Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(3)
Gry i zabawki
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Dudek Sandra
(2)
Szczepańska Anna
(2)
Banachowska Katarzyna
(1)
Lisowska Elżbieta
(1)
Litwiniec Bogusław
(1)
Sarrett Peter
(1)
Sztyk Julia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(2)
Kalambur polski
(2)
Kalambury
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kabaret
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Rynek pracy
(1)
Studenci
(1)
Sztuka
(1)
Teatr
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Temat: miejsce
Wrocław
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dramat polski
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Kalambury
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Time's up! : party. - Bruksela : Repos Production ; Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane hasła, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest przedstawić wylosowane hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia. Na czym to polega? Rozgrywka w Time's Up! składa się z 3 rund, podczas których korzystamy z tego samego zestawu kart z hasłami: Opis swobodny. Drużyny mają za zadanie odgadnięcie jak największej liczby haseł prezentowanych przez członka swojej drużyny. Może on opowiadać o haśle w dowolny sposób (oczywiście poza mówieniem wprost, o co chodzi), a pozostali gracze mają nieograniczoną liczbę prób odgadnięcia hasła. Jedno słowo. Tym razem członek drużyny może podać tylko jedno słowo-skojarzenie, które naprowadzi drużynę na odpowiednie hasło. Grupa ma jedną próbę odgadnięcia! Pantomima. Aby zaprezentować wylosowane hasło, członek drużyny nie może używać słów. Zostaje gestykulacja i wydawanie dźwięków. Dzięki temu, że we wszystkich 3 rundach korzystamy z tej samej puli kart, musimy nie tylko odgadywać hasła, ale też zapamiętywać kluczowe skojarzenia, jakie mieliśmy z nimi my i pozostali gracze. Dlaczego pokochasz tę grę? 220 kart, a na każdej z nich po 2 nazwiska znanych postaci. Taka pula wystarczy na naprawdę wiele rozgrywek (zwłaszcza że podczas pojedynczej rozgrywki używamy około 40 haseł). Podczas zabawy z Time's Up! nie ma czasu na nudę czy przestoje. Każdy z nas musi obserwować poczynania przeciwników, bo w następnej rundzie możemy trafić na te same karty. Dzięki temu, że gra oparta jest na skojarzeniach, zapewnia doskonałą zabawę i wiele wybuchów niekontrolowanego śmiechu. Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach. Dzięki praktycznemu woreczkowi możemy zabrać nasz egzemplarz gry absolutnie wszędzie i bawić się w każdych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 706 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up : family. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Każda para ma 40 sekund i 3 rundy na odgadnięcie jak największej ilości haseł. Jedna osoba próbuje przekazać drugiej, co jest na danej karcie. Runda 1 - Opis dowolny: opisujemy nasze hasło na wszystkie możliwe sposoby Runda 2 - Wystarczy słowo: używamy tylko jednego słowa i już po nim nasz partner musi odgadnąć hasło Runda 3 - Pantomima: nie wolno Ci odezwać się słowem i hasło możesz tylko pokazywać Aby wygrać nie musisz być chodzącą encyklopedią. Wystarczy wykazać się refleksem, sprytem i umiejętnością łapania oddechu między kolejnymi napadami śmiechu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 707 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kalambury wzrokowo-słuchowo-ruchowe dla uczniów szkoły podstawowej są zbiorem rebusów, zabaw ze słowami, krótkich zabawnych tekstów. Ćwiczenia te rozwijają funkcje wzrokowo-słuchowo-ruchowe, usprawniając umiejętności czytania i pisania, ponadto: uczą zauważania zjawisk językowych; rozwijają koncentrację uwagi; wzbogacają słownik dziecka; sprzyjają dokładnej analizie i syntezie wzrokowej, pozwalając skupić uwagę na graficznym aspekcie obrazu, zapisanej litery i sylaby, wyrazu, zdania; uczą skojarzeń: obraz – słowo i słowo – wyraz; ćwiczą syntezę słuchową (głoskową i sylabową) poprzez łączenie liter i sylab ze słowem; doskonalą słuch fonemowy i pamięć słuchową. Przeznaczone są do wykorzystania na zajęciach szkolnych, w gabinetach terapeutyczno-logopedycznych, a także w domu. Rozwiązywanie kalamburów może być radosnym, twórczym sposobem spędzania wolnego czasu i integracji członków rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kalambury wzrokowo-słuchowo-ruchowe dla uczniów szkoły podstawowej są zbiorem rebusów, zabaw ze słowami, krótkich zabawnych tekstów. Ćwiczenia te rozwijają funkcje wzrokowo-słuchowo-ruchowe, usprawniając umiejętności czytania i pisania, ponadto: uczą zauważania zjawisk językowych; rozwijają koncentrację uwagi; wzbogacają słownik dziecka; sprzyjają dokładnej analizie i syntezie wzrokowej, pozwalając skupić uwagę na graficznym aspekcie obrazu, zapisanej litery i sylaby, wyrazu, zdania; uczą skojarzeń: obraz – słowo i słowo – wyraz; ćwiczą syntezę słuchową (głoskową i sylabową) poprzez łączenie liter i sylab ze słowem; doskonalą słuch fonemowy i pamięć słuchową. Przeznaczone są do wykorzystania na zajęciach szkolnych, w gabinetach terapeutyczno-logopedycznych, a także w domu. Rozwiązywanie kalamburów może być radosnym, twórczym sposobem spędzania wolnego czasu i integracji członków rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40668 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24403 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32615 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej