihajlovič
(1)
Bernaczyk Michał
(1)
Chmaj Marek
(1)
Chodubski Andrzej
(1)
Dmochowski Artur
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dudek Antoni
(1)
Flis Jarosław
(1)
Garapich Andrzej
(1)
Górny Grzegorz
(1)
Gąsior Tomasz
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jaworska-Dębska Barbara
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Misiuna Jan
(1)
Nalepka Adam
(1)
Rakowska-Trela Anna
(1)
Samuś Paweł
(1)
Serowaniec Maciej
(1)
Skrzydło Wiesław
(1)
Stahl Małgorzata
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Słodkowska Inka
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Wierzchołowski Grzegorz
(1)
Zagórska Wiesława
(1)
Zieliński Piotr
(1)
Zybertowicz Andrzej
(1)
Ćwiertniak Bolesław M
(1)
Żmigrodzki Marek
(1)
Żyro Tomasz
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(24)
Language
Polish
(24)
Subject
Kampania wyborcza
(18)
Marketing polityczny
(7)
Wybory
(5)
Partie polityczne
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Demokracja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Konstytucja
(3)
Administracja
(2)
Dług publiczny
(2)
Grupy nacisku
(2)
Komitet wyborczy
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Państwo
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prawo wyborcze
(2)
Reklama
(2)
Społeczeństwo obywatelskie
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Autonomia (politologia)
(1)
Autorytaryzm
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżet
(1)
Burmistrz
(1)
Cenzura
(1)
Coaching
(1)
Dane osobowe
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dezinformacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dotacja
(1)
Dyskryminacja
(1)
Ekspertyza
(1)
Ekstradycja
(1)
Fake news
(1)
Federalizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geopolityka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Głosowanie
(1)
Handel hurtowy
(1)
Hołownia, Szymon
(1)
Ideologia
(1)
Immunitety
(1)
Informacja publiczna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Inicjatywa ustawodawcza
(1)
Internet
(1)
Interwencjonizm
(1)
Izby wytrzeźwień
(1)
Jelcyn, Borys Nikołajewicz
(1)
Język państwowy
(1)
Kadencja (prawo)
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapuściński, Ryszard
(1)
Kluby parlamentarne
(1)
Kobieta
(1)
Komisje parlamentarne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkordaty
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Korupcja
(1)
Kultura polityczna
(1)
Leczenie
(1)
Lukašenka, Alâksandr
(1)
Mandat polityczny
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marszałek sejmu
(1)
Marszałek województwa
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nacjonalizm
(1)
Najwyższa Izba Kontroli
(1)
Narodowy Bank Polski (NBP)
(1)
Nauki polityczne
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obywatelstwo
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opinia publiczna
(1)
Opozycja polityczna nielegalna
(1)
Organizacje
(1)
Osoba fizyczna
(1)
Osoba prawna
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Monografia
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 results Filter
Book
In basket
Kandydat : jak wygrać wybory / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. - Wyd. 2 poszerz., uzup. - Bydgoszcz; Olsztyn : Oficyna Wydaw. "Branta", 2006. - 317 s. ; 21 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 99486, 95616, 95615 (3 egz.)
Authority data
Kampania wyborcza parlamentarna (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Kampania wyborcza (hasło przedmiotowe)
zob. też Wybory parlamentarne (hasło przedmiotowe)
Authority data
Kampania wyborcza samorządowa (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Kampania wyborcza (hasło przedmiotowe)
zob. też Wybory samorządowe (hasło przedmiotowe)
Authority data
Kampania wyborcza (hasło przedmiotowe)
zob. też Komitet wyborczy (hasło przedmiotowe) ; Marketing polityczny (hasło przedmiotowe) ; Partie polityczne (hasło przedmiotowe) ; Wybory (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Kampania wyborcza parlamentarna (hasło przedmiotowe) ; Kampania wyborcza samorządowa (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Political campaigns
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 42799, 42798 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62016 (1 egz.)
Book
In basket
Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce / Anna Rakowska-Trela. - Stan prawny na 15 lipca 2015 r. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015. - 459, [2] s. ; 24 cm.
(Prawo / [Uniwersytet Łódzki])
Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych. Problematyka ta nie była dotychczas w sposób całościowy przedstawiona w opracowaniu o prawniczym charakterze. Przeprowadzenie analizy prawnej problematyki kampanii wyborczej jest natomiast pożądane, jako że praktyka ustrojowa w tym zakresie uwypukla liczne problemy, które pojawiają się w jej toku. Autorka przeprowadza dogłębną analizę regulacji kampanii wyborczej, zawartej w kodeksie wyborczym na tle regulacji przyjmowanej w poprzedzających kodeks ordynacjach oraz rozwiązań w innych państwach, formułując wnioski zarówno co do sposobu interpretacji przepisów, jak i postulatów de lege ferenda. Dlatego też niniejsza książka stanowi istotną pozycję w sferze prawa wyborczego, która może wzbudzić zainteresowanie nie tylko przedstawicieli nauki prawa, lecz także politologów, socjologów, a nadto polityków oraz publicystów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40273 (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34226 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44740 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113861 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113862 (1 egz.)
Book
In basket
Wybory '91 / Inka Słodkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2011. - 99, [1] s. : il. kolor. ; 28 cm.
'Wolne wybory do Sejmu i Senatu, po zeszłorocznym wyborze prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w wyborach powszechnych, zamykają proces kształtowania naczelnych władz odrodzonego, suwerennego państwa polskiego. Spełniły się warunki naszego wejścia do Rady Europy. Jesteśmy Sejmem wszystkich polskich obywateli'. - Marszałek Sejmu Wiesław Chrzanowski (25 XI 1991)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45873 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65023 P 10,2 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64137 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32662 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65027 (1 egz.)
Book
In basket
Idea przygotowania oddanej do rąk Czytelników publikacji zrodziła się po konferencji poświęconej znaczeniu nowych technologii dla jakości systemu politycznego, zorganizowanej w maju 2019 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie przez Katedrę Studiów Politycznych SGH, Biuro Instytucji Demokratycznych i Praw Człowieka OBWE oraz Fundację e-Państwo pod patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich. Wygłoszone tam poglądy i opinie stały się dla nas inspiracją do przygotowania tej pozycji. Zarówno konferencja, jak i prezentowane w tej książce analizy, odnoszą się do problemów i wyzwań wynikających z przenoszenia się w przestrzeń Sieci dużej części aktywności związanej z kreowaniem rzeczywistości politycznej, z wyborami dokonywanymi przez obywateli, z prowadzeniem kampanii wyborczych oraz z coraz powszechniejszym (chociaż – jak wynika z wyników badań przywoływanych w tej publikacji – jeszcze nie powszechnym, przynajmniej odnośnie do wyborów) zjawiskiem czerpania informacji z Internetu. Bywa, że jest to wręcz dostarczanie, często nieświadomym tego odbiorcom (nie tylko przez media internetowe, ale także tradycyjne, jak telewizja, prasa, radio), wyselekcjonowanych informacji w celu kreowania ich opinii politycznych, a w efekcie wpływania na dokonywane przez nich wybory, również te polityczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116583 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102439 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46807 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31358 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43849 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62721 (1 egz.)
Book
In basket
Podejmowana w publikacji tematyka stanowi ciekawy wkład w dyskusję na temat roli wizerunku jako kategorii z zakresu nauki o komunikowaniu. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. Znajdują się tu wskazówki z zakresu prawa i popularnego marketingu politycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 108716 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39522 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45159 (1 egz.)
Book
In basket
Podejmowane w zaprezentowanych na Seminarium referatach problemy dotyczyły następujących zagadnień: organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań naukowych, organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej, organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego, współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi, finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi. Taka klasyfikacja zagadnień stanowi podstawę konstrukcyjną niniejszego opracowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45443 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101653/Cz.1 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47314 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37437 P (52) (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 32094 P (1 egz.)
Czytelnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43575 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63064 P 16,5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again